eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoniawy-Bramura › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Płoniawy-Bramura



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Płoniawy-Bramura

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁONIAWY-BRAMURA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 83A

1.5.2.) Miejscowość: Płoniawy-Bramura

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ploniawy-bramura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Płoniawy-Bramura

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-731d87d3-9ee4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029703/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Płoniawy-Bramura

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

16) Zamówienie objęte jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach działania 4.2 Efektywność energetyczna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.SI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 941056,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowego źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej Ośrodka Zdrowia w Płoniawach-Bramurze
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o ƛ=0,031W/mK, grubości 10 cm wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz ociepleniem ościeży tym samym styropianem gr. 2 cm.
• Ocieplenie stropodachu styropianem ƛ=0,033W/mK, grubości 20 cm układaną na powierzchni stropodachu wraz z wymianą obróbek blacharskich i rynien
• Demontaż w budynku istniejących okien drewnianych i montaż nowych okien PCV o U=0,9W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeżyn oraz wymianą parapetów
• Demontaż w budynku istniejących drzwi drewnianych i bramy oraz montaż nowych o U=1,3 W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży oraz wymianą parapetów. Połączenia ościeżnic
• Wymiana źródła ciepła na pompę ciepła powietrze-woda o mocy cieplnej 18kW, bufora z grzałką elektryczną oraz montaż zaworów termostatycznych.
• Przyłączenie istniejącej instalacji do nowego źródła ciepła
• Montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,5kWp
• Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych na oprawy LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 348309,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowego źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Urzędu Gminy w Płoniawach-Bramurze.
1) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• Ocieplenie ściany południowej budynku styropianem o ƛ=0,031W/mK , grubości 6cm wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz ociepleniem ościeży tym samym styropianem gr. 2 cm. Demontaż w budynku istniejących okien i montaż nowych okien PCVo U=0,9W/ m2K wraz z robotami towarzyszącymi – tynkowaniem i malowaniem ościeży oraz wymianą parapetów
• Wymiana całej instalacji co oraz źródła ciepła na pompę ciepła powietrze-woda, montaż zaworów termostatycznych, istniejący kocioł będzie stanowił szczytowe źródło ciepła .
• przyłączenie istniejącej instalacji do nowego źródła ciepła
• Montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 27 kWp
• Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych na oprawy LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

44220000-8 - Stolarka budowlana

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

4.5.5.) Wartość części: 592747,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146131861

7.3.4) Miejscowość: Wólka Drążdżewska

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718812,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718812,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718812,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146131861

7.3.4) Miejscowość: Wólka Drążdżewska

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718812,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.