eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Oczyszczanie ulic, chodników, zatok postojowych, parkingów o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie miasta Kolbuszowa



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie ulic, chodników, zatok postojowych, parkingów o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie miasta Kolbuszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie ulic, chodników, zatok postojowych, parkingów o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie miasta Kolbuszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee194b5-a38d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Oczyszczanie ulic, chodników, zatok postojowych, parkingów o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie miasta Kolbuszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085282/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki osobie prawnej, jeżeli spełnione ustawowe warunki.
ZGKiM Sp. o.o. spełnia wszystkie w/w przesłanki. Wobec powyższego Gmina Kolbuszowa zleci realizację zadania dla ZGKiM Sp. o.o.
ZGKiM Sp. o.o. w Kolbuszowej posiada odpowiedni potencjał techniczny a także wiedzę i doświadczenie zdobyte w ubiegłych latach. Zna również specyfikę wykonywania niniejszych prac na terenie Gminy Kolbuszowa. Niniejsze zamówienie mieści się w podstawowym zakresie działalności ZGKIM Sp. z o. o. w Kolbuszowej. Przedmiotowe zamówienie należy do zadań własnych Gminy Kolbuszowa, dla których powołano ZGKiM Sp. z o. o. w Kolbuszowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73368,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z oczyszczaniem ulic, chodników, zatok postojowych, stanowisk autobusowych i parkingów o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie miasta Kolbuszowa. Wielokrotność usługi wykonywana będzie określona w załączniku do umowy z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych.
2. Wykaz terenów przeznaczonych do oczyszczania i zakładana częstotliwość oczyszczania znajduje się w załączniku do zaproszenia do negocjacji, z zastrzeżeniem, że częstotliwość może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Z uwagi na trwające i planowane remonty ulic Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznej zmiany ulic wykazanych do sprzątania. Ilość planowanych do zamiatania ulic może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, jednak nie więcej niż 10% z łącznie planowanego metrażu. Wszelkie koszty związane z realizacją usługi ponosi Wykonawca.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych dla robót objętych przedmiotem zamówienia. Nowy termin wykonania przedmiotu umowy Wykonawca i Zamawiający ustalą wspólnie.
4. Częstotliwość oczyszczania ulic, chodników, zatok postojowych, stanowisk autobusowych
i parkingów o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie miasta Kolbuszowa uzależniona będzie od lokalizacji oraz potrzeb Zamawiającego z uwzględnieniem krotności sprzątania wskazanej w zaproszeniu do negocjacji.:
5. Wymieniony w pkt. 1 zakres prac obejmuje w szczególności:
a) bieżące usuwanie zanieczyszczeń łącznie z zamiataniem dróg,
b) likwidacja zanieczyszczeń powstałych na skutek działań zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr itp.)
c) usunięcie z nawierzchni dróg martwych zwierząt.
6. Udokumentowaniem zakończenia przez Wykonawcę prac zleconych przez Zamawiającego będzie protokół odbioru robót podpisany przez obie strony.
W sytuacji nieodebrania pracy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający zobowiązany jest wskazać Wykonawcy powód odmowy oraz wyznaczyć nowy termin odbioru.
7. Pojazdy którymi Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia muszą być sprawne technicznie przez cały okres przedmiotu zamówienia. W sytuacji awarii Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowy sprzęt tak aby został wykonany przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie. Pojazdy muszą być wyposażone w ostrzegawcze oświetlenie błyskowe koloru żółtego w tym zespoloną lampę sygnalizacyjną np. na dachu kabiny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98040,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98040,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98040,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141685725

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 111A

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98040,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.