eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › "Zakup Centralnego KTG dla Oddziału Ginekologiczno- Położniczego Szpitala Specjalistycznego w Pile"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup Centralnego KTG dla Oddziału Ginekologiczno- Położniczego Szpitala Specjalistycznego w Pile"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup Centralnego KTG dla Oddziału Ginekologiczno- Położniczego Szpitala Specjalistycznego w Pile"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6401131-9a15-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026931/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa Centralnego KTG z czternastoma stanowiskami z monitoringiem dla Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077595/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa centralnego KTG dla oddziału ginekologiczno-położniczego Szpitala Specjalistycznego w Pile, na który składają się:
1.1 system nadzoru okołoporodowego
1.2 kardiotokograf – 8 szt.
1.3 telemetria płodowa – 3 szt.

2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa, instalacja i uruchomienie dostarczonego urządzenia.

3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, nieużywany, nie może posiadać defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Rok produkcji przedmiotu zamówienia nie może być wcześniejszy niż 2021 r.

4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania określone w Specyfikacji parametrów technicznych (zał. nr 7 do SWZ). Niespełnienie któregokolwiek z nich będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi nieodpłatne przeprowadzenie szkolenia aplikacyjnego z obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia dla pracowników wskazanych przez Szpital Specjalistyczny w Pile, zwany dalej Użytkownikiem. Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach, minimalny czas każdego szkolenia – 4 godz. Terminy szkoleń zostaną uzgodnione przez wybranego Wykonawcę i Użytkownika. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie szkolenia pracowników Użytkownika są określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396785,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euromed Medical Solution Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634633415

7.3.3) Ulica: Szczęsna 2

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-587

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.