Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108408/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i zagospodarowanie kompleksu budynków Domu Pomocy Społecznej w Oławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starostwo.olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i zagospodarowanie kompleksu budynków Domu Pomocy Społecznej w Oławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca21fcd-b3fa-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021215/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i zagospodarowanie kompleksu budynków Domu Pomocy Społecznej w Oławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108408/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja i zagospodarowanie kompleksu budynków Domu Pomocy Społecznej w Oławie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule "Zaprojektuj i wybuduj" i obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i przebudowie budynków i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Oławie, w zakresie opisanym przez Program Funkcjonalno-Użytkowy będącym załącznikiem do niniejszej Specyfikacji.
3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów ofertowych, przedmiarów. Dokumentacja projektowa sporządzona będzie zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 poz. 1062)
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, sprawdzeń, postanowień, ekspertyz, decyzji, itp.,
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową, decyzją/ami o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową zaakceptowaną przez Zamawiającego, w tym:
• dostosowanie obiektów do aktualnie obowiązujących przepisów P-poż z uwzględnieniem Postanowienia Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej PZ.5580.14.6.2021 z dnia 10 stycznia 2022 r.
• termomodernizację obiektów DPS wraz z łącznikami w zakresie docieplenia budynków, wykonanie w pełnym zakresie izolacji przeciwwilgociowej budynków DPS,
• remont pomieszczeń DPS,
• wymianę stropu poddasza w części w budynku "D",
• wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, instalacji odgromowej
• Dostosowanie obiektów DPS do obowiązujących przepisów i standardów w zakresie P-poż,
• wymianę instalacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania,
• remont kotłowni - doposażenie kotłowni w powietrzną pompę ciepła,
• modernizację wentylacji w tym wykonanie w części obiektów nowej wentylacji mechanicznej,
• wymianę pokrycia dachowego wraz z dociepleniem poddasza, systemem orynnowania i obróbek blacharskich
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
• wyposażenia obiektu w instalację fotowoltaiczną,
• remont ścian i posadzek,
• modernizację istniejących i dobudowanie nowych sanitariatów,
• dostosowanie obiektu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez wyposażenie obiektu w dwie nowe windy zewnętrzne i modernizację istniejącej windy z modernizacją szybu, montaż systemu wewnętrznego transportu poziomego,
• przebudowę poddasza do potrzeb oddziału rehabilitacji DPS,
• przebudowę części pomieszczeń ze zmianą ich sposobu użytkowania,
• wyposażenie obiektów w nowe meble, częściowo „wykonane na wymiar",
• likwidację barier architektonicznych, w tym likwidację istniejących i wybudowanie nowych pochylni i ramp w budynkach DPS,
• wyposażenia budynku w system nagłośnienia, system przywoławczy i instalacje teletechniczne wraz z monitoringiem wizyjnym
• wyposażenie części rehabilitacyjnej w nowy sprzęt do rehabilitacji,
• remont kuchni z wyposażeniem i montażem nowej windy kuchennej
• zagospodarowania terenów zielonych, parkingów, dróg dojazdowych
d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem i oznakowaniem ppoż., itp.), najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.
e) Zgłoszenie zakończenia budowy oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
f) sprawowanie nadzoru autorskiego.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera
- Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) zał. nr 12 do SWZ,
- wytyczne do audytu energetycznego – zał. nr 13 do SWZ
- audyt energetyczny – zał. nr 14 do SWZ
- Postanowienie Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej – zał. nr 15 do SWZ
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
6. Przez wyposażenie obiektu, o którym mowa w pkt 3.c należy rozumieć wszelkie urządzenia i wyposażenie ruchome tj. takie które nie jest trwale związane z budynkiem jak m.in. meble, regały, moduły szatniowe, szafki, stoły, łóżka, biurka, armatura sanitarna, sprzęt rehabilitacyjny itp.
7. Okres gwarancji na wyposażenie obiektu wynosi min. 36 m-cy od daty ich odbioru przez Zamawiającego, a w przypadku sprzętu elektronicznego okres gwarancji zgodnie z okresem gwarancji oferowanym przez producenta sprzętu lecz nie krótszy niż 24 m-ce, od daty ich odbioru przez Zamawiającego.
8. Przez sprzęt elektroniczny należy rozumieć: sprzęt AGD, monitoring wizyjny, pozostały osprzęt elektryczny itp.
9. Wyposażenie stałe np. Pompa ciepła, zestawy fotowoltaiczne muszą być objęte gwarancją na czas minimalny określony przez producenta.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do 7 dni od zawarcia umowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do konsultowania z Zamawiającym wszelkich rozwiązań technicznych i ekonomicznych, również w zakresie proponowanych materiałów oraz uzyskania ich akceptacji. Proponowane rozwiązania i materiały nie mogą być gorsze niż wymagane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji "Budowa odcinka ul. Spółdzielczej w Marcinkowicach" oraz przebudowa drogi dojazd. do gruntów rolnych w Owczarach i w Jankowicach Małych.
- Modernizacja budynku o nr ewidencyjnym 289 w miejscowości Osiek
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa boiska wielofunkcyjnego w Gaju Oławskim" na dz. nr 107/1 AM-2, w miejscowości Gaj Oławski
- Remont Kościoła pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Oławie.
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.