Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124602/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00133232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00145093/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00194090/01 - Wynik z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych- sprawa 13/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 216483290
1.4.8.) Numer faksu: 261483222
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129900
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00124602
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
►Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r.) oraz zgodnie z załącznikiem nr II do dyrektywy 2014/24/UE:
KOD CPV: 30197630-1, 22993000-7, 30199330-2, 30197641-1
►Zakres przedmiotu zamówienia:
- PAPIER KSERO A4/500; 80G/M2; BIAŁOŚĆ 136 CIE – ilość: 7.500 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 160G/M2; 250 arkuszy – ilość: 70 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 200G/M2; 250 arkuszy – ilość: 28 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 160G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 250G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER TERMOCZUŁY 75G/M2; A4 100 szt./opak. – ilość: 30 opakowań (1-opakowanie=
100 szt.arkuszy),
- PAPIER DO PLOTERA 90G/M2, 610mmx90m – ilość 10 rolek
- PAPIER DO PLOTERA 115G/M2, 1370mmx100m – ilość 4 rolki
- PAPIER DO PLOTERA 200G/M2, 1370mmx50m – ilość 4 rolki
- ROLKA TERMICZNA 112mmx20m - ilość: 50 szt.
►Miejsce dostawy i rozładunku: magazyn służby sprzętu łączności i informatyki znajdujący się przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz (z uwagi na wymiary murowanej bramy wjazdowej należy przed doborem środka transportu uzgodnić możliwość wjazdu danym środkiem – wysokość - na teren jednostki wojskowej),
►Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
1) dostawy przedmiotu zamówienia;
2) rozładunku przedmiotu zamówienia;
3) wniesienia i złożenia we wskazanym miejscu;
Po zmianie:
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
►Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r.) oraz zgodnie z załącznikiem nr II do dyrektywy 2014/24/UE:
KOD CPV: 30197630-1, 22993000-7, 30199330-2, 30197641-1
►Zakres przedmiotu zamówienia:
- PAPIER KSERO A4/500; 80G/M2; BIAŁOŚĆ 136 CIE lub 146 CIE– ilość: 7.500 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 160G/M2; 250 arkuszy – ilość: 70 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 200G/M2; 250 arkuszy – ilość: 28 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 160G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 250G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER TERMOCZUŁY 75G/M2; A4 100 szt./opak. – ilość: 30 opakowań (1-opakowanie=
100 szt.arkuszy),
- PAPIER DO PLOTERA 90G/M2, 610mmx90m – ilość 10 rolek
- PAPIER DO PLOTERA 115G/M2, 1370mmx100m – ilość 4 rolki
- PAPIER DO PLOTERA 200G/M2, 1370mmx50m – ilość 4 rolki
- ROLKA TERMICZNA 112mmx20m - ilość: 50 szt.
►Miejsce dostawy i rozładunku: magazyn służby sprzętu łączności i informatyki znajdujący się przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz (z uwagi na wymiary murowanej bramy wjazdowej należy przed doborem środka transportu uzgodnić możliwość wjazdu danym środkiem – wysokość - na teren jednostki wojskowej),
►Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
1) dostawy przedmiotu zamówienia;
2) rozładunku przedmiotu zamówienia;
3) wniesienia i złożenia we wskazanym miejscu;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-16 07:30
Po zmianie:
2023-03-20 07:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-16 08:00
Po zmianie:
2023-03-20 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-14
Po zmianie:
2023-04-18
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
dotychczasowa treść:
„PAPIER KSERO A4/500; 80G/M2; BIAŁOŚĆ 136 CIE – ilość: 7.500 opakowań (1-opakowanie=1 ryza)”
treść po zmianie:
„PAPIER KSERO A4/500; 80G/M2; BIAŁOŚĆ 136 CIE lub 146 CIE – ilość: 7.500 opakowań (1-opakowanie=1 ryza)”
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o., w podziale na 31 pakietów
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.