eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie zakupu oraz dostawy i utrzymania



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie zakupu oraz dostawy i utrzymania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640516

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego w zakresie zakupu oraz dostawy i utrzymania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c6ca4c4-9b0f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie oznakowania pionowego

1.2.1 Zakup znaków drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
2. Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego, na podstawie jednorazowych zleceń, znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, według zaoferowanych cen, zgodnie z poniższym:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowane dostawy, tzn. znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu były zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu;
3) dostawa zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność;
4) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane poniżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach, jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia;
5) przewidywane ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu stanowiących przedmiot zamówienia są następujące:

ZNAKI DROGOWE A, B, C, D
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m. / WYMIAR / FOLIA GENERACJI:
Znak typu A / 30 szt. / 900mm / I;
Znak typu A-7 / 15 szt. / 900mm / II;
Znak typu B i C / 30 szt. / 800mm / I;
Znak typu B-20 / 10 szt. / 800mm / II;
Znak typu D / 25 szt. / 600mm x 600mm / I;
Znak typu D-6 / 20 szt. / 600mm x 600mm / II;
Znak typu D-6 fluorescencyjny (znak D-6 na żółtym tle) / 4 szt. / D-6 - 600mm x 600mm całe lico znaku 900mm x 900mm / II;
Znak typu D42/D43 / 8 szt. / 1200mm x 700mm / I;
Znak typu D46/D47 / 4 szt. / 900mm x 420mm / I;
Znak typu E (tablica miejscowości) / 2 m2 / brak /I;
TABLICE I TABLICZKI DO ZNAKÓW
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m. / FOLIA GENERACJI:
T / 2 m2 / I;
E, F, U / 2 m2 / I;
E / 2 m2 - dwustronne / I;
POZOSTAŁE ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m. / WYMIAR:
Uchwyt uniwersalny do znaku / 100 szt. / uniwersalny;
Słupek / 20 szt. / Ø60mm – długość 2,0mb;
Słupek / 160 szt. / Ø60mm – długość 3,5mb;
Słupek / 60 szt. / Ø60mm – długość 4,5mb;
Tablica prowadząca pojedyncza typu U-3a/3b / 10 szt. / 600mm x 600mm, folia I generacji;
Tablica prowadząca typu U-3c/3d / 10 szt. / 3000mm x 600mm, folia I generacji;
Poręcz dla pieszych typu U-11a (ze szczeblinkami), (kolor żółty), (3 szt. x 2,0 mb długości) / 6 mb;
Bariera chodnikowa typu U-12a (typ olsztyński), (kolor żółty), (8szt. x 2,0 mb) / 16 mb;
Tablica skrajni drogowej U-9 / 6 szt. / 1250mm x 500mm, folia I generacji;
Ogrodzenie łańcuchowe U-12b / 10 szt. / słupek – wysokość słupka nad ziemią max. 1,10m;
Ogrodzenie łańcuchowe U-12b / 40 mb / łańcuch;
Słupek blokujący U-12c / 10 szt. / wysokość słupka nad ziemią 0,6-0,8m, średnica 120mm;
Lustro drogowe Ø800mm (okrągłe) / 3 szt. / lustro;
Lustro drogowe Ø800mm (okrągłe) / 3 szt. / uchwyt mocujący do słupka;
Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne) / 3 szt. / lustro;
Lustro drogowe 800mm x 1000mm (prostokątne) / 3 szt. / uchwyt mocujący do słupka;
Pachołek odblaskowy U-23 / 10 szt. / wysokość 75cm;
Słupek przeszkodowy U-5 zespolony ze znakiem C-9 (U-5b) / 25 szt. / lico znaku C-9 - 400mm (jednostronny);
Bariera drogowa stalowa (typ SP04/4) – kompletna (lub jej zamiennik) / 8 mb;
Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask dwustronny biały / 30 szt. / 107mm x 90mmx 17 mm;
Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask biało-czerwony / 30 szt. / 107mm x 90mmx 17 mm.

3. Szczegółowy opis Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawarty jest w Załączniku do SWZ.
4. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia na dostawę oznakowania pionowego w czasie krótszym niż 7 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. Zaproponowanie w ofercie czasu dostawy w terminie dłuższym niż 7 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 82531,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych powiatu legionowskiego wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ, zgodnie z poniższym:
1) realizacja zamówienia obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego;
2) materiały, stanowiące własność Zamawiającego, niezbędne do wymiany
lub ustawienia nowego oznakowania Wykonawca będzie każdorazowo pobierał
z siedziby Zamawiającego;
3) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane poniżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach, jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia;
4) przewidywane ilości prac do wykonania stanowiące przedmiot zamówienia są następujące:
Montaż kompletnego znaku (tarcza znaku na jednym słupku) – 250;
Demontaż kompletnego znaku (tarcza na jednym słupku) – 250;
Montaż tarczy znaku (na istniejącym słupku) – 150;
Demontaż tarczy znaku – 125;
Montaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) – 125;
Demontaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) – 100;
Wymiana lub naprawa pochylonego słupka – 1000;
Odwrócenie tarczy znaku – 1250;
Umycie tarczy znaku – 50.
3. Szczegółowy opis Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zawarty jest w Załącznik do SWZ.
4. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
5. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót tj.:
- kierowca samochodu osobowo-dostawczego,
- pracownik do montażu znaków drogowych.
1) Realizacja w/w. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy dla części nr 2, stanowiących Załącznik do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji bieżącego utrzymania oznakowania pionowego w określonych poniżej terminach:
1) w przypadku zgłoszenia telefonicznego Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych znaków w ciągu maksymalnie 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia;
a) w sytuacjach awaryjnych wymóg określony w pkt. 1 (maksymalnie 240 minut) obowiązuje również w dni wolne od pracy;
b) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 240 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ;
c) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 240 minut będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy;
2) w przypadku zlecenia pisemnego Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych lub ustawienia brakujących znaków w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót;
a) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ;
b) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 5 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69443,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87054,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95356,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87054,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIERA ZNAKI DROGOWE SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393461189

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 49 A

7.3.4) Miejscowość: Jonkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-042

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87054,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87883,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87883,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87883,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAMEL Stanisław Stachnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361134670

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 73

7.3.4) Miejscowość: Wieliszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87883,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.