eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gózd, Huta Krzeszowska, Huta Nowa - Gmina Harasiuki



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gózd, Huta Krzeszowska, Huta Nowa - Gmina Harasiuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gózd, Huta Krzeszowska, Huta Nowa - Gmina Harasiuki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a4fc94-9a13-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032149/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gózd, Huta Krzeszowska, Huta Nowa - gmina Harasiuki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072968/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8334675,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : realizacja zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gózd, Huta Krzeszowska, Huta Nowa – Gmina Harasiuki,
4.2 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej w 3 miejscowościach gminy Harasiuki tj. Gózd, Huta Krzeszowska, Huta Nowa o łącznej długości 24 366 m wraz z 8 przepompowniami sieciowymi.
4.2.1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV, PE dn 200,
2) Wykonanie sieci kanalizacji tłocznej PE 100,
3) Wykonanie pompowni ścieków sanitarnych wraz z instalacją elektryczną,
4.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa w pkt.4.2.1. określają:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
− projekt budowlany budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gózd,
− projekt budowlany budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Huta Krzeszowska,
− projekt budowlany budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Huta Nowa,
− projekt techniczny łącznik (pompownia P 1-Huta Nowa – pompownia P0 –Gózd) stanowiące załącznik Nr 10 do SWZ,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiące załącznik Nr 11 do SWZ,
3) przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 9 do SWZ

4.3. W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.2.2. wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) dokumentacja projektowa, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5.
4) wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4.2.2. oraz w STWIORB.
5) przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.




4.4 Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
2) Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia.
3) W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektami (art.649 Kodeksu cywilnego).
4) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
5) Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.
6) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
7) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
8) Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
9) Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.
9) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących następujące czynności: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt. 4.2 SWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie
i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).
10). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia określone zostały we wzorze umowy – zał. Nr 2 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11187844,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16990000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11187844,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922285167

7.3.3) Ulica: Złota Góra 19A

7.3.4) Miejscowość: Radymno

7.3.5) Kod pocztowy: 37-550

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży drogowej, roboty branży elektrycznej,
część robot branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11187844,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.