Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115688/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00128649/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00135013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00199903/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz
1.2.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Biecz
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 13 44 06 801
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133128
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00115688/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz”. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
„Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz” polega na odtworzeniu stanu pierwotnego. Zakres prac obejmuje:
- rozebranie zniszczonej nawierzchni jezdni, poboczy, chodników i ścieżki rowerowej,
- uzupełnienie i wyrównanie zniszczonej warstwy przy pomocy masy mineralno- asfaltowej ,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej,
- wymianę zniszczonych krawężników i obrzeży ,
- ścięcie zawyżonych poboczy oraz ich uzupełnianiu, a także istniejących zjazdów,
- wymianę opraw oświetlenia ulicznego,
- remont zatoki przystankowej wraz z montażem wiaty,
- wykonanie stałej organizacji ruchu, zgodnie zatwierdzonym projektem w km 0+500,
- montaż tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, STWiORB, przedmiar robót, Stała Organizacja Ruchu, które stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
2. Stosowanie materiałów równoważnych.
a/ W przypadku użycia w Dokumentacji projektowej określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
b/ W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
c/ Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz”. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
„Remont drogi gminnej nr 271101K w km 0+000-0+500 w miejscowości Biecz, Gmina Biecz” polega na odtworzeniu stanu pierwotnego. Zakres prac obejmuje:
- rozebranie zniszczonej nawierzchni jezdni, poboczy, chodników i ścieżki rowerowej,
- uzupełnienie i wyrównanie zniszczonej warstwy przy pomocy masy mineralno- asfaltowej ,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej,
- wymianę zniszczonych krawężników i obrzeży ,
- ścięcie zawyżonych poboczy oraz ich uzupełnianiu, a także istniejących zjazdów,
- wymianę opraw oświetlenia ulicznego
Parametry wysięgników i lamp oświetleniowy:
Wysięgniki o długości 1,5-2,00 m, kąt odchylenia 15o stalowe ocynkowane;
Oprawy typu LED barwa 4000 K, strumień świetlny minimum 10 000 lm, maksymalnie 100 W.
Oprawy powinny być wizualnie dostosowane do oświetlenie wykonywanego w ciągu ostatnich 5 lat na terenie miasta Biecza tj. np. przy. ul. Kolejowej, 3 Maja, Tumidajskiego, K.Wielkiego itp.
- remont zatoki przystankowej wraz z montażem wiaty
Przybliżone parametry wiaty trzymodułowej:
1.długość: 3,00 m-4,00 m,
2. wysokość: 2,40 m - 2,80 m
3.Konstrukcja samonośna stalowa, z zabezpieczeniem antykorozyjnym, lakierowanie proszkowe, kolor lakieru grafit/ antracyt,
4. ścianki ze szkła hartowanego 6 mm z atestem bezpieczeństwa,
5. zadaszenie poliwęglan komorowy dymiony przyciemniany z filtrem UV o grubości 10 mm,
6. ławka z oparciem na całej długości wiaty,
7. posadowienie wiaty (punktowe) na słupkach betonowych,
8. tabliczka na rozkład jazdy,
9. tabliczka na nazwę przystanku,
10.kosz na śmieci metalowy.
11.Stojak na 3-4 rowery.
12.Teren pod wiatą należy utwardzić poprzez ułożenie betonowej kostki brukowej.
Wykonawca ma obowiązek przed montażem wiaty uzyskać akceptację Zamawiającego.
- wykonanie stałej organizacji ruchu, zgodnie zatwierdzonym projektem w km 0+500
Parametry lamp hybrydowych:
Dwie hybrydowe latarnie uliczne LED o mocy ok. 38W/400W/400W/6m-6,5m + wysięgnik na turbinę wiatrową.
Konstrukcja słupa stalowa ocynkowana.
Słup wraz z konstrukcją pod panele i wysięgnikiem dla turbiny wiatrowej.
Turbina wiatrowa:
Moc znamionowa: 400W 24V
Maksymalna moc wyjściowa: 500W
trójfazowy generator AC z magnesem trwałym + zewnętrzny regulator ładowania, hermetyczny do turbiny wiatrowej
Panele fotowoltaiczne:
Moc paneli: 2 x 200W = 400W 24V
hartowane szkło solarne, pokryte antyrefleksyjną warstwą, posiadające certyfikaty.
Oprawy uliczne LED: moc lampy ok. 38 W,
Strumień świetlny > 38 000,00 lm
Akumulator dostosowany do użytych urządzeń, bateria żelowa do instalacji hybrydowych, uszczelniona, skrzynka baterii wodoodporna, z rurą PCV na kable.
Fundamenty latarni prefabrykowane.
Latarnie hybrydowe mają posiadać dedykowane oprawy uliczne LED – specjalnie przystosowane dla przejść dla pieszych – asymetryczne: lewostronne bądź prawostronne, które Nie oślepiają kierowców oraz doświetlają wyłącznie przejście dla pieszych.
- montaż tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, STWiORB , Stała Organizacja Ruchu, które stanowią załącznik nr 6 do SWZ oraz zmieniony przedmiar robót.
UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
2. Stosowanie materiałów równoważnych.
a/ W przypadku użycia w Dokumentacji projektowej określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
b/ W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
c/ Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-27 10:00
Po zmianie:
2022-04-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-27 10:05
Po zmianie:
2022-04-29 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-25
Po zmianie:
2022-05-27
INNE PRZETARGI BIECZ
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Poświętne
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.