Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00101741/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego w budynkach Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa 1-2
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-743
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.taper@amuz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7e3d7a4-a645-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego w budynkach Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e3d7a4-a645-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083246/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego w budynkach Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – remont dachu Budynku Czerwonego4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 553239,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – remont dachu Budynku Żółtego4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 1877888,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia kwoty:
w zakresie części 1 (budynek A) – 553.239,71 zł
w zakresie części 2 – (budynek B) – 1.877.888,50 zł
Ceny najtańszych złożonych ofert przekraczają kwoty, które Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o:
część 1 – 832.760,29 zł
Część 2 – 914.211,50 zł
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na realizacje zamówienia do cen ofert najkorzystniejszych, postepowanie unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia kwoty:
w zakresie części 1 (budynek A) – 553.239,71 zł
w zakresie części 2 – (budynek B) – 1.877.888,50 zł
Ceny najtańszych złożonych ofert przekraczają kwoty, które Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o:
część 1 – 832.760,29 zł
Część 2 – 914.211,50 zł
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na realizacje zamówienia do cen ofert najkorzystniejszych, postepowanie unieważniono.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa konfiguracji istniejącego w obrębie systemu CWBK Modułu eCRF, dostarczeniu i udostępnieniu eCRF wraz z modułem IWRS dla niekomercyjnych badań klinicznych, dla których Sponsorem jest GUMed
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez Al. Grunwaldzką w rejonie skrzyżowania z ul. Antoniego Lendziona w Gdańsku".
- Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu i ich elementów zatrzymanych do dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i prokuratur okręgu gdańskiego.
- Dostawa jednego samochodu osobowego
- Usługa polimeryzacji podłóg w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Modernizacja ul. Kowalskiej w Gdańsku" w ramach zadania pt.: "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.
- Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.