eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na 6 pracowni praktycznej nauki zawodu w 6 placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński z podziałem na 6 Zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131752 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na 6 pracowni praktycznej nauki zawodu w 6 placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński z podziałem na 6 Zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na 6 pracowni praktycznej nauki zawodu w 6 placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński z podziałem na 6 Zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcbbfe74-e3b3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002823/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na 6 pracowni praktycznej nauki zawodu w 6 placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inteligentne Specjaliz. w Pow. Krotoszyńskim-adaptacja pom. i wyposażenie pracowni w szkołach prow. kształcenie zawodowe Nr RPWP.09.03.02-30-0003/20-00 w ramach Osi Priorytetowej 9 infrastruktura dla kapitału ludzkiego.Działania 9.3.Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.Poddziałania 9.3.2.Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego WRPO na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113570/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Modernizacja pomieszczenia pracowni analitycznej w ZSP nr 1 w Krotoszynie
Zakres prac:
1) demontaż starych stołów laboratoryjnych,
2) wymiana okna i drzwi,
3) płytek posadzkowych,
4) skucie płytek ściennych, montaż nowych,
5) naprawa spękanych ścian - montaż siatki podtynkowej,
6) szpachlowanie i malowanie ścian,
7) montaż płytek ściennych i podłogowych,
8) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.).
9) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
e) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
f) montaż zasilania opraw oświetlenia,
g) montaż nowych opraw oświetlenia
10) prace instalacyjne – wod.-kan.:
a) montaż nowych umywalek z półnogą,
b) montaż baterii stojącej,
c) modernizacja podejść dopływowych w miarę potrzeb do nowych urządzeń,
d) modernizacja podejść odprowadzenia kanalizacji sanitarnej z podłączeniem,
e) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w `celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju,
11) prace instalacyjne - centralne ogrzewanie:
a) demontaż istniejących grzejników członowych wraz z gałązkami,
b) montaż nowych grzejników stalowych płytowych z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi (4 szt.),
12) modernizacja urządzeń gazowych:
a) demontaż starych palników stołowych wraz z częścią instalacji gazowej,
b) montaż urządzeń gazowych w nowej aranżacji stołów wraz z montażem palników.

Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową oraz rysunkami, stanowiącą załącznik Nr 1 a do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 75245,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Adaptacja pomieszczenia pracowni gastronomicznej ZSP nr 2 w Krotoszynie.
Zakres prac:
1) odnowienie zarysowanych ścianek działowych, pokryciu nieszczelnego dachu warstwą papy termozgrzewalnej, powiększeniu pracowni gastronomicznej o adaptowane do tego celu pomieszczenie wykładowe i remoncie obecnej pracowni gastronomicznej; w tym w szczególności:
2) naprawa spękanych ścian, szpachlowanie
3) montaż płytek ściennych,
4) malowanie ścian, sufitów i rur,
5) montaż dwóch warstw papy termozgrzewalnej na dachu,
6) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.),
7) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej TR1,
d) rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej TR,
e) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
f) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
g) zmiana zasilania opraw oświetlenia
8) prace instalacyjne – wod.-kan.:
a) montaż nowych elementów wyposażenia pomieszczenia tj. zlewozmywaki i umywalki,
b) doprowadzenie zimnej i ciepłej wody w nowych lokalizacjach przyborów,
c) odprowadzenie kanalizacji sanitarnej z zamontowanych urządzeń,
d) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju.
9) prace instalacyjne – wentylacja:
a) montaż nowych okapów wyciągowych nad kuchenkami elektrycznymi (6 szt.),
10) prace instalacyjne – c.o.:
a) wymiana grzejnika płytowego,
b) wykucie bruzdy ściennej odpowiedniej wielkości na umieszczenie rur w ścianie,
c) montaż nowych rur (2xCu42 mm) w wykutej bruździe ściennej w izolacji cieplnej poliuretanowej,
d) połączenie nowego ciągu c.o. z istniejącą instalacją poza przedmiotowym pomieszczeniem,
e) wyprowadzenie z nowego ciągu gałązek pod projektowany grzejnik w pomieszczeniu,
f) zamurowanie bruzdy ściennej z przewodami rurowymi
Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową oraz rysunkami, stanowiącą załącznik Nr 1 b do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 50316,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Modernizacja pracowni gastronomiczno-kelnerskiej ZSP nr 3 w Krotoszynie.
Zakres prac:
Wydzielenie w istniejących pomieszczeniach klasowych niezależnych pracowni - gastronomicznej i kelnerskiej, połączonych lekką ścianką posiadająca drzwi dwuskrzydłowe umożliwiające połączenie pomieszczeń, w tym w szczególności:
1) demontaż wykładziny podłogowej w obu klasach, ścianki "mobilnej" o konstrukcji drewnianej i ściennych płytek ceramicznych,
2) montaż nowej ścianki "mobilnej" składającej się z dwóch warstw płyt pilśniowych laminowanych połączonych materiałem wygłuszającym,
3) wyrównanie podłoża z płyt osb masą samopoziomującą,
4) montaż wykładziny podłogowej,
5) szpachlowanie powierzchni ścian,
6) malowanie ścian, sufitów i drzwi pokrycie lakierem poliuretanowym,
7) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.),
8) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej,
e) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
f) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
g) montaż zasilania opraw oświetlenia,
h) montaż nowych opraw oświetlenia
9) prace instalacyjne - wod.- kan.:
a) montaż nowych elementów wyposażenia pomieszczenia tj. zlewozmywaki i umywalek,
b) doprowadzenie zimnej i ciepłej wody w nowych lokalizacjach przyborów,
c) odprowadzenie kanalizacji sanitarnej z zamontowanych urządzeń,
d) montaż nowego podgrzewacza przepływowego c.w.u. o mocy 24 kW,
e) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju.
10) prace instalacyjne - c.o.:
a) wymiana istniejących grzejników członowych na płytowe (5 szt.),
b) wykucie bruzdy ściennej odpowiedniej wielkości na umieszczenie rur w ścianie,
c) montaż nowych rur (miedzianych) w wykutej bruździe ściennej w izolacji cieplnej poliuretanowej,
d) połączenie nowego ciągu c.o. z istniejącą instalacją,
e) wyprowadzenie z nowego ciągu gałązek pod projektowane grzejniki w pomieszczeniu,
f) zamurowanie bruzdy ściennej z przewodami rurowymi,
g) uruchomienie instalacji i regulacja
11) prace instalacyjne – wentylacja:
a) montaż nowego okapu wyciągowego w miejscu gotowania (1 szt.),
b) montaż podłączenia odprowadzenia wentylacji z okapu,
c) montaż wentylatora wyciągowego,
d) montaż włącznika,
e) uruchomienie i regulacja

Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową, rysunkami stanowiącą załącznik Nr 1 c do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 69393,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Modernizacja pracowni gastronomiczno-cukierniczej - ZSS w Krotoszynie.
Zakres prac: Roboty polegają na wykonaniu remontu podłogi , ścian i sufitu.
Zakres prac remontowych:
1) demontaż wykładziny podłogowej w pomieszczeniu,
2) montaż wykładziny podłogowej,
3) szpachlowanie powierzchni ścian po zabiegach instalacyjnych,
4) malowanie ścian i sufitu.
5) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.),
6) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
e) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
f) montaż zasilania opraw oświetlenia,
g) montaż nowych opraw oświetlenia
7) prace instalacyjne – wod.-kan.:
a) montaż nowych urządzeń - umywalki z półnogą, baterią stojącą i zlewozmywaki,
b) modernizacja podejść dopływowych w miarę potrzeb do nowych urządzeń
c) modernizacja podejść odprowadzenia kanalizacji sanitarnej z podłączeniem
d) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju.
8) modernizacja urządzeń gazowych:
a) demontaż starych kuchenek gazowych,
b) demontaż części urządzeń gazowych,
c) montaż urządzeń gazowych w nowej aranżacji dla nowych kuchenek gazowych,
d) montaż kurków gazowych odcinających,
e) podłączenie kuchenek gazowych,
f) próba ciśnieniowa,
g) malowanie

Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową, rysunkami stanowiącą załącznik Nr 1 d do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 31574,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 Modernizacja pracowni produkcji rolniczej ZSP Koźmin Wlkp.
Zakres prac: Obejmuje niezbędne prace budowlane polegające na odnowieniu ścian, sufitów i podłogi sali wykładowej oraz pracach adaptacyjnych sąsiedniego pomieszczenia polegających na wzmocnieniu głównej konstrukcji drewnianej pomieszczenia, zabezpieczeniu p-poż i podstawowym remoncie pomieszczenia, w szczególności:
1) Wymiana i wzmocnienie głównej konstrukcji pomieszczenia przechodniego,
2) obudowa p-poż komunikacji pionowej,
3) podwieszenie sufitu,
4) termoizolacja stropu i komunikacji pionowej,
5) naprawa posadzki betonowej i wykonanie żywicznej,
6) wymiana okien i w części drzwiowej, przepierzenia wewnętrznego z siatki w konstrukcji metalowej,
7) tynkowanie, szpachlowanie i malowanie
8) demontaż płytek i montaż płytek ściennych,
9) montaż dwóch warstw papy termozgrzewalnej na dachu.
10) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.),
11) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej,
e) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
f) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
g) montaż zasilania opraw oświetlenia,
h) montaż nowych opraw oświetlenia
12) prace instalacyjne - wod.- kan.:
a) montaż umywalek (2 szt.) z półnogą , baterią stojącą i elektrycznym zasobnikiem ciepłej wody V = 10 l,
b) doprowadzenie zimnej wody z sąsiedniego pomieszczenia,
c) odprowadzenie kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do dwóch pomieszczeń,
d) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju,
13) prace instalacyjne – c.o.
a) demontaż ciągu cieplika c.o. wzdłuż obu pomieszczeń pod oknami z rur stalowych czarnych spawanych
o średnicy 2x fi40 mm,
b) montaż nowych grzejników stalowych płytowych z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi – 5 szt.

Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową, rysunkami stanowiącą załącznik Nr 1 e do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 163802,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - Adaptacja pracowni stolarsko-meblarskiej MOW w Koźminie Wlkp.
Zakres prac:
1) wymiana drzwi i stolarki okiennej,
2) wykonanie nowej posadzki betonowej zakończonej wykładziną,
3) tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian
4) wymiana instalacji elektrycznej, oświetleniowej .i sanitarnej (wod. – kan., c.o.)
5) wymianę instalacji elektrycznej:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
e) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
f) montaż zasilania opraw oświetlenia,
g) montaż nowych opraw oświetlenia
6) wymianę instalacji wod.-kan.:
a) montaż umywalki z półnogą, baterią stojącą i elektrycznym zasobnikiem ciepłej wody V = 10 l,
b) doprowadzenie zimnej wody z sąsiedniego pomieszczenia,
c) odprowadzenie kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do pomieszczenia WC po przeciwnej stronie korytarza,
d) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju,
7) wymianę instalacji c.o.
a) demontaż ciągu cieplika c.o. wzdłuż pomieszczenia pod oknami z rur stalowych czarnych spawanych o średnicy 2x fi40 mm,
b) wykucie bruzdy ściennej odpowiedniej wielkości na umieszczenie rur w ścianie,
c) montaż nowych rur (2xCu42 mm) w wykutej bruździe ściennej w izolacji cieplnej poliuretanowej,
d) połączenie nowego ciągu c.o. z istniejącą instalacją poza przedmiotowym pomieszczeniem,
e) wyprowadzenie z nowego ciągu gałązek pod projektowane grzejniki w pomieszczeniu,
f) zamurowanie bruzdy ściennej z przewodami rurowymi,
g) montaż nowych grzejników stalowych płytowych z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi (4 szt.).
Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową, rysunkami stanowiącą załącznik Nr 1 f do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 89402,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.