eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › Rozbudowa ul. Parkowej w Opaczy Ma³ej, Micha³owicach Wsi i Micha³owicach Osiedlu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-04-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Parkowej w Opaczy Ma³ej, Micha³owicach Wsi i Micha³owicach Osiedlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Parkowej w Opaczy Ma³ej, Micha³owicach Wsi i Micha³owicach Osiedlu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-52f4121f-c3d5-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00132262

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Rozbudowa ul. Parkowej w Opaczy Ma³ej, Micha³owicach Wsi i Micha³owicach Osiedlu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Dalsze szczegó³owe informacje zawarto odpowiednio w rozdzia³ach X i XV SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).

1. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy dopuszcza sporz±dzenie oferty w innym formacie danych (pliku) pod warunkiem aby dostêp do jej tre¶ci móg³ byæ mo¿liwy z wykorzystaniem bezp³atnych ogólnodostêpnych narzêdzi pozwalaj±cych na zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
2. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux.
3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu (odbywa siê automatycznie).
4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
5. Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego folderu Wykonawca tworzy skompresowany plik w formacie .zip lub .7z (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za po¶rednictwem miniPortalu Wykonawca zaszyfruje skompresowany plik zawieraj±cy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê.
6. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip lub .7z).

7. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (.zip lub .7z).
8. Zamawiaj±cy dopuszcza utworzenie skompresowanego pliku w innym formacie plików ni¿ wskazano w ust 5-7 pod warunkiem, ¿e dekompresja i dostêp do plików (dokumentów) móg³ byæ mo¿liwy z wykorzystaniem bezp³atnych ogólnodostêpnych narzêdzi.
Dalsze szczegó³owe informacje zawarto odpowiednio w rozdzia³ach X i XV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.


W ¶wietle powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Odbiorc± Pañstwa danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy i wspó³pracownicy Urzêdu Gminy, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad komisji przetargowej. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione przepisami prawa. Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Urz±d Gminy zawar³ umowy lub porozumienia na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; macie Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Macie Pañstwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. Adres: Biuro Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jeste¶cie Pañstwo zobowi±zana do ich podania, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿liwo¶æ oceny ofert i zawarcia umowy.
9. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.

Urz±d Gminy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ wszelkie ¶rodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie ze wszystkimi obowi±zuj±cymi przepisami.

Dodatkowe informacje w zakresie RODO zawarto w Rozdz XXVI SWZ "Klauzula informacyjna dotycz±ca RODO"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi publicznej gminnej ulicy Parkowej w Opaczy Ma³ej, Micha³owicach Wsi i Micha³owicach Osiedlu na odcinku od ul. Klonowej do ul. Borowskiego o d³ugo¶ci ok. 618 mb. w ramach zadania inwestycyjnego: "Rozbudowa ul. Parkowej w Opaczy Ma³ej, Micha³owicach Wsi i Micha³owicach Osiedlu” wspó³finansowanego z Rz±dowego Funduszu Polski £ad i Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg .
2. Zakres robót w ramach inwestycji obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze,
2) wycinkê istniej±cych drzew i krzewów,
3) roboty rozbiórkowe, w zakresie m. in.: istniej±cych nawierzchni jezdni, rozbiórkê ogrodzeñ oraz innych elementów zlokalizowanych w projektowanych liniach rozgraniczaj±cych,
4) roboty ziemne w zakresie kszta³towania korpusu drogowego
5) budowê jezdni,
6) budowê chodników i ci±gów pieszo-rowerowych,
7) remont i zabezpieczenie istniej±cych urz±dzeñ drenarskich,
8) budowa i przebudowa odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa),
9) przebudowê sieci kanalizacji sanitarnej,
10) budowê i przebudowê skrzy¿owañ z drogami bocznymi,
11) budowê i przebudowê o¶wietlenia ulicznego,
12) rozbiórkê i budowê sieci elektroenergetycznych (w ramach przebudowy istniej±cych sieci),
13) rozbiórkê i budowê sieci gazowych (w ramach przebudowy istniej±cych sieci),
14) rozbiórkê i budowê sieci teletechnicznej (w ramach przebudowy istniej±cych sieci),
15) budowê i przebudowê zjazdów,
16) budowê kana³u technologicznego,
17) wykonanie elementów sta³ej organizacji ruchu oraz elementów bezpieczeñstwa ruchu drogowego.
Pozosta³e informacje zamieszczono w rozdz. III. Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
2) Zakres robót budowlanych objêtych zamówieniami „podobnymi” mo¿e dotyczyæ robót z zakresu: Budowa drogi, ¶cie¿ki rowerowej, chodnika, kanalizacji deszczowej i teletechnicznej, o¶wietlenia, oznakowania.
3) Zamówienia podobne zostan± udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych.
4) Zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu zamówienia podobnego.
5) Ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc±.
6) Udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± przedstawi dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
W przypadku wykonawców krajowych odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej.
O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnieñ.

3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:

a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 2 800 tys. z³,
b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 500 tys. z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 1 500 tys. z³.

4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
- 2 roboty polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz ze ¶cie¿k± pieszo-rowerow± o d³ugo¶ci co najmniej 0,6 km ka¿da z nich (dopuszcza siê wykazanie drogi i ¶cie¿ki pieszo-rowerowej jako odrêbnych robót),

b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie w stanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego ni¿ej wymienione osoby:
a. min. 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ,
b. min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
c. min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej bez ograniczeñ;
Informacje dodatkowe:
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ do obs³ugi maszyn roboczych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ lub jest szerszy.

Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z którymi przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).

c) dysponowania sprzêtem:

Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
3. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdz. VII SWZ odpowiednio:
1 W przypadku wykonawców krajowych odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± a
w przypadku wykonawców zagranicznych dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2 Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

3 Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

4 Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót. (za³±cznik nr 4 do SWZ)
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

5 Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (za³±cznik nr 5 do SWZ)
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

11. Wraz z Ofert± powinny byæ z³o¿one:
1) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V – je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
6) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, b±d¼ kopiê dokumentu, potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em (je¶li dotyczy).
12. Oferta oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musz± byæ z³o¿one w oryginale.
13. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w takiej formie, jak jest wymagana do sk³adania ofert (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1192), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000 z³.

Pozosta³ szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium znajduj± siê w Rozdz XIII SWZ "Wymagania dotycz±ce wniesienia wadium".

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczek na zasadach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w
"Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-09 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.