eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Promnik › "Zakup i dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do przerzucarki Biofix oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO w Promniku"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do przerzucarki Biofix oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO w Promniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62

1.5.2.) Miejscowość: Promnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do przerzucarki Biofix oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO w Promniku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab967b7-b43a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Numer postępowania: PGO/03/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 342420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zakup i dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do przerzucarki Biofix oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO w Promniku, tj.

- koło łańcuchowe 26x100, z=8 – 8szt. dzielone, z kompletem śrub;
- łańcuch 26x100 – 4 szt.;
- łącznik (spinka) łańcucha 26x100 – 8 szt.
- koło łańcuchowe 20B-1, z=13 – 4 szt.;
- koło łańcuchowe 20B-1, z=35 – 4 szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=24 – 1 szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=57 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=34 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=15 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=31 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=57 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=15 – 1szt.;
- koło łańcuchowe 16B-1, z=21 – 1szt.;
- koło łańcuchowe z tuleją z brązu,10x38, z=8, Tk = 194– 1 szt.;
- koło łańcuchowe z wpustem 10x38, z=8,Tk = 194– 1szt.;
- koło łańcuchowe z wpustem 10x38, z=12, Tk = 291– 1szt.
- łańcuch 10x38 - 1 szt.
Wymagania szczegółowe:
- Łańcuch stalowy o profilu okrągłym 26x100mm odporny na ścieranie, do transportowania, obciążenie 255kN, wytrzymałość 425kN, odcinek 13,3m, twardość powierzchni w przegubie 800 HV 30 min.
- Łańcuch stalowy o profilu okrągłym 10x38mm, odporny na ścieranie, do transportowania, obciążenie 38kN, wytrzymałość 64kN, odcinek 22,078m, twardość powierzchni w przegubie 800 HV 30 min.
- Łańcuchy o oznaczeniu 16BSS i 20BSS – stal nierdzewna.
- koła wykonane ze stali węglowej utwardzanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44540000-7 - Łańcuch

4.5.5.) Wartość części: 200200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zakup i dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do przerzucarki Biofix oraz systemu załadunku do kompostowni w PGO w Promniku, tj.
- gwiazda prawa – 1 szt.,
- gwiazda lewa – 1 szt.;
- osłona prawa – 1 szt.;
- osłona lewa - 1 szt.;
- listwy ślizgowe konstrukcji nośnej – długie – 6szt., krótkie - 6szt.;
- zabierak do łańcucha typ Mee-T – 78 szt.;
- zgarniacz – 39 szt.;
- osłona wału stacji zwrotnej – kpl. – 1szt.;
- osłona wału napędowego – kpl. – 1 szt.;
- siłownik hydrauliczny o skoku 200 – 2 szt.;
- siłownik hydrauliczny o skoku 700 – 4 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44540000-7 - Łańcuch

4.5.5.) Wartość części: 142220,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.