eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Rozbudowa infrastruktury szkolnej na terenie gminy Pawłów



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury szkolnej na terenie gminy Pawłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury szkolnej na terenie gminy Pawłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9ba261-8287-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024111/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa infrastruktury szkolnej na terenie gminy Pawłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043553/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12589791,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie infrastruktury szkolnej na terenie gminy Pawłów (powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) obejmujące:
- rozbudowę, przebudowę i nadbudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Łomnie;
- rozbudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach o dobudowanie sali gimnastycznej wraz z łącznikiem;
- budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jadownikach;
- budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Radkowicach.
Przedmiot zamówienia dotyczy rozbudowy, przebudowy i nadbudowy istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Łomnie wraz z technologią oraz z instalacjami wewnętrznymi (wewnętrzna instalacja elektryczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, wewnętrzna instalacja gazowa, wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna, wewnętrzna linia zasilająca), budową drogi pożarowej wraz z placem manewrowym, budową instalacji gazowej wewnętrznej w gruncie, przebudową elektrycznych sieci zewnętrznych i urządzeń, rozbiórką budynku gospodarczego, budową przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego z zagospodarowaniem terenu na działkach nr ewid. 242, 235/3 w miejscowości Łomno.
Przedmiot zamówienia obejmuje także przebudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach poprzez budowę sali gimnastycznej (o wymiarach 12/24 m) z łącznikiem wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowę wejścia do szkoły, budowę murów oporowych oraz schodów terenowych, budowę drogi pożarowej z placem manewrowym oraz dojściami ewakuacyjnymi i odprowadzeniem wód opadowych, budowę instalacji gazowej wewnętrznej w gruncie, budowę przyłącza kanalizacyjnego, budowy bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 30 m3, budowę przyłącza kanalizacyjnego, przebudowę sieci wodociągowej oraz przebudowę sieci energetycznej wraz z zagospodarowaniem terenu.
W zakres przedmiot zamówienia wchodzi także budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wraz z niezbędnym wyposażeniem, oświetleniem i monitoringiem, ogrodzeniem oraz wykonaniem utwardzonych dojść i dojazdów przy Szkole Podstawowej w Jadownikach na działce o nr ewid. 270/4. Boisko o wymiarach 29,0 x 43,0m przewidziane jest do uprawiania gier zespołowych – piłka ręczna, 2x koszykówka, 2x siatkówka i 2x mini siatkówka.
Do przedmiotu zamówienia należy ponadto budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem, dojściami oraz oświetleniem i monitoringiem przy Szkole Podstawowej w Radkowicach na działce nr ewid. 123. Zaprojektowano budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 15,00m x 28,00m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej do uprawiania koszykówki, siatkówki i tenisa.
Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia (dla wszystkich zadań objętych przedmiotem zamówienia) na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262210-6 - Fundamentowanie

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262520-2 - Roboty murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13671798,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17941425,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17941425,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne Grzegorz Zieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641430855

7.3.4) Miejscowość: Nieczulice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie nawierzchni sportowych - ECOFORMA Hubert Wójcik, ul. Za Torem 41, 25-807 Kielce, NIP: 9590710338.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17941425,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.