Og³oszenie z dnia 2023-03-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00147855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00161585/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00170697/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00186885/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00207599/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w budynkach Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Podstawowej nr 8 w Sanoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Sanoka w Sanoku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Miasta Sanoka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440710
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134652864
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.sanok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w budynkach Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Podstawowej nr 8 w Sanoku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16a03d0d-bf37-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00130833
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00090918/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastrukturyedukacyjnej w budynkach SZko³y podstawowej nr 2 i Szko³y Podstawowej nr 8 w Sanoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16a03d0d-bf37-11ed-b311-9aae6ad31be83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
13.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
13.5 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
13.6 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
13.7 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
13.8 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
13.9 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, których wykaz dla przedmiotowego postêpowania jest podany w pkt. 10 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki do formularzy komunikacyjnych. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
13.10 Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
13.11 Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym za-znaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
W przypadku gdy wykonawca nie wyodrêbni i nie zabezpieczy w ten sposób poufno¶ci informacji, Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za ewentualne ujawnienie ich tre¶ci razem z informacjami jawnymi.
cd. w sekcji IX
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w budynkach Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Podstawowej nr 8 w Sanoku.”.
Projekt wspó³finansowany jest w ramach dofinansowania z RZ¡DOWEGO FUNDUSZU POLSKI £AD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy Pzp;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa;
4) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
- osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1 Zadanie nr 1: Przebudowa Szko³y Podstawowej nr 2 wraz z dostosowaniem budynku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz budowa sali gimnastycznej w ramach zadania pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w budynkach Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Podstawowej nr 8 w Sanoku”.
Zadanie bêdzie polega³o na:
• budowie windy,
• dostosowaniu elementów komunikacji i wyposa¿enia, przebudowê ci±gów komunikacyjnych, sanitariatów, likwidacjê barier w dostêpno¶ci dla potrzeb osób niepe³nosprawnych,
• budowie sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami towarzysz±cymi nie-zbêdnymi do funkcjonowania obiektu,
• doposa¿eniu istniej±cej kuchni wraz z monta¿em klimatyzacji i wymianie windy towarowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwy¿sz± sumê punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.2 Zadanie nr 2: Przebudowa Szko³y Podstawowej nr 8 wraz z dostosowaniem budynku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach zadania pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w budynkach Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Podstawowej nr 8 w Sanoku”.
Zadanie bêdzie polega³o na:
• budowie windy,
• dostosowaniu elementów komunikacji i wyposa¿enia, przebudowê ci±gów komunikacyjnych, sanitariatów, likwidacjê barier w dostêpno¶ci dla potrzeb osób niepe³nosprawnych,
• wykonaniu nowej elewacji budynku oraz pokrycia dachu wraz z termomodernizacj±,
• wykonaniu instalacji elektrycznych wraz z instalacj± fotowoltaiczn±
• przebudowie instalacji grzewczej i budowie instalacji klimatyzacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwy¿sz± sumê punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt. 9 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.8.2 W zakresie Zadania nr 1 o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
8.2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
8.2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
8.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejsz± ni¿ 3 000 000,00z³ (s³ownie: trzy miliony z³ 00/100).
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 5 000 000,00z³ (s³ownie: piêæ milionów z³ 00/100).
8.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e, w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 6 000 000,00z³ (s³ownie: sze¶æ milionów z³ 00/100).
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 1 osob± skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) przez niego w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 6 000 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ milionów z³ 00/100).
c) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 1 osob± skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
d) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 1 osob± skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych.
8.3 W zakresie Zadania nr 2 o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
8.3.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
8.3.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
8.3.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00z³ (s³ownie: jeden milion z³ 00/100).
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00z³ (s³ownie: dwa miliony z³ 00/100).
8.3.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e, w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00z³ (s³ownie: jeden milion z³ 00/100).
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 1 osob± skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowla-ne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) przez niego w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³ 00/100).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1 Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
10.1.1 o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
10.1.2 o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 5 do SWZ);
10.2 Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 10.1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Podmiotowe ¶rodki dowodowe dla Zadania nr 1 i nr 2
1.1 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.2 w odniesieniu do warunku wskazanego w pkt 8.2.3 lit a) i w pkt 8.3.3 lit a) SWZ- informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
1.3 w odniesieniu do warunku wskazanego w pkt 8.2.3 lit b) i w pkt 8.3.3 lit b) SWZ - dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe tylko dla Zadania nr 1
2.1 Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 7 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±cych na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 6 000 000,00z³ (s³ownie: sze¶æ milionów z³ 00/100). Wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;- za³±cznik nr 6a do SWZ;
2.2 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego
a) pe³ni±cych funkcjê kierownika budowy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) przez niego w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 6 000 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ milionów z³ 00/100).
b) pe³ni±cych funkcjê kierownika robót, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
c) pe³ni±cych funkcjê kierownika robót, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak-¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi- za³±cznik nr 7 do SWZ;
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe tylko dla Zadania nr 2
2.1 Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 7 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±cych na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00z³ (s³ownie: jeden milion z³ 00/100) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;- za³±cznik nr 6b do SWZ;
cd. w sekcji IX
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3.6 Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ i produktów równowa¿nych (innych producentów) pod warunkiem:a) ¿e spe³niaæ one bêd±, co najmniej takie same parametry techniczne, estetyczne, jako¶ciowe,
b) Wykonawca na w³asny koszt wykona i uzgodni niezbêdne dokumentacje zamienne,
c) koszty serwisowania i eksploatacji nie bêd± wiêksze ni¿ materia³ów, urz±dzeñ i produktów za³o¿onych w projekcie.
W takiej sytuacji w trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych tj. stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y, produkty, wraz z opini± niezale¿nego podmiotu posiadaj±cego niezbêdne uprawnienia. Dokumenty te stanowiæ bêd± podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o akceptacji.
3.7 Na wszystkie materia³y przeznaczone do wbudowania nale¿y w trakcie realizacji zamówienia dostarczyæ dokumenty (¶wiadectwa) stwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu zgodnie z Ustaw± o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) deklaracje zgodno¶ci atesty, aprobaty i certyfikaty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
WszystkieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
14.1 Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:14.1.1 dla zadania nr 1 - 150.000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
14.1.2 dla zadania nr 2 - 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
14.2 Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert oznaczonego dat± i godzin±. Niewniesienie wadium do up³ywu wyznaczonego terminu (oznaczonego dat± i godzin±) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
14.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
14.3.1 pieni±dzu,
14.3.2 gwarancjach bankowych,
14.3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
14.3.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080 z pó¼n. zm.).
14.4 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 83 1240 1792 1111 0011 0319 8757 Tytu³ przelewu winien umo¿liwiæ identyfikacjê przetargu, którego dotyczy wadium oraz okre¶laæ podmiot w którego imieniu jest wp³acane – w przypadku je¶li przelewu nie dokonuje Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Celem w³a¶ciwej identyfikacji wp³aty z tytu³u wadium powinny zawieraæ w tytule przelewu znak sprawy postêpowania tj. BZP.271.4.2023.
14.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu rozumie siê gdy w wyznaczonym terminie, tj. do up³ywu terminu sk³adania ofert (oznaczonego dat± i godzin±) nast±pi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powy¿ej.
14.6 Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/porêczenie musi byæ podpisana przez przedstawiciela Gwaran-ta. Wadium w formie porêczenia lub gwarancji musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich dokumentów musi byæ Zamawiaj±cy, tj. Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok.
Z tre¶ci gwarancji /porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu, na jego pierwsze ¿±danie, pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
14.7 Zasady zwrotu i zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
14.8 Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
14.8.1 porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych
14.8.2 porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
12.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.12.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
12.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy
12.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
25.5 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanymw projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 4a i 4b do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.e-zamówienia.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
cd z sekcji III pkt 3.613.12 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”.
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym (otaczaj±cym). W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
13.13 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±-ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13.14 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13.15 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13.16 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
13.17 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13.18 W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy do-puszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: bzp@um.sanok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma dzia³a poprawnie spowoduje zignorowanie przes³anej wiadomo¶ci.
13.19 Wykonawca ma obowi±zek ¶ledziæ informacje na Platformie. Podstawowym ¼ród³em informacji jest platforma e-zamowienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomoc± poczty e-mail obci±¿one s± ryzykiem b³êdów zwi±zanych z dzia³aniem serwerów pocztowych, na których dzia³anie zamawiaj±cy nie ma wp³ywu.
cd z sekcji V pkt 5.7
2.2 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia pe³ni±cych funkcjê kier. budowy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstr.-budowlanej oraz do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) przez niego w okresie ostatnich 7 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 roboty budowlanej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ wraz z inf.i na temat ich kwal. zawodowych, uprawnieñ, do¶w. i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz inf. o podstawie do dysponowania tymi osobami.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- na dostawê akcesoriów do sprz±tania, ¶rodków czysto¶ci oraz zastawy j. u., worków foliowych na odpady i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Budowa instalacji elektrycznej segment B w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Sanoku
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zabezpieczenie osuwisk: Skarpa Zamkowa, Tarnawa Górna w km od 2+420 do 2+640
- dostawa rêczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz ¶rodków czyszcz±co- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czysto¶ci dla SPZOZ w Sanoku - powtórka
- na dostawê mebli oraz sprzêtu AGD dla laboratorium Analityki Medycznej oraz Zak³adu Mikrobiologii SPZOZ Sanok
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Moje boisko Orlik 2012" w miejscowo¶ci Prusiek na terenie Gminie Sanok
wiêcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej GOPR przy ul. Sudeckiej 79, 58-500 Jelenia Góra
- Budowa oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Soko³owsko w formule zaprojektuj i wybuduj - II postêpowanie
- Budowa oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Soko³owsko w formule zaprojektuj i wybuduj - II postêpowanie
- Oddymianie klatki schodowej w skrzydle C Zamku Piastowskiego w Legnicy (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu C).
- Budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obs³ugi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Marszewie ( etap II - roboty wykoñczeniowe wewnêtrzne)
- Remont i bie¿±ca konserwacja dachów budynków nale¿±cych do Uzdrowiska Gocza³kowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzib± w Gocza³kowicach - Zdroju
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.