eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: "Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw - modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 21 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690b9d9e-7ac8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013580/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym "Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw - modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.24.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325203,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym, współfinansowanym z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”, realizowanym w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki” – część 1 – „Modernizacja i remont basenu
w Krasnymstawie”.
Inwestycja, o której mowa w zdaniu pierwszym, obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na modernizacji i remoncie obiektu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – basenu, w zakresie obejmującym m.in.: prace rozbiórkowe, roboty: budowlane, sanitarne, elektryczne, prace wykończeniowe, montaż OZE.
W zakresie Części 1 - nadzór inwestorski w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sani-tarnej, elektrycznej, drogowej.
2. Szczegółowy opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, objętego nadzorem zawiera dokumen-tacja postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych – w tym w szczególności Programy Funkcjonalno - Użytkowe oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z za-łącznikami dostępne na stronie:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/#/offer/0f2672a0-fde1-4912-97c9-2deec28cff28.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 275000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym, współfinansowanym z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”, realizowanym w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki” – część 2 – „Nadbudowa zaplecza hali sportowej
w Krasnymstawie o halę sportów walki”.
Inwestycja, o której mowa w zdaniu pierwszym, obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na budowie hali sportów walki wraz z zapleczem (nadbudowa istniejącego budynku Centrum Sportowo-Rekreacyjnego - wykonanie prac rozbiórkowych, robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, wykonanie prac wykończeniowych, montaż OZE oraz zagospodarowanie terenu sąsiadującego z MOSiR-em w zakresie małej infrastruktury i zieleni).
• W zakresie Części 2 - nadzór inwestorski w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sani-tarnej, elektrycznej.
2. Szczegółowy opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, objętego nadzorem zawiera dokumen-tacja postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych – w tym w szczególności Programy Funkcjonalno - Użytkowe oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z za-łącznikami dostępne na stronie:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/#/offer/0f2672a0-fde1-4912-97c9-2deec28cff28.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121865,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319185,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319185,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Inwestycycjna Terra Sp. z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811823242

7.3.3) Ulica: ul. Botaniczna 24/3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319185,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39887,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39887,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadis Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Arkadis Spółka z o.o., Spółka komandytowa i Arkadis Spółka z o.o. S1 Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670677

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39887,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.