Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071228/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00229879/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131552 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na zorganizowaniu nad morzem lub na terenie Dolnego Śląska kolonii letnich w okresie wakacji 2021 roku dla dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, w podziale na 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KURATORIUM OŚWIATY WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-153
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 340-63-36
1.5.8.) Numer faksu: 71 340-61-08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kuratorium.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kuratorium.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=2019901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na zorganizowaniu nad morzem lub na terenie Dolnego Śląska kolonii letnich w okresie wakacji 2021 roku dla dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, w podziale na 5 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f3fbe49-c22c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023835/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa polegająca na zorganizowaniu kolonii letnich w okresie wakacji 2021 roku dla dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, w podziale na zadania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071228/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2260000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadnie I - organizacja kolonii letnich zlokalizowanej nad morzem (województwo zachodniopomorskie) z programem turystyczno - krajoznawczym - dla 480 dzieci i młodzieży.Termin realizacji zamówienia w 4 turnusach – w wybranym przez Wykonawcę terminie
od 08.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 696000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - organizacja kolonii letnich zlokalizowanej nad morzem (województwo zachodniopomorskie) z programem profilaktycznym, uświadamiającym dzieciom i młodzieży szkodliwość stosowania używek - dla 300 dzieci i młodzieży.Termin realizacji zamówienia w 4 turnusach – w wybranym przez Wykonawcę terminie
od 08.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 435000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III - organizacja kolonii letnich zlokalizowanej nad morzem (województwo zachodniopomorskie) z programem promującym postawy prospołeczne, w tym działania z zakresu wolontariatu - dla 247 dzieci i młodzieży.Termin realizacji zamówienia w 4 turnusach – w wybranym przez Wykonawcę terminie
od 08.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 358150 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IV - organizacja kolonii zlokalizowanej na terenie Dolnego Śląska (w powiatach: kłodzkim, wałbrzyskim, kamiennogórskim, jeleniogórskim, lwóweckim lub lubańskim)z programem profilaktycznym, uświadamiającym dzieciom i młodzieży szkodliwość stosowania używek - dla 341 dzieci i młodzieży.
Termin realizacji zamówienia w 4 turnusach – w wybranym przez Wykonawcę terminie
od 08.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 460350 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie V - organizacja kolonii zlokalizowanej na terenie Dolnego Śląska (w powiatach: kłodzkim, wałbrzyskim, kamiennogórskim, jeleniogórskim, lwóweckim lub lubańskim) z programem turystyczno – krajoznawczym - dla 230 dzieci i młodzieży.Termin realizacji zamówienia w 4 turnusach – w wybranym przez Wykonawcę terminie
od 08.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 310500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży „KON TIKI” Łabaz i Grochantz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-09 do 2021-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży „KON TIKI” Łabaz i Grochantz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakwaterowanie i wyżywienie
B&B s.c Jacek Bonderowicz, Maria Bonderowicz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-10 do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351234 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351234 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351234 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży „KON TIKI” Łabaz i Grochantz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakwaterowanie i wyżywienie
B&B s.c. Jacek Bonderowicz, Maria Bonderowicz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351234 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-10 do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460009 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460009 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460009 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży „KON TIKI” Łabaz i Grochantz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460009 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-09 do 2021-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży „KON TIKI” Łabaz i Grochantz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-08 do 2021-08-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.