eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Dostawa i modernizacja parkomatów dla Biura Strefy Płatnego Parkowania w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i modernizacja parkomatów dla Biura Strefy Płatnego Parkowania w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Strefy Płatnego Parkowania w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630749641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 426 69 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bsp@gniezno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkowanie.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i modernizacja parkomatów dla Biura Strefy Płatnego Parkowania w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64edf85-9dfe-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023737/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i modernizacja parkomatów dla Biura Strefy Płatnego Parkowania w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077782/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BSPP-01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia „Dostawa i modernizacja parkomatów dla Biuro Strefy Płatnego Parkowania w Gnieźnie” tj. dostawa 11 sztuk nowych parkomatów (wyposażonych w czytnik kart zbliżeniowych) oraz modernizacja11 sztuk istniejących parkomatów w celu dokonywania płatności kartą zbliżeniową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofertach przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych lub lepszych, nie gorszych niż proponowane w SWZ. Warunki zawarte w załączniku nr 8 określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298988,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298988,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flowbird Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 383 97 75

7.3.3) Ulica: Brukowa 12/11

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. wiedza i znajomość procesów logistycznych związanych z obsługą dostawy i montażu parkomatów
2. Wsparcie i konsultacje specjalistów Flowbird SAS w organizacji dostawy parkomatów w okresie realizacji zamówienia
3. W zakresie dostawy parkomatów będących przedmiotem postępowania poprzez zapewnienie
wsparcia merytorycznego, technicznego oraz logistycznego i bieżących konsultacji ze
specjalistami Wykonawcy -
Flowbird SAS, 2 TER Rue du Château, 92200 Neuilly-sur-Seine


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298988,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.