eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129328 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.krzepice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d4487c3-c382-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002725/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ul. Klonowej w Krzepicach wraz z odwodnieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072125/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.004.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 699101,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
• budowę kolektora kanalizacji deszczowej o długości ok. 280
[m],
• budowę drogi z kostki betonowej o długości 295 [m] z odwodnieniem i włączeniem odwodnienia do ww. kolektora,
• montaż znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
drogowego. Zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym dla ul. Klonowej w niżej wymienionych projektach budowlanych, które załączono do niniejszej SWZ:
1) „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Andersa, Klonowej, Brzozowej, Lipowej, Jesionowej i Księdza Stasiewicza w Krzepicach.” - pozwolenie na budowę – Decyzja nr 233/16 z 31.05.2016 r.
a) Zamówienie obejmuje budowę następujących odcinków kolektora: od studni D23 z odcinkiem kolektora pomiędzy D23 i D22) do studni D27 (z zaślepieniem tej studni w kierunku D28).
Pozostałe odcinki są poza zakresem zamówienia.
b) Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę rur betonowych, z których ma zostać zbudowany kolektor na inny materiał.
2) „Budowa dróg wraz z odwodnieniem w ulicach: Andersa, Klonowa, Brzozowa, Lipowa i ks. Stasiewicza w Krzepicach.” - pozwolenie na budowę – Decyzja nr 474/19 z 26.08.2019 r.
a) Zamówienie obejmuje budowę ul. Klonowej wraz z odwodnieniem.
b) Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przykanalików od wpustów drogowych do zaprojektowanego kolektora kanalizacji
deszczowej z dwuwarstwowych rur PP zamiast rur PVC przewidzianych w projekcie.
3) „PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO. Zadanie: Budowa dróg wraz z odwodnieniem w ulicach Andersa, Klonowa, Brzozowa, Lipowa i Ks. Stasiewicza w Krzepicach.”
Za wykonanie inwestycji Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Dlatego w cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty realizacji inwestycji jakie musi ponieść Wykonawca. Przewidywany termin realizacji inwestycji wynosi 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, że:
1) Realizacja zadania będzie się odbywać równolegle z
trwającą inwestycją realizowaną na podstawie tych samych projektów budowlanych, w ramach tych samych pozwoleń budowlanych, co będzie wymagało koordynacji pracz Wykonawcą
trwającej inwestycji. Rozgraniczenie pomiędzy inwestycjami pokazano w załączniku do niniejszej SWZ.
2) Wykonawca nie ponosi opłat za zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, ani innych terenów, których właścicielem jest Gmina Krzepice.
3) Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie projektów organizacji ruchu drogowego na czas robót, uzyskanie ich
zatwierdzenia, utrzymanie oznakowania w czasie robót.
4) Ponieważ inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, obowiązkiem wykonawcy będzie
wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych zawierających informacje o nazwie
funduszu, nazwie zadania oraz kwocie udzielonego dofinansowania.
5) W pasie drogowym budowanych dróg znajduje się infrastruktura, której właścicielami są inne podmioty niż Gmina Krzepice, dlatego w wycenie należy uwzględnić koszty związane z ewentualnym odpłatnym nadzorem nad robotami prowadzonymi w pobliżu tych sieci. Na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek informowania zarządców sieci o robotach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597968,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597968,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243065652

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597968,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-23 do 2022-07-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.