eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 2926E od DW nr 714 w kierunku Pałczewa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129408 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 2926E od DW nr 714
w kierunku Pałczewa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426329311

1.5.8.) Numer faksu: 426329311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.lodzkiwschodni.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 2926E od DW nr 714
w kierunku Pałczewa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88cf1fc8-c1ec-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006461/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 2926E od DW nr 714 w kierunku Pałczewa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071775/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 548937,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest
Wykonanie robót budowlanych – przebudowy drogi powiatowej nr 2926E (ul. Południowa w Woli Rakowej, gm. Brójce) w zakresie budowy chodnika od DW nr 714 w kierunku Pałczewa. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 1139 m. Realizacja zadania obejmuje wykonanie chodnika wraz ze zjazdami o łącznej długości 1161 m, odmulenie i wyprofilowanie istniejących rowów, wymianę istniejących przepustów, urządzenie terenów zielonych a także zmianę stałej organizacji ruchu.
2. Opis stanu istniejącego.
Droga powiatowa nr 2926E (ul. Południowa w Woli Rakowej, gm. Brójce), na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 714 w kierunku Pałczewa, posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości średnio 5,5 m oraz obustronne pobocze częściowo gruntowe i częściowo z kruszywa. Droga na przedmiotowym odcinku przebiega przez tereny zabudowy jednorodzinnej, zagrodowej i pól uprawnych. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane są powierzchniowo na przyległy teren zielony oraz miejscami do przydrożnego rowu w granicach istniejącego pasa drogowego.
Na terenie planowanych robót zinwentaryzowano sieci: teletechniczną, elektroenergetyczną i wodociągową.
3. Opis stanu projektowanego.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę drogi na długości 1139 m (łączna długość wykonywanego chodnika wraz ze zjazdami wynosi 1161 m) poprzez:
1) przygotowanie terenu pod budowę (tymczasowa organizacja ruchu, wytyczenie geodezyjne trasy i punktów wysokościowych, roboty rozbiórkowe nawierzchni wraz z wywozem);
2) wykonanie jednostronnego (fragmentarycznie, w miejscach przejść dla pieszych - obustronnego) chodnika o szerokości 2,00 m z kostki brukowej betonowej (szarej) gr. 6 cm i 8 cm;
3) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej (grafitowej) gr. 8 cm;
4) regulację wysokościową istniejących zjazdów utwardzonych i nieutwardzonych;
5) wykonanie ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych 15 x 60 x 50 cm w poprzek chodnika;
6) uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika przy krawędzi jezdni;
7) regulację wysokościową istniejącej infrastruktury technicznej wraz z wymianą uszkodzonych elementów;
8) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna i skarp oraz nadanie im przekroju trapezowego o nachyleniu skarp 1:1,5 – 1:1, szerokości dna 0,4 m i głębokości min. 0,5 m;
9) wymianę istniejących przepustów fi 300 mm i fi 400 mm, polegającą na zastąpieniu istniejących rur rurami PP SN 8 oraz na zabezpieczeniu wlotów i wylotów przepustów żelbetowymi ściankami czołowymi wraz z umocnieniem dna i skarp rowów płytami ażurowymi 40 x 60 x 10 cm z wypełnieniem otworów betonem a także montaż 2 studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1000 mm;
10) zmianę stałej organizacji ruchu poprzez zastosowanie odpowiedniego oznakowania pionowego i poziomego w obrębie projektowanych przejść dla pieszych oraz wymianę istniejącego oznakowania pionowego na nowe wraz z uzupełnieniem brakującego oznakowania a także oznakowanie istniejącego przystanku autobusowego;
11) wykonanie peronu z płytami lub listwami prowadzącymi dla niewidomych po obu stronach projektowanego przejścia dla pieszych zgodnie z Opinią Nr 48 / S / 2021 Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi z dnia 21.05.2021r.;
12) urządzenie terenów zielonych – humusowanie i obsianie trawą;
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4. Materiały budowlane, sprzęt i maszyny.
Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 10 do SWZ.
5. Prace związane z realizacją zadania.
Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca winien uwzględnić niżej wymienione prace:
1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów (w razie potrzeby),
2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie,
3) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
4) uzgodnienie z Inspektorem nadzoru inwestorskiego lokalizacji ścieków podchodnikowych oraz szczegółów wymiany istniejących przepustów i montażu studni rewizyjnych,
5) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu na czas prowadzonych robót budowlanych,
6) odtworzenie (w przypadku naruszenia) punktów stałej osnowy geodezyjnej,
7) obsługę geodezyjną,
8) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
9) transport odpadów na składowisko odpadów z poniesieniem kosztów składowania.
6. Obowiązujące opracowania.
1) Projekt budowlano – wykonawczy pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2926 E w zakresie budowy chodnika w drodze powiatowej nr 2926 E od DW nr 714 w kierunku Pałczewa” (zał. nr 12 do SWZ);
2) Projekt stałej organizacji ruchu (1) (zał. nr 13 do SWZ);
3) Projekt stałej organizacji ruchu (2) (zał. nr 14 do SWZ);
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (zał. nr 15 do SWZ).
Załączony Przedmiar robót (załącznik nr 16 do SWZ) ma charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości.
Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymienionymi opracowaniami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z zachowaniem kolejności technologicznej realizacji robót.
7. Zalecenia dla wykonawców.
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym.
Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
1) Wymagania o których mowa w art. 95 ustawy związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) czynności:
 roboty ziemne;
 roboty konstrukcyjne;
 roboty brukarskie,

b) szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zamieszczone w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

2) Zapisy pkt 1 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
3) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy załącznik nr 10 do SWZ.
4) Zamawiający nie określa wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546737,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882771,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546737,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Sebastian Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5907849987

7.3.3) Ulica: Małecz 44

7.3.4) Miejscowość: Małecz 44

7.3.5) Kod pocztowy: 97-217

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546737,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.