eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie Centrum Sportu dla Powiatu Nowosądeckiego w Marcinkowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie Centrum Sportu dla Powiatu Nowosądeckiego w Marcinkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie Centrum Sportu dla Powiatu Nowosądeckiego w Marcinkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05110c08-868c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025342/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Budowa Centrum Sportu dla Powiatu Nowosądeckiego w Marcinkowicach - nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania obowiązków związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie Centrum Sportu dla Powiatu Nowosądeckiego w Marcinkowicach, zwanymi dalej „robotami budowlanymi” lub „zadaniem inwestycyjnym”.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności:
a) budowę:
• otwartego basenu pływackiego wraz z budynkiem zaplecza technicznego oraz wyposażeniem,
• boiska wielofunkcyjnego,
• kortu tenisowego,
• bieżni,
• skoczni do skoku w dal,
• boiska do rzutu kulą, dyskiem oraz młotem,
• boiska do squasha,
• chodników i parkingu,
• wiaty,
• siłowni plenerowej,
• systemu fotowoltaicznego i pomp ciepła,
• małej architektury,
• ogrodzeń,
• muru oporowego,
• trybun i schodów zewnętrznych,
• zewnętrznej infrastruktury technicznej i ppoż.,
• zbiornika retencyjnego,
b) wycinkę i nasadzenie zieleni,
c) likwidację elementów betonowych jako pozostałości wcześniejszej zabudowy gospodarczej,
d) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga wykonania (realizacji) zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia zadania inwestycyjnego (podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy na roboty budowlane) oraz w okresie gwarancyjnym robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia zadania inwestycyjnego: do 260 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.
UWAGA: Zamawiający informuje, że wykonawca robót budowlanych zostanie wyłoniony w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Przewidywany termin zawarcia umowy w sprawie wykonania robót budowlanych to luty 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58555,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138375 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58555,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARKADIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARKADIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ARKADIS SPÓŁKA Z OGRNICZONĄ ODPWIEDZIALNOŚCIĄ S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191669958

7.3.3) Ulica: Jasielska 11 lok. SKR. P. 2

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58555,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.