Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
- 2021/BZP 00063189/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00069676/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00073376/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130028 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych - POWFSiC w Kobylanach" – DPG w Kukurykach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825630066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lzopg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lzopg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych - POWFSiC w Kobylanach" – DPG w Kukurykach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8b6640-b3fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016663/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych w POWFSiC w Kobylanach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057545/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.4311.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 896747,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku służb fitosanitarnych w Punkcie Odpraw Weterynaryjnych, Fitosanitarnych, Sanitarnych i Celnych w Kobylanach zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, na terenie specjalnym, zamkniętym (tereny kolejowe). Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia obejmuje m.in.:
1) dobudowę pomieszczenia przystosowanego do rozładunku towarów – około 104 m2 z trzema dokami przeładunkowymi,
2) przebudowę pomieszczeń służb fitosanitarnych (między innymi komora chłodnicza - mroźnia, pomieszczenie inspekcyjne, komora chłodnicza z wentylacją),
3) wykonanie sieci sanitarnych, w tym: sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej.
4) wykonanie sieci elektroenergetycznych, w tym: zasilania, oświetlenia terenu (energooszczędnego).
5) wykonanie systemów niskonapięciowych, w tym: sieci kanalizacji teletechnicznej, wykonanie (rozbudowę) systemu monitoringu, wykonanie systemu chłodzenia, wykonanie systemu telewizji dozorowej CCTV, wykonanie systemu kontroli dostępu (do pomieszczeń służbowych), wykonanie (rozbudowę) systemu sygnalizacji pożaru, wykonanie systemu monitorowania temperatur i sygnalizacji „człowiek w komorze”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określono w dokumentach i opracowaniach umieszczonych na stronie prowadzonego postępowania m.in. w: dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (szczegółowej specyfikacji technicznej) , przedmiarach robót, projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1488582,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488582,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1488582,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PNB Paweł Niczyporuk BUDOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372537437
7.3.3) Ulica: Północna 4
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NICZYPORUK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NICZYPORUK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1488582,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Przebudowa drogi gminnej - ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.