eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Likwidacja nielegalnych składowisk odpadów znajdujących się na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT w Opolu - 6 zadań częściowych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja nielegalnych składowisk odpadów znajdujących się na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT w Opolu – 6 zadań częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja nielegalnych składowisk odpadów znajdujących się na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT w Opolu – 6 zadań częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1130082-876c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi usuwania odpadów/śmieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.23.2022.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311830,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1
Likwidacja nielegalnego wysypiska śmieci znajdującego się na działce nr 39/6, km. 1,
zlokalizowanej w miejscowości Świercowskie, na płn. zach. od centrum wsi Domaradz, obr. Domaradz, w gminie Pokój, pow. namysłowski, woj. opolskie.
Działka stanowi teren porośniętymi samosiejkami, a miejscami dużymi drzewami. Odpady są zgromadzone, porozrzucane głównie w części środkowej działki, na jej powierzchni. Teren działki z odpadami graniczy od strony wschodniej z terenem leśnym. W części środkowej działki niewielkie dzikie wyrobisko piasku.
Na terenie ww. działki zgromadzone są odpady w następujących ilościach:
16 01 03 zużyte opony ( 3 m³ ); 16 01 19 tworzywa sztuczne, odpady z demontażu pojazdów ( 4 m³ );
16 01 19 tworzywa sztuczne (obudowy AGD i RTV) ( 3 m³ );17 01 01 odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów ( 5 m³ );17 03 80 odpadowa papa ( 2,5 m³ ); 17 06 04 materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (2 m³ ); 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (3 m³).
Zakres prac obejmuje między innymi:
1. Prace przygotowawcze,
2. Dokładne „przeczesanie” działki w celu zlokalizowania zalegających odpadów,
3. Zebranie, wydobycie sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zgromadzonych w granicach działki,
4. Sortowanie (segregacja) odpadów,
5. Załadunek na samochody posegregowanych odpadów,
6. Transport odpadów do zagospodarowania/ unieszkodliwiania i ich przekazanie na podstawie Kart przekazania odpadów,
7. Uporządkowanie terenu na którym były zgromadzone odpady.
Szczegółowy zakres robót został opisany w opracowaniu rzeczowym dokumentacji dot. likwidacji nielegalnych składowisk odpadów stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 23360,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie częściowe nr 2

Likwidacja nielegalnego wysypiska śmieci znajdującego się na działce nr 541/3 k.m. 1 obręb Wronin, gmina Polska Cerekiew, pow. kędzierzyńsko-kozielski, woj. opolskie. Działka położona jest na płn. od wsi Wronin. Działka w początkowym odcinku stanowi teren leśny. Pozostałe tereny to tereny rolnicze.
Na terenie ww. działki zgromadzone są odpady w następujących ilościach:
16 01 19 tworzywa sztuczne – 1,5 m³; 17 01 02 gruz ceglany – 6 m³; 17 03 80 odpadowa papa – 1,5 m³; 17 05 04 gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 – 8 m³; 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji – 4 m³;20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 3 m³.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1.Prace przygotowawcze,
2.Dokładne „przeczesanie” działki w celu zlokalizowania zalegających odpadów,
3. Zebranie, wydobycie sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zgromadzonych w granicach działki,
4. Sortowanie (segregacja) odpadów,
5. Załadunek na samochody posegregowanych odpadów,
6. Transport odpadów do zagospodarowania/ unieszkodliwiania i ich przekazanie na podstawie Kart przekazania odpadów,
7. Uporządkowanie terenu na którym były zgromadzone odpady,
8. Rozplantowanie terenu pozostałą ziemią po zebraniu i sortowaniu odpadów.
Szczegółowy zakres robót został opisany w opracowaniu rzeczowym dokumentacji dot. likwidacji nielegalnych składowisk odpadów stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 27019,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie częściowe nr 3

Likwidacja nielegalnego wysypiska śmieci znajdującego się na działce nr 393 k.m. 3,
zlokalizowanej w miejscowości Wysoka, gmina Leśnica, powiat strzelecki, woj. opolskie.
Na działce odpady są zgromadzone na obrzeżach, na powierzchni, jak również w zagłębieniu działki. Odpady zgromadzone są od strony drogi i również od strony graniczących gruntów rolnych. Odpady zalegają na skarpach zagłębienia działki. Identyfikację odpadów utrudnia zachwaszczenie, zakrzaczenie terenu.
Rodzaj i ilość odpadów zgromadzonych na powierzchni działki:
16 01 03 zużyte opony ( 1,5 m³); 16 01 19 tworzywa sztuczne, w tym pozostałości po sprzęcie AGD ( 2 m³); 16 01 22 inne niż wymienione elementy (części samochodowe) (1,5 m³); 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 ( 16 m³); 17 03 80 odpadowa papa ( 1,0 m³ ); 17 05 04 gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 ( 40 m³); 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji (1,0 m³ ); 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( 8 m³).
Zakres prac obejmuje między innymi:
1.Prace przygotowawcze,
2.Dokładne „przeczesanie” działki w celu zlokalizowania zalegających odpadów,
3. Zebranie, wydobycie sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zgromadzonych w granicach działki,
4. Sortowanie (segregacja) odpadów,
5. Załadunek na samochody posegregowanych odpadów,
6. Transport odpadów do zagospodarowania/ unieszkodliwiania i ich przekazanie na podstawie Kart przekazania odpadów,
7. Uporządkowanie terenu na którym były zgromadzone odpady,
8. Rozplantowanie terenu pozostałą ziemią po zebraniu i sortowaniu odpadów.
Szczegółowy zakres robót został opisany w opracowaniu rzeczowym dokumentacji dot. likwidacji nielegalnych składowisk odpadów stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 72213,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie częściowe nr 4
Likwidacja nielegalnego wysypiska śmieci znajdującego się na działce nr 209 k.m. 1 zlokalizowanej w miejscowości Pomorzowiczki, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, woj. opolskie.
Przedmiotowa działka to teren w pobliżu granicy polsko – czeskiej. Odpady zgromadzone są głównie na obrzeżach wyasfaltowanego parkingu. Teren wyasfaltowany działki od strony drogi oznakowany jest znakiem drogowym parking, a wyjazd znakiem ustąp pierwszeństwa. Odpady porozrzucane są luzem i w pryzmach na obrzeżach wyasfaltowanej części działki. Teren oprócz powierzchni asfaltowej to teren zachwaszczony i zakrzaczony.
Na terenie ww. działki zgromadzone są odpady w następujących ilościach:
16 01 03 zużyte opony ( 2 m³ ); 16 01 19 tworzywa sztuczne ( 2 m³ ); 17 03 80 odpadowa papa ( 3m³ ); 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 ( 2 m³ ); 17 05 04 gleba i ziemia , w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 ( 17 m³ ); 17 06 04 materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 ( 1,0 m³ ); 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji ( 2 m³ ); 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (3 m³).
Zakres prac obejmuje między innymi:
1.Prace przygotowawcze,
2.Dokładne „przeczesanie” działki w celu zlokalizowania zalegających odpadów,
3. Zebranie, wydobycie sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zgromadzonych w granicach działki,
4. Sortowanie (segregacja) odpadów,
5. Załadunek na samochody posegregowanych odpadów,
6. Transport odpadów do zagospodarowania/ unieszkodliwiania i ich przekazanie na podstawie Kart przekazania odpadów,
7. Uporządkowanie terenu na którym były zgromadzone odpady.
Szczegółowy zakres robót został opisany w opracowaniu rzeczowym dokumentacji dot. likwidacji nielegalnych składowisk odpadów stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 43033,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Zadanie częściowe nr 5
Likwidacja nielegalnego wysypiska śmieci znajdującego się na działce nr 245, km. 1
zlokalizowanej w miejscowości Magnuszowice, gmina Niemodlin, pow. opolskie, woj. opolskie.
Teren działki jest płaski. Odpady zgromadzone są pierwszej części działki od drogi. Teren działki jest zachwaszczony i zakrzaczony. Odpady to głównie odpady zgromadzone w big – bagach. Odpady w big-bagach zarówno w całych i porozrywanych, Również odpady z rozerwanych big-bagów są zgromadzone w pryzmach. Na działce zgromadzone są pryzmy odpadów betonowych i ziemi. Dodatkowo na działce znajdują się odpady zielone, gałęzie.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzaju zgromadzonych nielegalnie odpadów:
16 01 19 tworzywa sztuczne ( 40 m³); 17 01 01 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (10 m³ ); 17 05 04 gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 (4 m³ ); 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji ( 5 m³ ); 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
(1,5 m³). W trakcie likwidacji zgromadzonych odpadów w zachwaszczonym terenie mogą pojawić się dodatkowe rodzaje odpadów.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1.Prace przygotowawcze,
2.Dokładne „przeczesanie” działki w celu zlokalizowania zalegających odpadów,
3. Zebranie, wydobycie sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zgromadzonych w granicach działki,
4. Sortowanie (segregacja) odpadów,
5. Załadunek na samochody posegregowanych odpadów,
6. Transport odpadów do zagospodarowania/ unieszkodliwiania i ich przekazanie na podstawie Kart przekazania odpadów,
7. Uporządkowanie terenu na którym były zgromadzone odpady.
Szczegółowy zakres robót został opisany w opracowaniu rzeczowym dokumentacji dot. likwidacji nielegalnych składowisk odpadów stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 57499,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Zadanie częściowe nr 6
Likwidacja nielegalnego wysypiska śmieci znajdującego się na działkach nr 163 km.1, działka nr 164/1 k.m.1, działka nr 166 k.m. 1 położonych w miejscowości Oldrzyszowice, w gminie Lewin Brzeski, pow. brzeski, woj. opolskie.
Na terenie działki nr 163 występuje teren zachwaszczony i miejscami zakrzaczony przylegający od strony północnej do drogi polnej. Pozostała część jest otoczona polami uprawnymi. Na działce zgromadzone są odpady luzem jak również w pryzmach (zachwaszczonych). Jedynie pryzma piasku jest nie porośnięta. Na terenie działki nr164/1 występuje teren zachwaszczony i miejscami zakrzaczony, a nawet porośnięty drzewami, przylegający od strony północnej do drogi polnej. Pozostała część jest otoczona polami uprawnymi. Na działce zgromadzone są odpady luzem, jak również w pryzmach. Teren działki 166 to teren pola uprawnego. Od strony płn. i wsch. na obrzeżu działki teren zachwaszczony z pojedynczymi zadrzewieniami. Miejscami porozrzucane odpady.
Na terenie ww. działki zgromadzone są odpady w następujących ilościach:
10 01 01 żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04 - 1,5 m³ ;16 01 03 zużyte opony – 0,4 m³ ; 16 01 19 tworzywa sztuczne – 1,0 m³ ; 17 03 80 odpadowa papa – 1,5 m³ ; 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 – 2,0 m³ ; 17 05 04 gleba i ziemia , w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 – 60,0 m³ ; 17 06 04 materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 – 3,0 m³ ; 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji – 5,0 m³ ; 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 3,0 m³ ; 20 03 07 odpady wielkogabarytowe – 1,0 m³. Zakres prac obejmuje między innymi:
1. Dokładne „przeczesanie” działek w celu zlokalizowania zalegających odpadów, w przypadku działki nr 166 na obrzeżach działki od strony wschodniej;
2. Zebranie, wydobycie sposobem ręcznym lub mechanicznym odpadów zgromadzonych w granicach działek;
3. Sortowanie (segregacja) odpadów;
4. Załadunek na samochody posegregowanych odpadów;
5. Transport odpadów do zagospodarowania/ unieszkodliwiania i ich przekazanie na podstawie Kart przekazania odpadów;
6. Uporządkowanie terenu na którym były zgromadzone odpady;
7. Rozplantowanie terenu pozostałą ziemią po zebraniu i sortowaniu odpadów.
Szczegółowy zakres robót został opisany w opracowaniu rzeczowym dokumentacji dot. likwidacji nielegalnych składowisk odpadów stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 88703,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKALU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961545058

7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 4

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33231,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33231,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VMG Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512045594

7.3.3) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-797

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33231,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiW Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiW Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134892 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiW Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205410 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiW Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.