eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Połomi wraz z remontem



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Połomi wraz z remontem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowość: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,114617,5ed8dc45fcaf2f6391a02e0a6809bcd2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Połomi wraz z remontem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8afaf2-931e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Połomi wraz z remontem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029967

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Połomi wraz z remontem.
Projektowana przebudowa zawiązana z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
Branża budowlana:
- docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną gr. 15cm;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych;
- demontaż istniejących krat okiennych;
- roboty malarskie w pomieszczeniach objętych wymianą okien i drzwi oraz wymianą oświetlenia;
- docieplenie konstrukcji dachu (sala gimnastyczna- segment I, aula – segment C) wełną mineralną grubości 30cm (2 x 15cm) wraz z wykonaniem sufitu podwieszonego z płyt 2XGKF1,5na stelażu stalowym;
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową wełną mineralną grubości 30cm w pozostałej części budynku;
- roboty budowlane związane z docieplenie dachów płaskich styropapą wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachów papą termozgrzewalną, odwodnieniem i obróbkami blacharskimi.
- zamurowanie okien trójkątnych w auli (segment C),
- docieplenie stropu nad piwnicą wełną mineralną grubości 15cm;
- roboty budowlane związane z likwidacja tarasów – planuje się docieplenia ich wełną mineralną gr. 30cm, wykonaniem przykrycia tarasów dachami spadzistymi konstrukcji drewnianej krytych papą termozgrzewalną;
- roboty budowlane związane z zamurowaniem drzwi tarasowych i zabudowanie w tym miejscu okien;
- roboty budowlane związane z remontem kominów, wymianą pokrycia dachowego na segmencie D; wymianą rynien i rur spustowych, podbitki drewnianej na całym obiekcie;
- rozbiórka murków oporowych przy segmencie D oraz murków pełniących funkcję zsypów na opał do poziomu 30cm poniżej poziomu terenu, zasypanie zsypów i przestrzeni pomiędzy murkiem a ścianą piwnicy i uzupełnienie jej kostką betonową, w miejscu okien piwnicznych projektuje się naświetla. Projektuje się także likwidację otworu w ścianie zewnętrznej, który pełnił funkcję zsypu oraz otwór drzwiowy na poziomie piwnicy ( poziom 0.00);
- roboty budowlane związane z wykonaniem opasek wokół budynku z kostki betonowej, wykonaniem naziemnej pochylni dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej, likwidacją tarasu naziemnego;
- roboty budowlane związane z częściową wymianą zużytej kostki betonowej na nową wraz z minimalnym podniesieniem jej przy drzwiach wejściowych do przedszkola, przy wyjściu tarasowym przy segmencie B (obecnie jest próg około 12-15cm) oraz przy wejściu bocznym – segment C; wymiana nierównej i zużytej kostki betonowej wzdłuż segmentów E oraz na wewnętrznym dziedzińcu.
Branża elektryczna:
- wymianę opraw oświetlenia podstawowego i zewnętrznego budynku na oprawy ze źródłami światła LED,
- instalacje przeciwpożarowe: montaż instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dróg ewakuacyjnych,
- montaż nowej instalacji odgromowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- instalację elektryczną do zasilania projektowanej centrali wentylacyjnej.
- monitoring – wymiana kamer
Branża sanitarna:
- remont wentylacji mechanicznej – projektuje się wymianę central wentylacyjnych
i wentylatorów dachowych obsługujących pomieszczenia kuchni i jadalni w budynku szkolno-przedszkolnym wraz z dostosowaniem do obecnych przepisów.
UWAGA!:
Zmiany i uzupełnienie do dokumentacji projektowej w zakresie prowadzenia prac:

Zakres robót objętych dokumentacją projektową należy uzupełnić i dokonać zmian w następującym zakresie:
- Należy zastosować kamery zewnętrzne o rozdzielczości co najmniej: 5 Mpx (2592×1920), należy wykonać nowe okablowanie do kamer,
- Należy wykonać wymianę dwóch okien zewnętrznych z pustaków szklanych w segmencie F na okna aluminiowe EI60,
- Należy wymienić wyłaz dachowy zamontowany na dachu wieży na pokryciu z dachówki,
- Należy wykonać malowanie we wszystkich pomieszczeniach użytkowych szkoły (bez piwnic – kotłownia, magazyny) z dostosowaniem koloru i rodzaju farby do stanu istniejącego,
- Pod sufitem sali gimnastycznej należy zamontować siatkę osłonową z polietylenu o średnicy 4 mm i oczkach 100x100 mm mocowaną na linkach stalowych ocynkowanych,
- Należy zastosować oprawy oświetleniowe wewnętrzne o barwie światła 3000°K
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty architektoniczno-budowlane, techniczne, przedmiar robót (przedmiar robót udostępniony przez Zamawiającego pełni funkcję informacyjną, pomocniczą i orientacyjną i jest dokumentem pomocniczym do ww. dokumentów mających pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót wchodzących
w skład przedmiotu zamówienia), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty stanowiące załączniki nr 9-17 do swz z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm
i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa
i zgodnie z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
Zakres robót objętych dokumentacją projektową nie wprowadza ograniczeń w dostępności i barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Projekt przewiduje wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu na salę gimnastyczną oraz przy wejściu bocznym do budynku oraz likwidację stopni przy wejściu do przedszkola.
Wytyczne realizacji robót:
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej musi nastąpić poza okresami działalności szkoły tj.
w terminie od 24.06.2023 r. do 31.08.2023 r. lub w innym terminie po godzinach zajęć lekcyjnych i przedszkolnych lub w dni wolne od nauki. W przypadku wykonania prac po godzinach zajęć lekcyjnych lub przedszkolnych pomieszczenie objęte pracami należy uporządkować w sposób umożliwiający przeprowadzenie zajęć z dziećmi w dniu następnym (tj. usunięcie zabezpieczeń z folii, usunięcie gruzu, mycie pomieszczeń). Zamawiający dopuszcza inne terminy wykonania prac po uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego lub osoby zastępującej i telefonicznym poinformowaniu przedstawiciela Zamawiającego.
- Wymiana oświetlenia wraz z okablowaniem musi nastąpić poza okresami działalności szkoły tj. w terminie od 24.06.2023 r. do 31.08.2023 r. lub w innym terminie po godzinach zajęć lekcyjnych i przedszkolnych lub w dni wolne od nauki. W przypadku wykonania prac po godzinach zajęć lekcyjnych lub przedszkolnych pomieszczenie objęte pracami należy uporządkować w sposób umożliwiający przeprowadzenie zajęć z dziećmi w dniu następnym (tj. usunięcie zabezpieczeń z folii, usunięcie gruzu, mycie pomieszczeń). Zamawiający dopuszcza inne terminy wykonania prac po uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego lub osoby zastępującej i telefonicznym poinformowaniu przedstawiciela Zamawiającego.
- Roboty wewnętrzne w pomieszczeniach użytkowanych należy wykonać po godzinach zajęć lekcyjnych i przedszkolnych lub w dni wolne od nauki. W przypadku wykonania prac po godzinach zajęć lekcyjnych lub przedszkolnych pomieszczenie objęte pracami należy uporządkować w sposób umożliwiający przeprowadzenie zajęć z dziećmi w dniu następnym (tj. usunięcie zabezpieczeń z folii, usunięcie gruzu, mycie pomieszczeń). Zamawiający dopuszcza inne terminy wykonania prac po uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego lub osoby zastępującej i telefonicznym poinformowaniu przedstawiciela Zamawiającego.
- Roboty na auli należy przeprowadzić poza okresami działalności szkoły tj. w terminie od 24.06.2023 r. do 31.08.2023 r. lub w innym terminie po godzinach zajęć lekcyjnych
i przedszkolnych lub w dni wolne od nauki. W przypadku wykonania prac po godzinach zajęć lekcyjnych lub przedszkolnych pomieszczenie objęte pracami należy uporządkować w sposób umożliwiający przeprowadzenie zajęć z dziećmi w dniu następnym (tj. usunięcie zabezpieczeń
z folii, usunięcie gruzu, mycie pomieszczeń). Zamawiający dopuszcza inne terminy wykonania prac po uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego lub osoby zastępującej i telefonicznym poinformowaniu przedstawiciela Zamawiającego.
- Wykonanie prac na sali gimnastycznej musi zostać przeprowadzone w okresie od 29.05.2023 do 15.09.2023 r. lub w okresie ferii zimowych, przerwy świątecznej.
- Przy organizacji placu budowy należy zapewnić dostęp do wszystkich drzwi wejściowych do budynku oraz placu pożarowego w rejonie wejścia do części przedszkolnej – segment G.
- Należy zabezpieczyć i wygrodzić miejsca składowania materiałów budowlanych.
- Prace wywołujące nadmierny hałas (rozbiórka ścian, skucia tynków i posadzek, przewierty, bruzdy, wykucia itp.) należy prowadzić po godzinach zajęć lekcyjnych lub w dni wolne od nauki. Zamawiający dopuszcza inne terminy wykonania prac po uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego. Zamiar wykonania takich prac należy zgłosić do akceptacji z odpowiednim wyprzedzeniem.
- W ofercie należy uwzględnić malowanie wszystkich pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, zabezpieczenie posadzek, mebli, elementów wyposażenia przed zabrudzeniem, mycie posadzek po wykonanych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7982700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8890806,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7982700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELL-BUD Inwest S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591743713

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7982700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.