eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › "Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych - POWFSiC w Kobylanach" - DPG w Kukurykach.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130028 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych - POWFSiC w Kobylanach" – DPG w Kukurykach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825630066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lzopg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lzopg.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie przejściami granicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych - POWFSiC w Kobylanach" – DPG w Kukurykach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8b6640-b3fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016663/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa budynku służb fitosanitarnych w POWFSiC w Kobylanach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057545/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.4311.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 896747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku służb fitosanitarnych w Punkcie Odpraw Weterynaryjnych, Fitosanitarnych, Sanitarnych i Celnych w Kobylanach zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, na terenie specjalnym, zamkniętym (tereny kolejowe). Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia obejmuje m.in.:
1) dobudowę pomieszczenia przystosowanego do rozładunku towarów – około 104 m2 z trzema dokami przeładunkowymi,
2) przebudowę pomieszczeń służb fitosanitarnych (między innymi komora chłodnicza - mroźnia, pomieszczenie inspekcyjne, komora chłodnicza z wentylacją),
3) wykonanie sieci sanitarnych, w tym: sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej.
4) wykonanie sieci elektroenergetycznych, w tym: zasilania, oświetlenia terenu (energooszczędnego).
5) wykonanie systemów niskonapięciowych, w tym: sieci kanalizacji teletechnicznej, wykonanie (rozbudowę) systemu monitoringu, wykonanie systemu chłodzenia, wykonanie systemu telewizji dozorowej CCTV, wykonanie systemu kontroli dostępu (do pomieszczeń służbowych), wykonanie (rozbudowę) systemu sygnalizacji pożaru, wykonanie systemu monitorowania temperatur i sygnalizacji „człowiek w komorze”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określono w dokumentach i opracowaniach umieszczonych na stronie prowadzonego postępowania m.in. w: dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (szczegółowej specyfikacji technicznej) , przedmiarach robót, projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1488582,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488582,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1488582,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PNB Paweł Niczyporuk BUDOWNICTWO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372537437

7.3.3) Ulica: Północna 4

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1488582,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania zamówienia: 155 dni (kalendarzowych) od dnia podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do 13.12.2021 r.
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.