eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Część 1 - Rozszerzenie (...) środowiska chmurowego pakietu biurowego wraz z wdrożeniem oraz szkoleniem(...) Część 2 - Rozbudowa istniejącego środowiska zarządzania siecią wraz z wdrożeniem (...) NAC.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część 1 – Rozszerzenie (...) środowiska chmurowego pakietu biurowego wraz z wdrożeniem oraz szkoleniem(...)
Część 2 – Rozbudowa istniejącego środowiska zarządzania siecią
wraz z wdrożeniem (...) NAC.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1 – Rozszerzenie (...) środowiska chmurowego pakietu biurowego wraz z wdrożeniem oraz szkoleniem(...)
Część 2 – Rozbudowa istniejącego środowiska zarządzania siecią
wraz z wdrożeniem (...) NAC.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a03b6b96-a92b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cz.1 Rozszerzenie aktualnego środowiska chmurowego pakietu biurowego z wdrożeniem i szkoleniem Cz. 2 – Rozbudowa istniejącego środowiska zarządzania siecią wraz z wdrożeniem rozwiązania NAC.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Finansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 osi priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164985,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134009,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie usługi pracy w chmurze.
2) Dostawa 100 licencji w subskrypcji rocznej usługi przetwarzania danych w chmurze, dedykowanej celom biurowym wraz z dołączeniem ich do posiadanego przez Zamawiającego tenanta w usłudze Microsoft, jako rozszerzenie funkcjonalności wykorzystywanego środowiska MS365. Dostarczone licencje muszą być widoczne i zarządzalne z poziomu tenanta MS365
3) Utworzenie kont użytkowniczych bazując na informacjach przekazanych przez Zamawiającego, przypisanie im dostarczonych licencji, uruchomienie skrzynek pocztowych dostępnych w ramach licencji oraz archiwizacja aktualnie użytkowanej przez pracowników Zamawiającego poczty elektronicznej
4) Przeprowadzenie szkolenia powdrożeniowego dla użytkowników z obsługi rozwiązania.
5) Obecnie zamawiający posiada aktywny tenant usługi chmurowej Microsoft 365 wraz z aktywnymi licencjami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 77099,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

1) Dostarczenie oraz wdrożenie systemów kontroli dostępu do sieci NAC
2) Przeprowadzenie szkolenia z wdrożonego rozwiązania dla administratorów systemu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

48219000-6 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 56910,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93932,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93932,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93932,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eximo Project Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532614517

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-129

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93932,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69999,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69999,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69999,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eximo project Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532614517

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-129

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69999,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.