eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Zadania realizowane w ramach zadania: "Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Głównej im. Marii Nogajowej w Czeladzi wraz z montażem windy" z podziałem na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadania realizowane w ramach zadania: "Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Głównej im. Marii Nogajowej w Czeladzi wraz z montażem windy" z podziałem na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Nogajowej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001086794

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2651002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.mbp@mbp.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mbp_czeladz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadania realizowane w ramach zadania: "Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Głównej im. Marii Nogajowej w Czeladzi wraz z montażem windy" z podziałem na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edab553c-9a37-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039247/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zadania realizowane w ramach zadania: "Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Głównej im. Marii Nogajowej w Czeladzi wraz z montażem windy" z podziałem na dwie części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0, Priorytet 2, Kierunek interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021-2025”. Dofinansowanie ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075839/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: "Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Głównej im. Marii Nogajowej w Czeladzi wraz z montażem windy" z podziałem na dwie części.
Część 1. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czeladzi – zaprojektuj i wykonaj.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użyteczności publicznej, w szczególności.:
a) przeprowadzenia inwentaryzacji architektonicznej w zakresie niezbędnym dla realizacji projektu;
b) sprawdzenia opinii technicznej stanowiącej załącznik do niniejszego PFU z oceny stanu technicznego konstrukcji dachowej w kontekście planowanego montażu instalacji fotowoltaicznej;
c) przeprowadzenia inwentaryzacji istniejących urządzeń sieci elektroenergetycznej budynku;
d) sporządzenia planu rozmieszczenia paneli na powierzchni dachu;
e) dostosowania instalacji odgromowej budynku uwzględniające zamontowane elementy instalacji fotowoltaicznej;
f) uzyskanie warunków przyłączenia od OSD (jeżeli wymagane);
g) opracowania dokumentacji technicznej;
h) przeprowadzenia niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskania wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych;
i) opracowania STWiOR;
j) opracowania kosztorysów inwestorskich i przedmiarów w formacie ath i PDF;
k) zastosowania ekonomicznych i energooszczędnych rozwiązań;
l) zakupienia niezbędnych materiałów i zrealizowania dostaw;
m) realizacji niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych;
n) ochronę poszycia dachu z uwagi na okres gwarancji związany z jego wykonaniem;
o) uruchomienia zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji;
p) wykonania dokumentacji powykonawczej;
q) dokonania niezbędnych szkoleń dla obsługi;
Wykonawca wykona całość zadania zgodnie z dokumentacją, tj. wykona projekt, montaż, roboty budowlane oraz wszystkie dostawy i usługi konieczne do przeprowadzenia przedsięwzięcia aż do momentu przekazania Zamawiającemu do użytkowania. Wykonawca wyceni i ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 99110,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji źródła ciepła - z kotłowni olejowej na kotłownie olejową z pompą ciepła - w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czeladzi – zaprojektuj i wykonaj.
Istniejące źródło ciepła w postaci kotłowni olejowej należy rozbudować o niskoemisyjne źródło ciepła w postaci wysokotemperaturowej pompy ciepła powietrze-woda.
Przed podjęciem prac projektowych Wykonawca dokona inwentaryzacji faktycznego stanu technicznego wskazanych obiektów oraz stanu faktycznego instalacji wodnych i cieplnych obiektów w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości przedsięwzięcia, a także opracuje wszelkie konieczne ekspertyzy (jeśli będą wymagane).
Przed podjęciem prac projektowych Wykonawca dokona inwentaryzacji w zakresie mocy przyłączeniowej oraz stanu faktycznego instalacji elektrycznych w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości przedsięwzięcia, a także opracuje wszelkie konieczne ekspertyzy (jeśli będą wymagane). Jeżeli to konieczne, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z gestorem sieci korekty mocy przyłączeniowej i dostosowania instalacji elektrycznej do potrzeb przedsięwzięcia.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie wykonawstwa, Wykonawca wykona prace budowlano-instalacyjne obejmujące:
a) montaż powietrznej pompy ciepła oraz zbiornika buforowego;
b) montaż instalacji rurowych;
c) izolacja termiczna rurociągów i armatury;
d) położenie okablowania do podłączenia pomp ciepła;
e) podłączenie urządzeń do istniejącej instalacji;
f) montaż zasilania elektrycznego, automatyki i sterowania układu;
g) montaż czujników temperatury;
h) wykonanie włączenia do istniejącego układu;
i) wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych);
j) wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego;
k) przeprowadzenie rozruchu instalacji i sprawdzenie poprawności działania;
l) kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji;
m) wykonawca winien przewidzieć budowę zasilania pompy ciepła z nowo budowanej rozdzielnicy dla instalacji PV poprzez dobór kabla zasilającego wraz z zabezpieczeniami;
n) wykonawca winien przewidzieć wymianę WLZ na odcinku od skrzynki ZK zabudowanej na elewacji budynku do tablicy licznikowej wewnątrz budynku dobranego do zapotrzebowania mocy;
o) inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 144702,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132805,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132805,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132805,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Odnawialne Źródła Energii Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381060768

7.3.3) Ulica: Wodzisławska 146

7.3.4) Miejscowość: Mszana,

7.3.5) Kod pocztowy: 44-325

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132805,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego zostało podzielone na dwie części. Unieważnienie, jak wskazano powyżej, dotyczy części 2, na którą to część wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę - Odnawialne Źródła Energii Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wodzisławska 146, 44-325 Mszana. Zamawiający wymagał aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał nazwę/markę producenta oraz typ/model/serie/symbol pompy ciepła. Wykonawca w formularzu ofertowym podał następujące dane dla oferowanej pompy ciepła:
Nazwa/marka producenta - DIMPLEX ; Typ/model/seria/symbol itp. - LA60STU 60KW.
Zamawiający po zapoznaniu się z kartą techniczną urządzenia, stwierdził, że parametry techniczne zaoferowanego urządzenia nie spełniają minimalnych wymagań opisanych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym. Zamawiający nie wezwał Wykonawcy do złożenia wyjaśnień. W ocenie Zamawiającego błąd popełniony - przez wykonawcę Odnawialne Źródła Energii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - w złożonej ofercie nie może być kwalifikować jako - inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty z art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Zasadność odrzucenie oferty Wykonawcy potwierdzają liczne wyroki KIO:
- wyrok KIO z dnia 25 stycznia 2022 r. (syg. akt KIO 45/22); wyrok KIO z dnia 28 czerwca 2019 r. (syg. akt KIO 1078/19); uchwała KIO z 19 marca 2019 r. (sygn. akt. KIO/KU 16/19); wyrok KIO z 2 marca 2017 r. (sygn. akt KIO 281/17); wyrok KIO z 20 kwietnia 2015 r. (sygn. akt KIO 665/15); wyrok KIO z 17 kwietnia 2015 r. (sygn. akt KIO 674/15); wyrok Sądu Okręgowego w Krakowie z 29 stycznia 2010 r. (sygn. akt XII GA 429/09);
oraz
- Orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości UE – (wyrok w sprawie o sygn. akt C -387/14 Esaprojekt przeciwko Województwu Łódzkiemu), potwierdza, że zasadą w postępowaniu jest zakaz modyfikowania oferty po terminie składania ofert.
Wobec powyższego zasada równego traktowania oraz zasada przejrzystości stoją na przeszkodzie negocjacjom między zamawiającym a oferentem w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem co do zasady oferta nie może być modyfikowana po jej złożeniu, ani z inicjatywy Zamawiającego, ani oferenta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.