eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w drobny sprzęt niemedyczny.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w drobny sprzęt niemedyczny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalewielkopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szpitalewielkopolski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w drobny sprzęt niemedyczny.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80658a98-ac42-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Budowa Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka (szpitala pediatrycznego) wraz z jego wyposażeniem” współfinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzW/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 318193,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282765,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 1: Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w wyposażenie uzupełniające do kuchni.
Opis: Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w wyposażenie uzupełniające do kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 1A do SWZ- Arkusz Parametrów Technicznych, który określa ilości i parametry przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 28764,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 2: Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w wyposażenie uzupełniające do kuchni.
Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w wyposażenie uzupełniające do kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 1B do SWZ- Arkusz Parametrów Technicznych, który określa ilości i parametry przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 254401,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47767,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47767,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47767,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastropolis Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822346739

7.3.3) Ulica: ul. Ostatnia 17 B

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-102

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47767,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343610,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343610,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343610,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastropolis Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822346739

7.3.3) Ulica: ul. Ostatnia 17 B

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-102

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343610,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. Okresu realizacji zamówienia dla części nr 1: zgodnie z zawartą umową: Wykonawca dostarczy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz zamontuje Wyposażenie lub wskazane Elementy Wyposażenia, dostarczy wymaganą dokumentację w terminie: - dla zamówienia częściowego nr 1 – ośmiu tygodni, od chwili wysłania powiadomienia, o którym mowa pod lit. b). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi harmonogram dostaw, który będzie podlegał uzgodnieniu przez Zamawiającego.
Okresu realizacji zamówienia dla części nr 2: zgodnie z zawartą umową: Wykonawca dostarczy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz zamontuje Wyposażenie lub wskazane Elementy Wyposażenia, dostarczy wymaganą dokumentację w terminie: - dla zamówienia częściowego nr 2 – dwunastu tygodni, od chwili wysłania powiadomienia, o którym mowa pod lit. b). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi harmonogram dostaw, który będzie podlegał uzgodnieniu przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.