eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def781d5-9fa7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044255/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Strawczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165882,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów zawierających azbest znajdujących się na terenie Gminy Strawczyn oraz transport i utylizacja powstałych w ten sposób odpadów niebezpiecznych na składowisku.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w sytuacji, gdy nie uzyska dofinansowania lub nie zostanie zawarta umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach o dofinansowanie zadania p.n. „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Strawczyn w 2022r.”
3) Przewidywana ilość odpadów zawierających azbest, które winny zostać odebrane, zabezpieczone, załadowane, przetransportowane i zdeponowane na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów w 2022r. wyniesie max. 471,4545 Mg.
4) Do obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia należy:
a. organizacja i zabezpieczenie terenu, skąd zostaną odebrane odpady zawierające azbest;
b. załadunek, opakowanie i oznakowanie oraz transport odpadów zawierających azbest składowanych na posesjach;
Gdy sposób składowania odpadów zawierających azbest nie pozwala na ich bezpośredni załadunek, Wykonawca zobowiązany jest do przełożenia zgromadzonych odpadów na własne palety lub inne opakowanie, umożliwiające jego załadunek, a następnie zabezpieczenie odpadów oraz ich transport na składowisko.
c. uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia prac lub w związku z nimi;
d. przekazanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest do miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione;
e. prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 779);
f. przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających odbiór odpadów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości - karta przekazania odpadu oraz protokół odbioru;
g. przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów zawierających azbest do ostatecznej utylizacji - karta przekazania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest do utylizacji na składowisko;
h. przekazanie Zamawiającemu dodatkowych informacji/dokumentów dotyczących realizacji zamówienia.
5) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) Zamawiający rozlicza się z Wykonawcą w okresach miesięcznych na podstawie prawidłowo wystawionych faktur na Gminę Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26 - 067 Strawczyn, NIP 959-14-86-127.
7) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia następować będzie na podstawie faktur, podpisanego przez wszystkie strony protokołu oraz dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów na składowisko azbestu.
8) Należność za wykonanie usługi płatna będzie przelewem, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
9) Ilości odpadów zawierających azbest w wykazie nieruchomości, z których będą usuwane odpady zawierające azbest, zostały oszacowane na podstawie wniosków złożonych przez mieszkańców Gminy Strawczyn. Zgodnie z wymaganiami WFOŚiGW w Kielcach, jako instytucji dotującej przyjęto, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 15 kg.
10) Podane w wykazie nieruchomości ilości odpadów zawierających azbest mogą ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych odpadów zawierających azbest podczas realizacji zamówienia. Przy określeniu ceny ofertowej Wykonawca winien uwzględnić możliwe różnice.
11) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których mają zostać odebrane odpady zawierające azbest.
12) Wykonawca winien ustalić z właścicielami, użytkownikami wieczystymi lub zarządcami nieruchomości znajdującymi się na wykazie szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia prac związanych z realizacją zadania. Na podstawie ustalonych terminów z właścicielami nieruchomości, Wykonawca sporządzi harmonogram prac, który niezwłocznie przekaże również Zamawiającemu.
13) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Harmonogramu prac w przypadku gdy:
a. wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację zadania,
b. wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości, użytkowników wieczystych lub zarządców nieruchomości uniemożliwiające wykonywanie prac związanych z realizacją zadania zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.
14) Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię zaktualizowanego harmonogramu prac niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni od dnia dokonania zmiany z powodu okoliczności, o których mowa w pkt. 13, z pisemnym uzasadnieniem zmiany terminu realizacji prac.
15) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego o każdej przeszkodzie uniemożliwiającej prawidłową i/lub terminową realizację zadania.
16) Wykonawca winien opracować przed rozpoczęciem zadania szczegółowy plan prac usuwania wyrobów zawierających azbest dla każdej nieruchomości objętej wykazem w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
17) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania, w tym zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie wyrobów zawierających azbest zgodnie z warunkami określonymi w § 8 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
18) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały, narzędzia, sprzęt niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przeszkolenia przez uprawnioną instytucję zatrudnianych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania.
19) Wykonawca urządzi we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia, zaplecza dla wykonywanych prac oraz zabezpieczy teren, na których będzie usuwany azbest, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
20) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia zgodnie z wymogami określonymi w § 8 ust. 2 rozporządzenia w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
21) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia materiałów zawierających azbest z każdej nieruchomości objętej wykazem i dla każdego rodzaju zadania oddzielnie przy udziale właściciela lub użytkownika wieczystego lub zarządcy nieruchomości (z której odbierane są materiały zawierające azbest) i/lub pracownika Zamawiającego. Urządzenie ważące winno posiadać odpowiednie atesty i/lub certyfikaty i/lub dokumenty potwierdzające prawidłowy pomiar wagi.
22) Wykonawca sporządzi protokoły odbioru prac na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości (dla każdej z nieruchomości oddzielnie) wraz z określeniem ilości odebranych odpadów w Mg po dokonaniu ważenia, potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy, właściciela, użytkownika wieczystego lub zarządcy nieruchomości i/lub pracownika Zamawiającego.
23) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
24) Wykonawca zapewni transport odpadów zawierających azbest w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska na przystosowane do tego celu składowisko odpadów celem ich unieszkodliwienia.
25) Odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne albo na podziemnych składowiskach odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
26) Do obowiązków Wykonawcy należy uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z uzyskaniem oświadczenia właściciela nieruchomości objętej usuwaniem azbestu o doprowadzeniu działki, z której był pobierany azbest do należytego stanu i porządku.
27) Jeżeli w trakcie realizacji robót/zadania Wykonawca uszkodzi i/lub zniszczy i/lub zanieczyści tereny sąsiednie, w tym drogi winien je przywrócić po zakończeniu realizacji zadania do stanu pierwotnego.
28) Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko (miejsce utylizacji) zgodnie z przepisami obowiązującego prawa w postaci karty przekazania odpadów. Waga z karty przekazania odpadów na składowisko z danej nieruchomości winna odpowiadać wadze określonej w protokołach.
29) Karty przekazania odpadów, o których mowa powyżej winny być wystawione tylko na wyroby zawierające azbest, które zostały unieszkodliwione w ramach umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Nie dopuszcza się łączenia w kartach odpadów unieszkodliwionych w ramach innej umowy i/lub dla nieruchomości znajdujących się poza wykazem przekazanym przez Zamawiającego w ramach realizacji niniejszego przedmiotu umowy.
30) Do kart przekazania odpadów Wykonawca winien dołączyć wykaz posesji, z których przekazano odpady wraz z ilością unieszkodliwionych odpadów.
31) Zamawiający jest uprawniony do odmowy dokonania odbioru końcowego zadania bez uwag w przypadku braku kart przekazania odpadów i/lub innych dokumentów określonych w niniejszej SWZ.
32) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody majątkowe zaistniałe lub związane z realizacją umowy, wyrządzone osobom trzecim oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem prac.
33) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zamówienia o max. 20%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154278,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186865,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154278,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUBER Wieczorek Hubert ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121642322

7.3.3) Ulica: POWIŚLE 29

7.3.4) Miejscowość: Góra Puławska

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154278,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.