Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00079930/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00102168/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00105463/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
- 2023/BZP 00109142/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu centrum wsi w celu poprawy dostępności do infrastruktury społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81
1.5.2.) Miejscowość: Mszana
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324759755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,116956,ab36d0ab2bf76698bc936a7f0be7fd9d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu centrum wsi w celu poprawy dostępności do infrastruktury społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b451a72d-a3a3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020258/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu centrum wsi w celu poprawy dostępności do infrastruktury społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zadania jest poprawa udostępnienia infrastruktury społecznej, stworzenie lepszych warunków sprzyjających zaspokajaniu potrzeb i zwiększaniu integracji społeczności lokalnej poprzez modernizację przestrzeni publicznej usytuowanej wokół wielofunkcyjnego budynku w centrum wsi Mszana.
W budynku swoją siedzibę ma przedszkole, ośrodek zdrowia, urząd gminy, poczta, bank. W budynku pełnione są też dyżury pracowników OPS, psychologa, doradcy rolniczego. Teren ten znajduje się
w samym centrum wsi i razem z parkiem, kościołem i terenem Gminnego Ośrodka Kultury stanowi centrum życia społecznego mieszkańców.
Zadanie obejmuje budowę dróg komunikacyjnych wraz z odwodnieniem, ciągów pieszych, budowę miejsc postojowych, muru oporowego, nasadzenia zieleni oraz modernizację oświetlenia zewnętrznego
i budowę miejsc postojowych. Zaplanowano również budowę skweru rekreacyjnego wraz z elementami pamiątkowymi, upamiętniającymi setną rocznicę powrotu Śląska do Macierzy.
Projektowane przedsięwzięcie budowlane obejmuje następujące roboty:
- przebudowę wewnętrznego ciągu jezdnego wraz z wymianą nawierzchni oraz przebudową zjazdów,
- wymianę nawierzchni ciągów pieszych wraz z wykonaniem nowych chodników,
- przebudowę skweru rekreacyjnego w części północnej wraz z montażem małej architektury oraz zieleni urządzonej,
- wymianę nawierzchni w obrębie strefy wejścia do Urzędu Gminy,
- przebudowę parkingów oznaczonych symbolem NR 1,2 i 3, wraz z wykonaniem ścian oporowych i schodów terenowych,
- wykonanie parkingów oznaczonych symbolem NR 4,
- wykonanie skweru rekreacyjnego w części południowej,
- wymianę nawierzchni bezpiecznej wraz z urządzeniami na placu zabaw oddziału przedszkolnego,
- rozbiórkę placu zabaw przy potoku Mszanka wraz z rozbiórką wyposażenia placu,
- demontaż istniejących słupów i wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego wraz z instalacją zasilająca,
- wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej ksØ110 na ksØ160 od strony zachodniej budynku,
- przebudowę kanalizacji sanitarnej od strony wschodniej budynku,
- wykonanie nowych wpustów drogowych wraz z odwodnieniem projektowanych parkingów, dróg, miejsc utwardzonych.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany, projekt rozbudowy, projekty techniczne, plan sytuacyjny, stwiorb, przedmiar robót (przedmiar robót udostępniony przez Zamawiającego pełni funkcję informacyjną, pomocniczą i orientacyjną i jest dokumentem pomocniczym do ww. dokumentów mających pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia), oraz inne dokumenty stanowiące załączniki nr 9-17 do swz z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa i zgodnie z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
Zakres robót objętych dokumentacją projektową nie wprowadza ograniczeń w dostępności i barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Realizacja robót nastąpi na podstawie pozwolenia na budowę nr 1320/22 z dnia 25.10.2022 pn. “Zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy Mszana wraz z budową parkingu” oraz zgłoszenia robót z dnia 07.07.2022 znak WAB.6743.1.0326.2022 pn. “Rozbudowa z przebudową kanalizacji sanitarnej”. Dla inwestycji wydane zostały dwa dzienniki budowy.
W związku z powyższym zachodzi konieczność ustanowienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz kierowników robót w specjalności: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla robót realizowanych na podstawie pozwolenia na budowę oraz kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń dla robót realizowanych na podstawie zgłoszenia robót.
Wytyczne realizacji robót:
- Wymianę oświetlenia terenu należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania dołączonym do projektu technicznego branży elektrycznej (należy zastosować 74 słupy oświetleniowe o wysokości 4,0m z pojedynczą oprawą oświetleniową LED 2700°K).
- Wymianę nawierzchni wraz z warstwami podbudowy należy wykonać na podstawie danych zawartych w projekcie technicznym branży budowlanej.
- Podczas prowadzenia prac należy zapewnić dostęp pieszych do wejść do poszczególnych części budynku (przedszkole, urząd, ośrodek zdrowia itd.) w godzinach pracy jednostek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,a zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
INNE PRZETARGI MSZANA
więcej: przetargi MSZANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
- "Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w m. Borki Nizińskie - II linia zabudowy"
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.