eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Zakup i dostawa przedpłaconych kart elektronicznych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130329 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa przedpłaconych kart elektronicznych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa przedpłaconych kart elektronicznych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d02bd4c0-da34-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100574/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.70.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa przedpłaconych kart elektronicznych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 35 szt. personalizowanych kart przedpłaconych (w formie kart elektronicznych obsługiwanych w systemach: VISA/VISA ELECTRON, MASTER CARD) dla imiennie wskazanych osób we wnioskach o wydanie karty przez dyrektorów jednostek organizacyjnych Gminy Stalowej Woli o łącznej wartości nominalnej 276.500,00 zł (słownie złotych: dwieście siedemdziesiąt sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)
 Elektroniczne karty przedpłacone muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych, na terenie kraju, w tym w szczególności muszą umożliwiać nabywanie towarów w punktach handlowych, oferujących co najmniej asortyment taki jak: materiały budowlane, elektryczne, hydrauliczne, sprzęt AGD i RTV. Takie placówki obowiązkowo muszą posiadać czytnik kart. Wymieniony wyżej asortyment winien być dostępny dla kupujących w ilościach jednostkowych bez wymogu kupowania opakowań zbiorczych.
 Środki niewykorzystane do dnia 20 grudnia 2021 roku zostaną wypłacone przez Wykonawcę w formie bezgotówkowej w wysokości salda dostępnych środków posiadaczowi karty, wraz z ewentualną nadpłatą na rachunek bankowy wskazany do zwrotów najpóźniej do dnia 22 grudnia 2021 roku
 Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych w ramach prawa opcji nastąpi w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji elektronicznych kart przedpłaconych tylko w jednej sieci sprzedaży.
 Elektroniczne karty przedpłacone muszą posiadać okres ważności co najmniej do dnia 20 grudnia 2021 r.
 Elektroniczne karty przedpłacone wymagają zabezpieczenia kodem PIN
 Wykonawca zapewni możliwość co najmniej 3-krotnej bezpłatnej zmiany kodu PIN do elektronicznej karty przedpłaconej.
 Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat i prowizji obniżających indywidualny limit elektronicznej karty przedpłaconej, a w szczególności od wytworzenia kart, dostawy kart, doładowania i aktywacji kart, opłaty rocznej za używanie karty oraz za dokonanie zapłaty przy użyciu karty.
 Zamawiający dopuszcza możliwość opłat związanych z wydaniem, zasileniem oraz wszelkich opłat i prowizji pobieranych od operacji realizowanych przy użyciu kart wyłącznie z konta wskazanego przez Zamawiającego.
 Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego sprawdzenia historii operacji i ilości dostępnych środków na elektronicznej karcie przedpłaconej w ramach własnej sieci bankomatów.
 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę bankomatów wraz z adresami na terenie Stalowej Woli oraz powiatu stalowowolskiego umożliwiających bezpłatne sprawdzenie salda na elektronicznej karcie przedpłaconej.
 Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o zaistnieniu takiej potrzeby.
 Wykonawca zapewnia możliwość zastrzeżenia elektronicznych kart przedpłaconych na wypadek ich kradzieży lub zagubienia.
 Wykonawca dostarczy karty przedpłacone na swój koszt do siedziby Zamawiającego, tj. do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II 25 A, 37-450 Stalowa Wola.
 Wykonawca zobowiązuje się do aktywowania kart w terminie najpóźniej 24 godziny od dostaw po potwierdzeniu przez Zamawiającego odbioru kart.
 Karty winny być oddzielnie zapakowane w koperty dla każdej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola i odpowiednio oznakowane numerami identyfikacyjnymi z podaniem wartości karty.
 Odbiór aktywnych kart nastąpi w formie podpisanych protokołów odbioru przez poszczególne jednostki organizacyjne.
 Karty winny być dostarczone w określonych ilościach i nominałach na koszt Wykonawcy zgodnie z wyszczególnionym zestawieniem z ust. 1.
 Każda karta winna być zaopatrzona w regulamin korzystania z karty zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowości związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca rozpatrzy reklamację w ciągu 5 dni od daty jej złożenia.
 W przypadku uzasadnionych reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia środków na karcie elektronicznej lub jej wymiany w ciągu trzech dni roboczych od dnia uznania reklamacji.
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość skorzystania z infolinii 24h/7dni w zakresie zastrzeżenia elektronicznej karty przedpłaconej w przypadku zagubienia lub kradzieży oraz innej pomocy w zakresie karty, bankomatów itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281816,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281816,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281816,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services bPolska sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343

7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281816,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-02 do 2021-12-20
2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.