eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Modernizacja głównych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja głównych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja głównych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f5a325c-7be8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027110/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja głównych szlaków komunikacyjnych Powiatu Braniewskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.54.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5396090,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
1) Modernizacja 1316N odc. Gronowo – Kalinowiec
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 1,486 km
b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,0 m2
c) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej – 8 321,60 m2
d) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy ścieralnej – 8 189,50 m2
e) Wykonanie warstwy wiążącej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W w średniej ilości nie mniejszej niż 50 kg/m2 z transportem – 8 321,60 m2
f) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S lub z betonu asfaltowego AC 16 STD lub z mieszanki SMA 16 JENA z transportem – 8 173,00 m2
g) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa średniej grubości 8 cm / szer. 0,50 m x 2 – 1 486,00 mb

2) Modernizacja 1391N odc. Gronówko – Lipowina
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 1,980 km
b) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna (grunt kat. III) z wywozem – 891,00 m3
c) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1 980,00 m2
d) Ułożenie podbudowy gr. 25 cm z mieszanki związanej C3/4 – 1 980,00 m2
e) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z mieszanki niezwiązanej C90/3 – 1 980,00 m2
f) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,0 m2
g) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej – 10 098,00 m2
h) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy ścieralnej – 9 900,00 m2
i) Wykonanie warstwy wiążącej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W w średniej ilości nie mniejszej niż 50 kg/m2 z transportem – 10 098,00m2
j) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S lub z betonu asfaltowego AC 16 STD lub z mieszanki SMA 16 JENA z transportem – 9 900,00 m2
k) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa średniej grubości 8 cm / szer. 0,50 m x 2 – 1 980,00 mb

3) Modernizacja 1397N odc. Bornity – Glebiska
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 3,75 km
b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,0 m2
c) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej – 18 750,00 m2
d) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy ścieralnej – 18 375,00 m2
e) Wykonanie warstwy wiążącej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W w średniej ilości nie mniejszej niż 50 kg/m2 z transportem – 18 750,00 m2
f) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S lub z betonu asfaltowego AC 16 STD lub z mieszanki SMA 16 JENA z transportem – 18 375,00 m2
g) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa średniej grubości 8 cm / szer. 0,50 m x 2 – 3 750,00 mb

4) Modernizacja 1320N odc. Krzekoty – Lelkowo
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w okresie trwania robót – 2,70 km
b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej ma głębokość 6 cm z wywiezieniem – 15,0 m2
c) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej – 13 770,00 m2
d) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed ułożeniem w-wy ścieralnej – 13 500,00 m2
e) Wykonanie warstwy wiążącej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W w średniej ilości nie mniejszej niż 50 kg/m2 z transportem – 13 770,00 m2
f) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S lub z betonu asfaltowego AC 16 STD lub z mieszanki SMA 16 JENA z transportem – 13 500,00 m2
g) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa średniej grubości 8 cm / szer. 0,50 m x 2 – 2 700,00 mb

3. Inwestycja dofinansowana z „Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych edycja 2”
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: „STWiORB”) stanowiącym załącznik 9 do SWZ.
5. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, Zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdej części opisu zamówienia, czy asortymentów, w którym określono takie normy.
6. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w STWiORB oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
7. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
8. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinka do wykonania modernizacji.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
10. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
11. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
12. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
13. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
14. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
15. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
16. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
17. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
a) segregować i właściwie utylizować odpady,
b) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów
sypkich.
18. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
19. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 4 lat.


20. Strony przewidują rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy jedną fakturą zaliczkową obejmującą
5% wynagrodzenia brutto oraz jedną fakturą końcową obejmującą 95% wynagrodzenia brutto, która zostanie wystawiona po zakończeniu robót i protokolarnym odbiorze ostatecznym (końcowym) przedmiotu umowy przez zamawiającego. Wykonawca zapewni finansowanie realizacji Inwestycji na czas poprzedzający wypłatę z promesy. Zamawiający dokona płatności za fakturę końcową po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru robót.
Warunki płatności wynikają z zasad promesy na dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych edycja 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5592278,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6376533,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5592278,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ,,TUGA’’ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5592278,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.