Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00046375/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00055062/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff20021d-9895-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-9/II/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2023 r.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie – przez odnowienie oznakowania rozumie się każde następne jego wykonanie,
2) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego – przez malowanie z wytyczeniem rozumie się pierwsze wykonanie oznakowania,
3) malowanie tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi
4) usuwanie nieaktualnych oznakowań poziomych.
3. Przedmiot umowy będzie realizowany w 2 etapach, w terminach określonych w rozdz. VI , ust. 1 SWZ
4. Etap 1- realizowany w okresie wiosennym będzie obejmował malowanie podstawowe dróg w mieście, natomiast w etapie 2 realizowane będą roboty poprawkowe, ewentualnie zaniechane w okresie wiosennym, itp.
5. Kolejność i lokalizacja robót będzie każdorazowo wskazana przez Zamawiającego – przekazywanie dyspozycji w tym zakresie odbywać się będzie drogą e –mailową lub SMS-em.
UWAGA 1! Zamawiający wymaga by w każdym kolejnym roku, przy realizacji zamówienia uczestniczyły minimum 2 zespoły robocze. Przez zespół roboczy Zamawiający rozumie ekipę dysponującą potencjałem technicznym w postaci malowarki samojezdnej lub samochodu dostawczego z zestawem niezbędnych narzędzi oraz kadrą osobową (min. 2 osoby) zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia w różnych lokalizacjach miasta, równolegle i niezależnie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w:
1) części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST) (Załącznik nr 6 do umowy),
2) wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ),
UWAGA 2! Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp{ a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-9/II/23 pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2023 r.” - prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 13-02-2023 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty, tj.:
1. oferta nr 1 złożona przez konsorcjum MALPLAST MARCIN JASEK 26-050 Zagnańsk, Kajetanów 150 a (lider konsorcjum) i PPUH ZNAK Marcin Münnich 25-727 Kielce, ul. Grunwaldzka 4/21 (partner konsorcjum) z ceną 347 106,00 zł,
2. oferta nr 2 złożona przez N-KON Sp. z o.o. 55-200 Oława, ul. Broniewskiego 45 z ceną 311 497,50 zł.
W związku z faktem, że cena najkorzystniejszej oferty (311 497,50 zł) przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (300 000,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
- NAPRAWA NAWIERZCHNI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 792 OD KM 14+850 DO KM 16+100 W MIEJSCOWOŚCI KROCZYCE.
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.