eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo - sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo - sprzętowej - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd52fbe-9fa6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047013/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Zadanie pod nazwą „Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II”.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo-sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku położonych przy ul. Warsztatowej.
3.3 Zakres rzeczowy robót :
- nawierzchnia jezdni manewrowych i placu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. 829,85 m2,
- nawierzchnia miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. 428,00 m2,
3.4 Łączna powierzchnia nawierzchni utwardzonych – 1 267,85 m2 .
3.5 Przyjęta konstrukcja nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych: 8cm kostka brukowa betonowa (materiał Inwestora); 3cm podsypka z grysu 2/4mm oraz 4/6,3mm w proporcji po 50%; 20cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5mm; 15cm ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa.
3.6 Nawierzchnię miejsc parkingowych obramowano krawężnikiem betonowym 15x30cm ustawionym na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm (od strony zieleńca) – ok. 250 m
3.7 Odwodnienie dróg manewrowych, miejsc parkingowych zapewnią przyjęte spadki podłużne i poprzeczne ze skierowaniem wód opadowych do wykonanych w I etapie wpustów ulicznych.
3.8 Po wykonaniu robót związanych z budową dróg dojazdowych, miejsc parkingowych należy wykonać nową zieleń drogową. Na terenach zielonych wykonać nowe trawniki dywanowe z siewu – 426 m2.
3.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) projekt budowlany,
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205666,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350181 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267034,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PIOTR BĄK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381713845

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267034,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.