eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajsko › Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom wraz z opieką



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132513 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z opieką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070461614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: edukacyjna 9

1.5.2.) Miejscowość: Rajsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 95 60

1.5.8.) Numer faksu: 33 842 95 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuw.gminaoswiecim.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z opieką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa73270-d8c3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003800/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim na trasie dom-placówka oświatowa -dom wraz z opieką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098479/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zmówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: Art. 214. ust.1 pkt 6) ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 15.06.2021 r. Zamawiający ogłosił postępowanie na: Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom–placówka oświatowa–dom wraz z opieką Znak sprawy: CUW.PN.1.2021. Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym art.275 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ustawy Pzp unieważniło postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie Prawne unieważnienia.: Art.255 pkt 1 ustawy Pzp: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; Uzasadnienie Faktyczne unieważnienia.: W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta. W związku z czym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.WR.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom-placówka oświatowa-dom wraz z opieką podczas przewozu do następujących placówek oświatowych: Trasa I Oświęcim: w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. – 188 dni do: a)Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40, 32-600 Oświęcim w zakresie:(8 dzieci w tym:)1 dziecko z miejscowości Włosienica,1 dziecko z miejscowości Łazy-Grojec,4 dzieci z miejscowości Poręba Wielka,1 dziecko z miejscowości Rajsko,1 dziecko z miejscowości Harmęże, b) Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31 w zakresie: (7 dzieci w tym:) 1 dziecko z miejscowości Babice, 1 dziecko z miejscowości Brzezinka,1 dziecko z miejscowości Łazy- Grojec, 1 dziecko z miejscowości Grojec, 2 dzieci z miejscowości Włosienica, 1 dziecko z miejscowości Zaborze, Trasa II Piasek: w okresie od 01.09.2021 r. do 31.07.2022 r.–220 dni do:Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27, 43 -211 Piasek w zakresie:(3 dzieci w tym:)2 dzieci z miejscowości Zaborze, 1 dziecko z miejscowości Pławy, Trasa III Pszczyna w okresie od 01.09.2021 r. do 31.07.2022 r.–220 dni do: Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Słoneczko” w Pszczynie, ul. Tkacka 7, 43-200 Pszczyna w zakresie:(1 dziecko w tym:)1 dziecko z miejscowości Zaborze, Trasa IV Dąbrowa Górnicza w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.–188 dni do: Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59, 41-300 Dąbrowa Górnicza w zakresie: (2 dzieci w tym:)1dziecko z miejscowości Babice1 dziecko z miejscowości Chełmek, na podstawie zawartego porozumienia międzygminnego, zawartego pomiędzy Gminą Oświęcim, a Gminą Chełmek dnia 05.02.2021 r., Trasa V Brzeszcze od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.–188 dni do: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach, ul. Szkolna 6, 32-620 Brzeszcze w zakresie (1 dziecko w tym):1 dziecko z miejscowości Rajsko, Uwaga: Trasa II, Trasa III i Trasa V mogą być łączone.3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transportu sprawnymi technicznie, ubezpieczonymi oraz przystosowanymi techniczne do przewozu dzieci niepełnosprawnych (w tym przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich). Pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego z możliwością posadzenia dziecka niepełnosprawnego w foteliku samochodowym, dostosowanym do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.-Prawo o ruchu drogowym. Każdy z pojazdów musi posiadać adnotacje w dowodzie rejestracyjnym, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.4. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia–licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym .5. Wykonawca winien posiadać 1 specjalistyczny fotelik, umożliwiający przewiezienie1 dziecka, poruszającego się na wózku inwalidzkim.6. Wykonawca winien posiadać 4 pojazdy oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii–w tym minimum 2 samochody przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych musza być wyposażona w atestowane urządzenie specjalistyczne: w windę z napędem elektrycznym lub podnośnik lub teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę, itp. czyli urządzenia umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich, jak również osprzęt z atestem zapewniającym możliwość uruchomienia przewożonych wózków.Urządzenia musza posiadać atest.7. Dowozem objętych jest 22-je dzieci. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dowóz obejmuje: 1) 7-ro dzieci do SOSW w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31; 2) 8-ro dzieci do SOSW w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 (w tym 2-je dzieci na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem);3) 3-je dzieci do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku, ul. Dworcowa 27(w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem-dziecko wymaga w samoch.specjalist. fotelika);4) 1-go dziecka do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Słoneczko” w Pszczynie, ul. Tkacka 7;5) 2-je dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59 (w tym jednego dziecka z gminy Chełmek na podstawie porozumienia międzygminnego zawartego dnia 05.02.2021 r.)6) jednego dziecka do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach, ul. Szkolna 6.Liczba przewożonych dzieci ma być zgodna z liczbą miejsc wpisaną do dow. rejestrac.W celu wykonania zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży informację o podstawie dysponowania tymi zasobami, oraz kserokopie dowodów rejestrac. – Załącznik Nr 6 do projekt. postan. umowy.8.Dzieci mają być dowiezione do placówek oświatowych zgodnie z ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach do domu w czasookresie nie dłuższym niż wymaganym na przejazd pomiędzy placówką a miejscem zamieszkania dzieci. 9.Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich jedynie dzieci objęte dowozem zgodnie z ust. 7, w tym za wyjątkiem przewozu dziecka na podstawie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Chełmek, a Gminą Oświęcim, zawartego dnia 05.02.2021 r. Zamawiający zakłada możliwość zmiany liczby dzieci objętych dowozem.10. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od ponied. każdego tygodnia lub od pierwszego dnia rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z organizacją pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 8. 11.W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj.odpracowanie w sobotę dnia szkolnego).12.W przypadku odpracowania dnia wolnego, szczegóły należy ustalić z rodzicem/ prawnym opiekunem dziecka.13. Harmonogram przewozu dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce oświatowej.14.Zamawiający zastrzega sobie, że możliwe są zmiany w planach zajęć lekcyjnych i nie ponosi odpowiedzialności finansowej za dodatkowe kursy.15. Zamawiający informuje, że liczba dni przewozu do placówek oświatowych w okresie realizacji zamówienia wynosi, dla 15 dzieci dojeżdżających do SOSW w Oświęcimiu ok. 188 dni, dla 3 dzieci dojeżdżających do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku ok.220 dni, dla 1 dziecka dojeżdżającego do Niepublicznego Przedszkola Integrcyjnego "Słoneczko" w Pszczynie ok.220 dni, dla 2 dzieci dojeżdżających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59, 41-300 Dąbrowa Górnicza ok. 188 dni, dla 1 dziecka dojeżdżającego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach, ul. Szkolna 6 ok.-188 dni Uwaga:W przypadku czasowego zawieszenia zajęć w roku szkolnym 2021/2022 placówek oświatowych z powodu np. trwającej epidemii COVID-19, zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane (patrz SWZ pkt.3. 16. Zamawiający zastrzega, iż podane liczby dni przewozu, o których mowa w ust. 15 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 17.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przewozy zrealizowane.18. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu.19.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 20.Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.21.Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy, opiekunów i pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia.22.W ramach przedmiot. zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą.23.Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów.24.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do: patrz SWZ pkt 3 ust.24. 25. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: Patrz SWZ pkt 3 ust.25. 26. Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga aby osoby (kierowcy) oraz (opiekunowie), którzy będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.27. Miejsce realizacji: teren powiatu oświęcimskiego, pszczyńskiego, Dąbrowy Górniczej – miasta na prawach powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492442691

7.3.3) Ulica: Czarna 8

7.3.4) Miejscowość: Brzezinka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.