Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081443/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130234 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i instalacji solarnych w mieście Stoczek Łukowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stoczek Łukowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257970001
1.5.8.) Numer faksu: 257970073
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@stoczek-lukowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.stoczek-lukowski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i instalacji solarnych w mieście Stoczek Łukowski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da89b6a7-c788-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007488/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 OZE w mieście Stoczek Łukowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach operacji pn.: „OZE w mieście Stoczek Łukowski” realizowanej w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 4.1. Wparcie wykorzystania OZE Umowa o dofinansowanie projektu nr RPLU.04.01.00-06-0097/19-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL. 271.3.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422720,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji fotowoltaicznych na terenie miasta Stoczek Łukowski, obejmująca między innymi:1) dostawę i montaż 1 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,17 kW, w 1 wskazanych lokalizacjach;
2) dostawę i montaż 3 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,1 kW, w 3 wskazanych lokalizacjach;
3) dostawę i montaż 18 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 4,03 kW, w 18 wskazanych lokalizacjach;
4) dostawę i montaż 2 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 4,96 kW, w 2 wskazanych lokalizacjach;
5) instalacja wykonana w oparciu o moduły panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 310 W;
6) inwertery montowane w ramach zamówienia muszą dysponować ok 1 kW mocy zapasu, umożliwiającym podłączenie dodatkowego 1 kW,
7) montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych,
8) montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji,
9) montaż okablowania solarnego pomiędzy modułami a falownikiem,
10) wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku,
11) montaż rozdzielni obwodów stałoprądowych RDC,
12) montaż inwertera,
13) montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych RAC,
14) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej,
15) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej,
16) próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji,
17) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla każdego uczestnika projektu i pełnej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym),
18) przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji,
19) przeszkolenie Użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji,
20) sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji,
21) zaprogramowanie i uruchomienie instalacji,
22) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
23) inne elementy ujęte w załączniku nr 1a do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 375720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.5. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji solarnych na terenie miasta Stoczek Łukowski, obejmująca między innymi:1) instalacja dwukolektorowa/300 dm3, 4 zestawy – montaż dla 4 lokalizacji,
2) instalacja trzykolektorowa/400 dm3, 1 zestawów – montaż dla 1 lokalizacji,
3) wykonanie montażu zasobnika solarnego,
4) wykonanie montażu instalacji glikolowej,
5) zamontowanie zespołu pompowo – sterowniczego,
6) wykonanie podłączenia zasobnika solarnego do istniejącej instalacji zimnej wody oraz ciepłej wody użytkowej wraz z niezbędną armaturą kontrolno – zabezpieczającą, armaturą zaporową, regulacyjną,
7) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji solarnej,
8) wykonanie przeszkolenia użytkowników instalacji solarnej,
9) dostawę i montaż, w oparciu o dokumentację techniczną stanowiącą załącznik nr 1b do SWZ, zestawów płaskich kolektorów słonecznych na potrzeby przygotowywania ciepłej wody użytkowej,
10) inne elementy ujęte w załączniku Nr 1b do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 1, na podstawie art. 255 pkt 2 - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający odrzucił wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na okoliczności określone w art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328661,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411200,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 2 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 kwotę 50 760,00 złotych. W postępowaniu została złożona jedna oferta na kwotę 102 600,00 zł. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.