eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rudnik .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rudnik .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324106428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rudnik .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481d5493-bf1a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032988/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rudnik.Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład .Numer edycji 2/2021/4251/PolskiLad

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-481d5493-bf1a-11ed-b311-9aae6ad31be8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl

W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e -mail:przetargi@gmina-rudnik.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 4587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e –Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania do Platformy e - Zamówienia.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „ Wykonawcy” na platformie e–Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji„ służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „ Komunikacja”
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa §12 Regulaminu Platformy e- Zamówienia, a mianowicie:
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e- Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2Duo,2GB RAM,HD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10 Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza,
- Firefox 59.0 lub nowszy,Safari 11.1 lub nowsza,Edge 14.0 i nowsze,albo
b) Tablet/telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow,iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java, Script, oraz cookies;
Specyfikacja połączenia,formatu przesłanych danych oraz kodowania i oznaczenia czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF -8,
c) oznaczenie czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są dokładnie co do sekundy.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania opisane zostały w rozdz.11 SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formie danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realiz zad. publ(Dz.Uz2021rpoz.2020) z zast.formatów o których mowa w art. 66ust.1ustawyPzpz uwzględnieniem rodzaju przekazanych danych .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (U. E)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E L 119 z 04.05.2016,str 1) zwane dalej „RODO”, Zamawiający informuje że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Rudnik ul. Kozielska 1; 47-411 Rudnik, nr tel. 32/4106428, adres e-mail: urzad@gmina- rudnik.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Rudniku jest Pan Bartosz Mendyk, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@drmendyk.pl
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ” Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rudnik”
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. poz. 2021r.poz.1129z późn. zm.);
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1710 z późń. zm.) dalej „ustawa Pzp”
6.Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz.67 ze zm) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. W przypadku dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych dokumentacja zamówień publicznych oraz umowa zawarta w wyniku postępowania będą przechowywane przez okres określony zgodnie z wytycznymi projektu, z którego uzyskano dofinansowanie.
7.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8.W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.c RODO.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego., a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art.15 i art.16 rozporządzenia 2016/679 są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rudnik w miejscowości Łubowice ul. Kasztanowa (II etap),Jastrzębie ul. Raciborska (II etap), Rudnik ul. Szkolna, Akacjowa,Bukowa,Sosnowa,Grabowa, Jesionowa,Cisza,Jodłowa,Klonowa, Leszczynowa (I etap).
1. Zakres prac w miejscowości Łubowice, obejmuje II etap i dot. wyłącznie ul. Kasztanowej w tym:
1) Doposażenie istniejącej szafy oświetlenia w układ soft start.
2) Układanie linii kablowych niskiego napięcia YAKXS 4x25 mm2 dla zasilania słupów oświetleniowych.
3) Ułożenie równolegle z projektowaną linią kablową niskiego napięcia bednarki Fe/Zn 30x4.
4) Posadowienie słupów oświetleniowych na fundamentach prefabrykowanych. Montaż na słupach wysięgników oraz opraw oświetleniowych.
5) Pomiary powykonawcze w tym pomiary w zakresie kompensacji mocy biernej zakończonych doborem i w razie konieczności zabudową kompensatora.
6) Skonfigurowanie sterowania oświetleniem- konfiguracja istn. zegara astronomicznego.

2. Zakres prac w miejscowości Jastrzębie obejmuje II etap i dot. wyłącznie ul. Raciborskiej w tym:
1) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami oświetleniowymi na istniejących fundamentach.
2) do słupów wprowadzić istniejące linie kablowe oraz podłączyć istniejącą bednarkę do zacisku ochronnego.
3) ze złącza słupowego do oprawy poprowadzić kabel YDY 3x1,5.Stosować zabezpieczenia zgodne ze schematami. Istniejące oprawy posiadają autonomiczny przekaźnik czasowy- podlega wykorzystaniu przy uruchomieniu systemu sterowania oświetleniem.
4) w istniejącym złączu dla obwodu nr 2 podłączyć kabel YAKXS 4x25 mm2 zgodnie ze schematem ideowym.
5) oznaczyć wszystkie słupy tablicami z numeracją słupa.

3. Zakres prac w miejscowości Rudnik, obejmuje I etap i dot. wyłącznie ul. Szkolnej,Akacjowej ,Bukowej ,Sosnowej,Grabowej,Jesionowej,Cisza,Jodłowej, Klonowej ,Leszczynowej w tym:
1) Montaż i posadowienie szafy sterowania oświetleniem SSO 2 Rudnik osiedle.
2) Układanie linii kablowych niskiego napięcia YAKXS 4x35 mm2 dla zasilania słupów oświetleniowych.
3) Ułożenie równolegle z projektowaną linią kablową niskiego napięcia bednarki Fe/Zn 30x4.
4) Posadowienie słupów oświetleniowych na fundamentach prefabrykowanych. Montaż na słupach wysięgników oraz opraw oświetleniowych.
5) Pomiary powykonawcze w tym pomiary w zakresie kompensacji mocy biernej. Dobór kompensatora.
6) Skonfigurowanie sterowania oświetleniem- konfiguracja zegara astronomicznego.
7)Projekt linii kablowej niskiego napięcia pomiędzy zestawem złączowo pomiarowym typu ZK1e-1P-Sr zabudowanym na istniejącym słupie nr (działka nr 57/3 Jednostka Ewidencyjna: Rudnik, Obręb Ewidencyjny: Rudnik a.m. 6), a zlokalizowanym na terenie działki nr 58/46 a.m. 6 złączem kablowym SSO 2 Rudnik Osiedle.
8) Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób wykonania robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) zawiera:
Dokumentacja projektowa, w tym:
I Projekty budowlane – zał. nr I a) - c) do SWZ (3 komplety ) i dot:
a)miejscowości Jastrzębie ul. Raciborska
Dołączony projekt budowlany zawiera pełne opracowanie tj. etap I- zrealizowany i etap II- objęty przedmiotem przetargu,
b) miejscowości Grzegorzowice,Łubowice,Ligota Książęca
Dołączony projekt budowlany zawiera pełne opracowanie tj. etap I zrealizowany, i etap II objęty przetargiem i dot. wyłącznie ul. Kasztanowej, oraz kolejne etapy niezrealizowane przez Zamawiającego.
c) miejscowości Rudnik
Dołączony projekt budowlany zawiera pełne opracowanie - natomiast zakres objęty przetargiem dot. wyłącznie ul. Szkolnej,Akacjowej,Bukowej,Sosnowej,Grabowej,Jesionowej,Cisza,Jodłowej, Klonowej,Leszczynowej oraz kolejne etapy nie zrealizowne przez Zamawiającego
II Projekty wykonawcze – zał. nr II a) - c) do SWZ (3 komplety)- zawierają zakres objęty przetargiem.
a)Aktualizacja - Projektu wykonawczego - Budowa sieci elektroenergetycznej poniżej 1 kV w zakresie linii kablowej niskiego napięcia, złącza niskiego napięcia oraz słupówniskiego napięcia celem realizacji zad. efektywne zarządzanie energią-modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik na terenie miejscowości Jastrzębie ul. Raciborska – Etap II (końcowy).
b) Aktualizacja – Projektu wykonawczego - Budowa sieci elektroenergetycznej poniżej1kV w zakresie linii kablowej niskiego napięcia,słupów oświetleniowych w ramach zad. Modernizacja i rozbudowa systemu oświetlenia ulic w Gminie Rudnik na terenie miejscowości Łubowice ul. Kasztanowa – etap II.
c)Aktualizacja projektu wykonawczego-Budowa sieci elektroenergetycznej poniżej1kVw zakresie złącza kablowego,słupów oświetleniowych, kablowej linii oświetleniowej,w Gminie Rudnik na terenie miejscowości Rudnik przy ul. Szkolnej,Akacjowej,Bukowej,Sosnowej,Grabowej,Jesionowej,Cisza,Jodłowej, Klonowej,Leszczynowej- etap I.
III Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) –Branża elektr. -zał. nr III a) - c) do SWZ (3 komplety )STWiORB zawierają pełne opracowania i są identyczne jak w projekcie budowlanym i dot. miejscowości:
a)Jastrzębie ul. Raciborska
b)Grzegorzowice,Łubowice,Ligota Książęca
c) Rudnik
IV Przedmiary robót – zał. nr IV a) - c) do SWZ (3 szt.) i dot. miejscowości objętych przetargiem.
a) Jastrzębie ul. Raciborska–Etap II (końcowy),
b) Łubowice ul. Kasztanowa- etap II
c) Rudnik przy ul. Szkolnej,Akacjowej,Bukowej,Grabowej,Jesionowej,Cisza,Jodłowej,
Klonowej,Leszczynowej.
V)Projekt umowy –zał. nr 2 do SWZ
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy dot. opisu przedmiotu zamówienia zawiera rozdz.4

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane dostarczone oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Zdolność techniczna lub zawodowej .

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada następujące doświadczenie:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde polegające na budowie lub modernizacji systemu oświetlenia ulicznego obejmujące:
- Budowę oświetlenia w ilości minimum 20 punktów oświetleniowych z oprawami LED (punkt oświetleniowy oznacza jedną oprawę oświetlenia ulicznego).
oraz
- Wykaże się montażem szafy i wykonania automatyki oraz programowaniem sterowania oświetlenia ulicznego.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić ww. warunek.


2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:

co najmniej jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu
W przypadku, gdy ww robota budowlana będzie stanowiła część przedmiotu zamówienia o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w „Wykazie wykonach robót” wyodrębnić rodzajowo robotę o której mowa w rozdz.6 pkt.6.1.4 ppkt 1) .

2) W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w rozdz 9 pkt.9.1,warunek o którym mowa w rozdz.6 pkt 6.1.4 ppkt 1) musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę tj. jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
W przypadku gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawce podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. 6 pkt. 6.1.4. ppkt. 1).

b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz.6 pkt. 6.1.4. ppkt.2)SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w rozdz.8 pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.
c)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. 8 pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi lub zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu wykonania zamówienia , o którym mowa w § 2 ust. 1 może nastąpić
w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje dot. zmian umowy zawarte są w paragrafie 18 oraz 18a załącznika nr 2 - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomoca Platformy e- zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-481d5493-bf1a-11ed-b311-9aae6ad31be8

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że wykluczenie z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZpodlegają Wykonawcy:
1)wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006r,str.1, z późń.zm) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz. Urz. UE L78 z 17.03.2014r, str.6 z późń. zm) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U z 2022r.poz.593,655,835,2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006r.,str.1 z późń.zm) i rozp orządz. 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 powołanej ustawy;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust.1 pkt 37 ustawy z dnia 29września 1994r.o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz.217,2105 i 2106 oraz z 2002r. poz.1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy ( Dz. Urz. UE L134 z 20.05.2006,str.1z późń.zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca2014r.w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną ,suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014r, str 6 z późń. zm) albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,o którym mowa w art.1 pkt.3powołanej ustawy.
7.8.Wykluczenie o którym mowa w pkt 7.6 następuje na okres trwania ww. okoliczności.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków - pozostałe informacje znajdują się w rozdz. 7 SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.