eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych przez okres 24 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364895762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Barona 30

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4382024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuw.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuw.tychy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: AUKSO Orkiestra Kameralna Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462941823

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aukso@aukso.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.aukso.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 57

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ddps.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ddps.tychy.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korczaka 6

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1lo@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kruczek.edu.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Norwida 40

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2lo@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://norwid.tychy.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: III Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elfów 62

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3lo@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wyspianski.tychy.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462707493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 26

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mck@mck.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kultura.tychy.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Oświaty w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mco@mco.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oswiata.tychy.pl/miejskie-centrum-oswiaty.html

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury Nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462483970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Kardynała Hlonda 1

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk1@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mdk1.tychy.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury nr 2 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462553587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elfów 56

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk2@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mdk2tychy.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mops.tychy.pl/main/index.html

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosir.tychy.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miejskie w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462660194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@muzeum.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.tychy.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filaretów 31

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbm.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzbm.tychy.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzuim@mzuim.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzuim.tychy.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myśliwska 102

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p1@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolenr1tychy.edupage.org/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 8 Zielony Ogród z Oddziałami Integracyjnymi w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p8@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole8tychy.edupage.org/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 21 im. Janusza Korczaka w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zelwerowicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p21@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole21.tychy.pl/

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 22 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 85

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p22@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolenr22.edupage.org/

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Andersa 16

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ppptychy.pl/

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Pieczy Zastępczej KWADRAT w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppzkwadrat@ppzk.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwadrat.bip.gov.pl/

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pup.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tychy.praca.gov.pl/

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@pzon-tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzon-tychy.pl/

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Rudolfa Zaręby w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1tychy.edupage.org/

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3tychy.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnieckiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp5tychy.pl/

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Powstańców Śląskich w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tołstoja 1

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tychysp7.edupage.org/

Zamawiający 28

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Gustawa Morcinka w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borowa 123

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp10tychy.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 29

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi Im. Jana III Sobieskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 108

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp13tychy.bip.gov.pl/

Zamawiający 30

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Armii Krajowej w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp14@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp14.tychy.pl/

Zamawiający 31

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 17 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Begonii 5

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp17@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp17.tychy.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 32

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Władysława Jagiełły w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fitelberga 8

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp18@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp18.tychy.net.pl/

Zamawiający 33

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 19 im. M. Kopernika w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 190

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp19@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ssp19tychy.pl/

Zamawiający 34

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 im. Rafała Pomorskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcerska 25

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp22@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp22tychy.edupage.org/

Zamawiający 35

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 35 z Oddziałami Integracyjnymi im. Matki Teresy z Kalkuty w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp35@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp35tychy.edu.pl/

Zamawiający 36

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 36 im. Narodów Zjednoczonej Europy w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Ch. De Gaulle'a 18

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp36@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp36tychy.pl/

Zamawiający 37

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 37 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Kornela Makuszyńskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecznego 1

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp37@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp37tychy.edupage.org/

Zamawiający 38

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 40 z Oddziałami Integracyjnymi w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgrzebnioka 45

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp40@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp40tychy.pl/

Zamawiający 39

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy MOZAIKA w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 122

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mozaika@sds.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzon-tychy.pl/2021/11/srodowiskowy-dom-samopomocy-mozaika-w-tychach/

Zamawiający 40

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Mały w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462444533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. kard. Augusta Hlonda 1

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrmaly.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrmaly.tychy.pl/

Zamawiający 41

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum nr 2 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elfów 9

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t2@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs2.tychy.pl/

Zamawiający 42

1.2.) Nazwa zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 43

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tzuk.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Zamawiający 43

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umtychy.pl/

Zamawiający 44

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Gustawa Morcinka w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejchertów 20

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs1tychy.weebly.com/

Zamawiający 45

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Janusza Groszkowskiego w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al.Bielska 100

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs4@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs4.tychy.edu.pl/

Zamawiający 46

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 5 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Edukacji 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs5@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs5.tychy.pl/

Zamawiający 47

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 6 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs6@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zs6.tychy.pl/

Zamawiający 48

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 7 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs7@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs7tychy.pl/

Zamawiający 49

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 8 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Edukacji 21

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs8@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zss8.edu.pl/

Zamawiający 50

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 66

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1tychy.edupage.org/

Zamawiający 51

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cmentarna 54

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3tychy.pl/

Zamawiający 52

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 102

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp5@oswiata.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp5tychy.edupage.org//

Zamawiający 53

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460013450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fitelberga 4

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek.miejski@zlobek.tychy.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobek.tychy.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zgodnie z ZARZĄDZENIEM NR 0050/43/23 PREZYDENTA MIASTA TYCHY z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie wyznaczenia jednostki odpowiedzialnej za przeprowadzenie wspólnego postępowania w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Tychy.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych przez okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d13625b-bcb8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020067/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych przez okres 24 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej (https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html), z zastrzeżeniem pkt.6.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcjach użytkowników Platformy Przetargowej - dostępnymi pod adresem https://tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3.Wykonawcy zamierzającemu wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaleca się posiadanie konta na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
5.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę Przetargową lub odpowiednio na pocztę elektroniczną.
Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6.Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej.
b)Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej zamowienia@umtychy.pl.
7.We wszelkiej korespondencji kierowanej do zamawiającego, wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy: ZZP.261.15.2023
8.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
9.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1.Administratorem danych osob. jest: Prezydent Miasta Tychy z siedzibą w Urzędzie Miasta w Tychach, al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy,
oraz Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy reprezen przez Dyr. Jednostki, ul. Barona 30, 43-100 Tychy.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach zw. z ochroną danych osob., w nast. sposób:
1)pod adresem poczty elekt: iod@umtychy.pl (w zakresie UM);
2)pod adresem poczty elekt: iod@cuw.tychy.pl (w zakresie CUW);
3)pisemnie na adres siedziby Administratora.
3.Dane osob. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zw. z przedmiotowym postęp. o udzielenie zam. pub.
4.Odbiorcami danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5.Dane osob. będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
6.Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
7.Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu, na zasoby którego powołuje się wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8.W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9.Osoba udostępniająca dane posiada:
a)na pods. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. jej dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osob. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
10.Osobie udostępniającej dane nie przysługuje:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osob. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11.Wykonawca/podwykonawca/podmiot, udostęp. zasoby składa ośw. w zakresie wypełnienia obowiązków inform. przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 1/1A/1B).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.261.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego i dostawa fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, modemów LTE, kart SIM do aparatów telefonicznych, do internetu bezprzewodowego, a także kart SIM telemetrycznych dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych.
Poprzez pojęcie świadczenia usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu należy rozumieć:
a)dostawę nieaktywnych kart SIM i aktywowanie ich po doręczeniu do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego;
b)dostawę fabrycznie nowych, mobilnych aparatów telefonii komórkowej i modemów zgodnie ze szczegółową specyfikacją Zamawiającego;
c)świadczenie usług łączności głosowej za pomocą systemu łączności telefonii mobilnej;
d)świadczenie usług obustronnej transmisji danych przy pomocy fabrycznie nowych telefonów komórkowych i modemów mobilnych.
2.W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się m.in. do:
•zachowania 443 szt. numerów telefonów, które posiadają obecnie jednostki Zamawiającego;
•przeniesienia ich na koszt Wykonawcy do własnej sieci od dnia aktywowania usług i świadczenia usług telefonii komórkowej i internetu bezprzewodowego dla tych numerów (zgodnie z harmonogramem);
•dostarczenia 47 szt. nowych kart SIM wraz z nowymi numerami telefonów, aktywowania usług
i świadczenia usług telefonii komórkowej i Internetu bezprzewodowego dla tych numerów (zgodnie z harmonogramem);
•dostarczenia fabrycznie nowych aparatów telefonicznych w liczbie 339 szt. wraz z w pełni kompatybilnym, fabrycznie nowym wyposażeniem;
•dostarczenia fabrycznie nowych modemów-routerów łączności bezprzewodowej LTE w liczbie 17 szt. z w pełni kompatybilnym, fabrycznie nowym wyposażeniem.
Numery telefonów Zamawiającego pozostaną bez zmian i zostaną przeniesione do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umowy na świadczenie usług z dotychczasowym Operatorem bez przerw w dostawie usług z zastrzeżeniem pkt 5.2 opisu przedmiotu zamówienia. Kompletny wykaz jednostek uczestniczących w niniejszym postępowaniu zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz jednostek biorących udział w postępowaniu.
3.Świadczone usługi telekomunikacyjne mają zapewnić:
•przejęcie aktualnie wykorzystywanych numerów telefonicznych, w trybie określonym przez Prawo Telekomunikacyjne,
•uruchomienie nowych aktywacji,
•łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu,
•inne usługi, określone szczegółowo w opisach poszczególnych taryf.
4.Zamawiający przewiduje przeniesienie poszczególnych, obecnie posiadanych numerów użytkowników do sieci wybranego w postępowaniu operatora po zakończeniu realizacji dotychczasowej umowy podstawowej oraz wygaśnięciu wynikających z niej zobowiązań, z zastrzeżeniem, iż wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności techniczne i formalne, zmierzające do skutecznego przejęcia numeracji i rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych w wymaganym terminie, jeszcze w trakcie realizacji aktualnie obowiązujących umów.
5.Informacje o jednostkach organizacyjnych Gminy Miasta Tychy oraz o liczbie posiadanych numerów i aktywacji kart zaplanowanych do uruchomienia, wraz z harmonogramem oraz szczegółowymi zasadami przydzielania taryf i sprzętu zostały określone w Załączniku nr 5 do SWZ - Harmonogramie numerów i taryf. Zamawiający informuje, iż wszystkie jednostki biorące udział w niniejszym postępowaniu są zobligowane do przestrzegania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, iż każda z jednostek organizacyjnych, biorących udział w przedmiotowym postępowaniu jest odpowiedzialna za kontrolowanie kwoty brutto przeznaczonej w budżecie na realizację zobowiązań wynikających z umowy.
6.Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie:
a)umowy głównej, zawartej w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pomiędzy Wykonawcą a Gminą Miasta Tychy. Projektowane postanowienia umowy określa załącznik nr 4A do SWZ;
b)umów, zawartych w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pomiędzy Wykonawcą a jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego. Projektowane postanowienia umowy określa załącznik nr 4B do SWZ;
c)regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy;
d)cennika biznesowego usług Wykonawcy, w tym również dla usług nie opisanych w cenniku biznesowym, a objętych niniejszym postępowaniem;
e)przepisów Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych;
f)przepisów Kodeksu Cywilnego.
7.W przypadku konieczności przeniesienia poszczególnych numerów od innych operatorów, Wykonawca będzie miał obowiązek zgłosić do Zamawiającego prośbę o udostępnienie informacji niezbędnych do wykonania wszystkich czynności technicznych i formalnych. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędną dokumentację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 1B do SWZ).
4.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy, tj. na podstawie dokumentów, o których mowa w punkcie 7.8. SWZ.
5.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

Zamówienie realizowane będzie w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 21.04.2023 r. przez okres 24 miesięcy z uwzględnieniem terminów pośrednich, które zostały wskazane w Harmonogramie - załącznik nr 5 do SWZ.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy minimum dwóch osób, które będą pełniły funkcję:
1. opiekuna do obsługi operacyjnej;
2. opiekuna do obsługi handlowej;
przy czym co najmniej jedna z w/w osób musi być dostępna pozostając w dyspozycji fizycznego spotkania z przedstawicielami jednostek biorących udział w postępowaniu (z maksymalnie 12 godzinnym wyprzedzeniem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

64212100-6 - Usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych (SMS)

64212300-8 - Usługi przesyłania komunikatów multimedialnych (MMS)

32250000-0 - Telefony komórkowe

32552410-4 - Modemy

31712112-8 - Karty SIM

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, o wartości nie większej niż 10 % zamówienia podstawowego.
2.Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętym niniejszym postępowaniem.
3.Warunkiem udzielenia zamówień, będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PAKIET TRANSMISJI DANYCH

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne.
Uwaga: wpis musi dotyczyć wykonawcy.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY;
4)zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

Wymagane jest wykonanie / wykonywanie:
z należytą starannością minimum jednej usługi (na podstawie jednej umowy) dotyczącej świadczenia usług telefonii komórkowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto obejmującej obsługę co najmniej 100 aktywnych kart SIM.

Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zgodnie z § 9 ust. 3 ww. rozporządzenia, jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych/dostaw/usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych/dostaw/usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne.
Uwaga: wpis musi dotyczyć wykonawcy.
• zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

Wymagane jest wykonanie / wykonywanie:
z należytą starannością minimum jednej usługi (na podstawie jednej umowy) dotyczącej świadczenia usług telefonii komórkowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto obejmującej obsługę co najmniej 100 aktywnych kart SIM.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);
2. Zbiorcze zestawienie (załącznik nr 2 do SWZ), Zamawiający prosi o dołączenie oprócz podpisanego elektronicznie pliku także dodatkowego pliku w formie (.xlsx)
3. Dowód wpłaty wadium
4. Oświadczenie (załącznik nr 1A / 1B do SWZ);
5. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy,
• W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
• Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (np. nr NIP).
6. JEŻELI DOTYCZY – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 1C do SWZ);
7. JEŻELI DOTYCZY – Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:
Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW

2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 11.4 ppkt 2) do 4) SWZ:
- dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy,
- dokument winien wskazywać wszystkich członków konsorcjum, w sytuacji wspólnego składania oferty przez wykonawców,
- wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w punkcie 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 1C do SWZ).
• W niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w zał. nr 4A/4B do SWZ.
2.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy jedynie w następujących sytuacjach:
2.1-Zgodnie z § 4 ust. 5 zał. nr 4A do SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego umowy poprzez zmniejszenie ilości świadczonych usług. Zmniejszenie ilości świadczonych usług nie może powodować zmniejszenia wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy o więcej niż 10%. Zmniejszenie to warunkowane jest brakiem zapotrzebowania na usługę.
2.2-zgodnie z § 12 zał. nr 4A do SWZ oraz § 11 zał. nr 4B do SWZ
1.Zgodnie z treścią art. 436 ust. 4 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Strony przewidują możliwość dokonania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku, gdy zmianie uległy:
a)stawki podatku od towarów i usług - o różnicę w wysokości stawki VAT;
b)wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - o różnicę pomiędzy dotychczasową wysokością minimalnego wynagrodzenia lub stawki a nową wysokością wynagrodzenia lub stawki, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
c)zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o różnicę pomiędzy dotychczasową wysokością odprowadzanych składek, a nową wysokością odprowadzanych składek, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcy;
d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - o różnicę w wypłatach wynikającą z tych zmian, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2.Zmiany mogą obejmować jedną lub więcej okoliczności, o których mowa w ust. 1 i wpływać na wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie poniesionego przez niego kosztu działań, o których mowa w ust. 1 oraz racjonalnego zysku, którego zasadny poziom zostanie ustalony podczas negocjacji.
3.Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 dokonuje się na pisemny wniosek Wykonawcy bądź Zamawiającego.
4.Strona zainteresowana zmianą postanowień umowy przedstawia drugiej Stronie na piśmie udokumentowany wniosek wraz z uzasadnieniem prawnym i faktycznym, stanowiącym podstawy do negocjacji.
5.Zgodnie z treścią art. 439 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Strony przewidują możliwość dokonania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany wskaźnika cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy innych niż wskazanych w ust 1. Przez zmianę wskaźnika ceny materiałów lub kosztów rozumie się jego podwyższenie jak i obniżenie. Wynagrodzenie może ulec zwiększeniu jak i zmniejszeniu.
6.Jeśli zmiana wskaźnika ceny materiałów lub kosztów, o której mowa w ust. 5, względem wskaźnika ceny materiał lub kosztów obowiązującego w miesiącu, w którym była składana oferta, zmieni się o co najmniej 5%, każda ze Stron uprawniona będzie do wystąpienia z wnioskiem do drugiej Strony o dokonanie zmiany wynagrodzenia. Zmieniona wartość wynagrodzenia, obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Strona wystąpiła z takim wnioskiem. Waloryzacji podlegać będzie zakres usług niewykonanych na dzień złożenia wniosku waloryzacyjnego. Stopień zaawansowania realizacji przedmiotu umowy zostanie potwierdzony przez Zamawiającego.
Ciąg dalszy w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w instrukcjach użytkowników Platformy Przetargowej - dostępnymi pod adresem https://tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

CIĄG DALSZY Z SEKCJI VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5, ustalona będzie na podstawie Wskaźnika cen usług telekomunikacji, publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny, narastająco w okresie od miesiąca złożenia oferty do miesiąca złożenia wniosku. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi o połowę obliczonej w ten sposób różnicy cen.
8.Strona może wystąpić z pierwszym wnioskiem, o którym mowa w ust. 6 po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Kolejne wnioski mogą być składane nie częściej niż raz na 12 miesięcy.
9.W przypadku, o którym mowa w ust. 5-7 łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, w trakcie obowiązywania umowy, nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia Wykonawcy (na dzień zawarcia umowy) określonego w § 4 ust. 1 umowy.
10.Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w ust. 1 i 5 wprowadzone zostaną w formie stosownego aneksu do umowy.
11.Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zgodnie z postanowieniami ust. 5 – 10 zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawarcia aneksu z Zamawiającym, do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.
12.Wykonawca, w sytuacji, o której mowa w ust. 11, zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego o dokonanej zmianie wynagrodzenia podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany. Do zawiadomienia Wykonawca załączy oświadczenie podwykonawcy potwierdzającego terminową zapłatę z tytułu zmiany wysokości wynagrodzenia.
13.Zmiana umowy, o której mowa w ust. 11 skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.
14.Zmiana wynagrodzenia spowodowana sytuacjami, o których mowa w ust. 1 oraz w ust. 5 pociągają za sobą konieczność zmian wynagrodzenia odpowiednio do kosztów przypadających na poszczególne jednostki biorące udział w postępowaniu.
15.Zamawiający przewiduje ponadto: możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), w następujących przypadkach:
a)zmiany zakresu rzeczowego umowy poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych i ekonomicznych;
b)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy świadczeniami odpowiednio przypisanymi do poszczególnej jednostki biorącej udział
w postępowaniu, a z którą Wykonawca zawarł umowę;
c)zmianę osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy
z zastrzeżeniem zapisów § 10 umowy.
16.Zmiany, o których mowa w ust. 15 pkt a) i b) wprowadzone zostaną w formie stosownego aneksu do umowy.

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 129 ze zm.).

Zamawiający zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) powierzył przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia osobie trzeciej, tj. Gminie Miasta Tychy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.