eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Projekt rozbudowy i przebudowy Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK w Gdańsku Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Projekt rozbudowy i przebudowy Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK w Gdańsku Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Projekt rozbudowy i przebudowy Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK w Gdańsku Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a84b80c-9e24-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Projekt rozbudowy i przebudowy Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK w Gdańsku Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/BZP-U.510.10.2023.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz
z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych pozwalających na prowadzenie robót budowlanych, w tym uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, dla zadania pn.: "Projekt rozbudowy i przebudowy Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK w Gdańsku Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14".
2. Zakres prac obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zadania, w tym następujące elementy:
1) inwentaryzację terenu i zieleni w niezbędnym zakresie do celów projektowych wraz z projektem gospodarki drzewostanem i uzyskaniem decyzji administracyjnej - pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów.. Uzupełnienie przekazanej dokumentacji pn.: „Inwentaryzacja szczegółowa terenu, obiektów i zieleni” o inwentaryzację zieleni na działce nr 316 oraz pełną inwentaryzację: terenu i zieleni na działce o nr 70/3. Opracowanie projektu gospodarki drzewostanem dla całego zamierzenia inwestycyjnego,
2) wykonanie badań geotechnicznych wraz z dokumentacją – geotechniczne warunki i sposób posadowienia obiektu budowlanego, w formie dokumentacji badań podłoża gruntowego i projektu geotechnicznego (wykonana na etapie PFU opinia geotechniczna nie jest wykonana w odpowiedniej siatce otworów badawczych i dodatkowo nie uwzględnia działki o nr 70/3),
3) sporządzenie wniosków o wydanie warunków technicznych i opinii niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz ich uzyskania,
4) sporządzenia materiałów do wszystkich wniosków do wydania niezbędnych decyzji administracyjnych wraz z ich pozyskaniem (w tym uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych),
5) opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej: wstępnej i ostatecznej (po uwzględnieniu wszystkich uwag i wytycznych, jakie mogą pojawić się po analizie koncepcji wstępnej) uzgodnionej z Interesariuszami projektu,
6) uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków technicznych i opinii oraz sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, wraz z przygotowaniem i złożeniem w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wniosku o wydanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych,
7) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego (z podziałem na Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno -Budowlany, Projekt Techniczny) z wymaganymi uzgodnieniami oraz decyzjami i pozwoleniami wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji administracyjnej pozwalającej na prowadzenie robót,
8) opracowanie projektów wykonawczych,
9) opracowanie przedmiarów robót,
10) opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
11) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
12) opracowanie wniosków o wydanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji,
13) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz odstępstw (jeżeli zajdzie konieczność uzyskania odstępstw),
14) pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o opracowaną dokumentację,
15) wykonanie niewymienionych opracowań projektowych a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385113 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1334430 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385113 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTORSKA PRACOWNIA ARCHITEKTURY CAD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131589867

7.3.3) Ulica: ZAMIENIECKA 46

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 04-158

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385113 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 455 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.