eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131505 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 81 886 32 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f39ea8a4-e569-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116404/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii leśnictw Kozi Bór i Wola Osińska.
Budynek kancelarii zaprojektowano o jednej kondygnacji nadziemnej z dachem dwuspadowym, stromym o kącie nachylenia 40 stopni to jest o spadku 84%, który pokryty będzie blachodachówką modułową. Budynek bez podpiwniczenia w całości o konstrukcji drewnianej, szkieletowej ze ścianami warstwowymi ocieplonymi wełną drzewną od wewnątrz ściany zakończone płytą gipsowo-kartonową, ognioodporną a na zewnątrz ściany zakończone deską elewacyjną o grubości 20mm – 22 mm z drewna świerk skandynawski. Budynek posadowiony zostanie na zaprojektowanej płycie fundamentowej, żelbetowej o grubości 30cm. Budynek kancelarii został przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne szczególnie te osoby, które poruszają się na wózkach inwalidzkich. Wejście do budynku bezpośrednio z ciągu komunikacyjnego dla pieszych, który usytuowany jest na zewnątrz budynku i wykonany jest z kostki betonowej, brukowej o grubości 8cm, w kolorze szarym typu cegiełka. Przy budynku kancelarii od strony południowej zaprojektowano pochylnię dla osób niepełnosprawnych o spadku 6,15% wraz z balustradą i pochwytami oraz zaprojektowano od strony południowej miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, utwardzone z płyty betonowej, ażurowej brukowej w kolorze szarym. Miejsce parkingowe o wymiarach : 3,6m x 6,8m. W budynku zaprojektowano łazienkę z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z odpowiednim wyposażeniem w miskę ustępową, umywalkę oraz pochwyty. Wejście główne do budynku, poczekalni, pomieszczeń kancelarii także przystosowane są dla osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowane otwory drzwiowe o szerokości 100cm i szerokości skrzydeł drzwiowych, które posiadają szerokość 90cm.
W budynku kancelarii zaprojektowano 7 pomieszczeń w skład których wchodzą : wiatrołap połączony z poczekalnią, łazienka z dostępem dla osób niepełnosprawnych i natryskiem dla leśniczych, 2 kancelarie leśnictw, pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym oraz 2 pomieszczenia gospodarcze. Powierzchnia użytkowa kancelarii wynosi : 66,86 m2, a wysokość wszystkich pomieszczeń wynosi : 2,55m.
Wentylacja pomieszczeń grawitacyjna częściowo wymuszona : nawiew poprzez nawietrzaki higrosterowalne, dwustrumieniowe umieszczone w górnych ramach okiennych, wywiew poprzez projektowane kanały wentylacyjne w projektowanych kominach wentylacyjnych, ceramicznych. Wywiew wspomagany jest wentylatorami wyciągowymi umieszczonymi pod sufitem w otworach wentylacyjnych. Zamówienie obejmuje dodatkowo wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z załączoną dokumentacją.
DANE LICZBOWE DOTYCZĄCE OBIEKTU :

- powierzchnia użytkowa budynku …......................................... : 66,86 m2
- powierzchnia zabudowa budynku............................................ : 86,46 m2
- powierzchnia zabudowy pochylni dla niepełnosprawnych........ : 8,98 m2
- powierzchnia zabudowy schodów zewnętrznych...................... : 13,86 m2
- powierzchnia zabudowy razem................................................. : 109,30 m2
- kubatura budynku..................................................................... : 493,70 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

We wskazanym w dokumentacji zamówienia terminie nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.