Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00115476/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00120926/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133785 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Piotrków
1.3.) Oddział zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczno 101
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.8.) Numer faksu: +486451860
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piotrkow.lodz.lasy.gov.pl/przetargi-zamowienia-zarzadzenia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piotrkow.lodz.lasy.gov.pl/przetargi-zamowienia-zarzadzenia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-636173db-e3c7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00034432/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i instalacja wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPLD.05.04.01–10–0002/17, pn.: „Leśny ośrodek rehabilitacji zwierząt w Kole" w ramach Osi Priorytetowej V Ochrona Środowiska Działanie V.4 Ochrona przyrody Poddziałanie V.4.1 Ochrona przyrody Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020 oraz Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115476/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98728,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat USGZakres zamówienia w tym pakiecie obejmuje dostawę i montaż aparatu USG wraz z sondami wraz z sondami (rektalną, liniową i mikroconvex) z kompletnym wyposażeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 50500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do narkozy wziewnejZakres zamówienia w tym pakiecie obejmuje dostawę i montaż urządzenia do narkozy wziewnej o możliwości znieczulania zwierząt od 0,1 kg do 100 kg masy ciała wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali zabiegowej część IIZakres zamówienia w tym pakiecie obejmuje dostawę wyposażenia sali zabiegowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 29028,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali zabiegowej część IIIZakres zamówienia w tym pakiecie obejmuje dostawę wyposażenia sali zabiegowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 6200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dramiński S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281418440
7.3.3) Ulica: Owocowa 17
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-860
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.