Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094244/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00095398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transfer środków pieniężnych realizowanych w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4562569
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7277211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transfer środków pieniężnych realizowanych w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf726b2-ac48-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/1/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 18 miesięcy usług odbioru i konwoju:
a) bilonu z parkometrów Strefy Płatnego Parkowania w Opolu
b) bilonu i banknotu z bileterek w Centrum Przesiadkowym Opole Główne
oraz przeliczania gotówki z kaset zamkniętych i wpłacanie jej na wskazane przez Zamawiającego konto, a także sporządzania protokołu różnic kwot faktycznych i deklarowanych.
2) Przeliczenie gotówki i jej wpłata na konto oraz sporządzenie wymaganej dokumentacji nastąpi nie później niż następnego dnia roboczego po odbiorze kaset zamkniętych z urządzeń.
3) Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:
a) zapewnienia odbioru kasety zamkniętej z gotówką ze wskazanej lokalizacji przy obecności pracownika wskazanego przez Zamawiającego;
b) ochrony czynności wybierania gotówki z urządzeń;
c) instalowania pustych skarbców po wyjęciu pełnych;
d) konwojowania i transportu wybranej gotówki do sortowni;
e) przeliczania gotówki w kasecie, wpłacie jej na wskazany rachunek;
f) sporządzania raportu przeliczenia i różnic kasowych ( protokół powinien być sporządzony w formie tabeli zawierający datę, nr urządzenia, nr kasety, kwotę deklarowaną zgodną z wydrukiem, kwotę po przeliczeniu, różnicę);
g) wpłaty gotówki na wskazane konto i przekazanie potwierdzenia wpłaty Zamawiającemu;
h) przeliczania komisyjnego bez wskazania kwoty deklarowanej po poinformowaniu o takiej konieczności przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63710000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
79560000-7 - Usługi w zakresie klasyfikowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespołu obiektów "Dworku Białoprądnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.