eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego i drogowego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Żmigród



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego i drogowego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Żmigród

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.4.2.) Miejscowość: Żmigród

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128691

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00119293/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn: „Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego i drogowego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Żmigród”. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:
1) Wymianie podlegać będzie 1733 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED spełniające aktualną normę PN-EN 13201:2016. (szczegółowe informacje w Załączniku nr 10 - Tabela doboru urządzeń). Lokalizacja punktów oświetleniowych do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
2) Wymianie podlegać będzie 80 sztuk wysięgników na istniejących słupach. Lokalizacja wysięgników do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
3) Wymianie podlegać będzie 148 słupów stalowych. Lokalizacja słupów do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
4) Modernizacja, dostosowanie do współpracy z systemem sterowania 73 szafy oświetleniowe.
5) Wymianie i montażu bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach.
6) Wykonanie prac zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SWZ – Projekt Umowy oraz właściwymi normami i rozporządzeniami
7) Utylizację zdemontowanych urządzeń na własny koszt Wykonawcy oraz przedstawienie stosownego raportu z przeprowadzonej utylizacji zgodnie z umową.
8) Dostawa, montaż, dopasowanie i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 1733 sztuk punktów oświetleniowych (oprawy uliczne, oprawy parkowe, oprawy stylowe)
9) Wykonanie badań, pomiarów fotometrycznych dla 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy badania wykażą odstępstwa od wymogów, klasy oświetlenia określonej dla danej lokalizacji – Wykonawca dokona na własny koszt stosowną naprawę natomiast Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy następnych badań i pomiarów fotometrycznych dla kolejnych 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego.
10) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych poprzez wypełnienie Załącznika nr 11 - Wzór inwentaryzacji powykonawczej,
11) Udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury,
12) Przeprowadzenie prezentacji odbiorczej systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego,
13) Przeprowadzenie szkolenia z użytkowania systemu informatycznego sterowania oświetleniem
w siedzibie Zamawiającego,
14) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury,
15) Bezpłatne wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji,
16) Wykonawca sporządzi, uzyska zatwierdzenie i wprowadzi czasową organizację ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia,
17) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
• opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
• oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
• organizację zaplecza budowy,
• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
• wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z ewentualnymi naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej (format pdf) oraz możliwej do edycji (w formacie .dwg),
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ.
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
c) Obliczenia fotometryczne
d) Zestawienie tabelaryczne atrybutów
e) Przedmiary robót.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn: „Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego i drogowego przy drogach publicznych na energooszczędne w Gminie Żmigród”. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:
1) Wymianie podlegać będzie 1733 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED spełniające aktualną normę PN-EN 13201:2016. (szczegółowe informacje w Załączniku nr 10 - Tabela doboru urządzeń). Lokalizacja punktów oświetleniowych do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
2) Wymianie podlegać będzie 80 sztuk wysięgników na istniejących słupach. Lokalizacja wysięgników do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
3) Wymianie podlegać będzie 148 słupów stalowych. Lokalizacja słupów do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
4) Modernizacja, dostosowanie do współpracy z systemem sterowania 73 szafy oświetleniowe.
5) Wymianie i montażu bezpieczników i zacisków oraz przewodów zasilających we wszystkich oprawach.
6) Wykonanie prac zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SWZ – Projekt Umowy oraz właściwymi normami i rozporządzeniami
7) Utylizację zdemontowanych urządzeń na własny koszt Wykonawcy oraz przedstawienie stosownego raportu z przeprowadzonej utylizacji zgodnie z umową.
8) Dostawa, montaż, dopasowanie i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 1733 sztuk punktów oświetleniowych (oprawy uliczne, oprawy parkowe, oprawy stylowe)
9) Wykonanie badań, pomiarów fotometrycznych dla 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy badania wykażą odstępstwa od wymogów, klasy oświetlenia określonej dla danej lokalizacji – Wykonawca dokona na własny koszt stosowną naprawę natomiast Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy następnych badań i pomiarów fotometrycznych dla kolejnych 5 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego.
10) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych poprzez wypełnienie Załącznika nr 11 - Wzór inwentaryzacji powykonawczej,
11) Udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury,
12) Przeprowadzenie prezentacji odbiorczej systemu informatycznego sterowania oświetleniem w siedzibie Zamawiającego,
13) Przeprowadzenie szkolenia z użytkowania systemu informatycznego sterowania oświetleniem
w siedzibie Zamawiającego,
14) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury,
15) Bezpłatne wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji,
16) Wykonawca sporządzi, uzyska zatwierdzenie i wprowadzi czasową organizację ruchu na potrzeby wykonania modernizacji oświetlenia,
17) Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
• opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
• oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
• organizację zaplecza budowy,
• organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
• wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z ewentualnymi naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej (format pdf) oraz możliwej do edycji (w formacie .dwg),
• bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
• wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
c) PARAMETRY DOBORU OPRAW do wykonania obliczeń fotometrycznych wraz z Instrukcją znajdujące się w Załączniku nr 10 – Tabela doboru urządzeń
d) Inwentaryzację znajdującą się w Załączniku nr 10 – Tabela doboru urządzeń
e) Przedmiary robót”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
9.1 Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą n/w przedmiotowych środków dowodowych:
9.1.1 Lista wymaganych dokumentów do dostarczenia wraz z ofertą:
1) Wypełniony Załącznik nr 10 – Tabela doboru urządzeń
2) Obliczenia fotometryczne zgodne z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 10
3) Pliki fotometryczne zastosowanych w obliczeniach opraw w formacie eulumdat zgodnie z Załącznikiem nr 10

9.1.2 Lista dokumentów podlegających uzupełnieniu
1) Karta techniczna opraw drogowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
2) Karta techniczna opraw parkowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
3) Karta techniczna opraw stylowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE
4) Karty techniczne oferowanych słupów i wysięgników wraz z certyfikatem jednostki
notyfikowanej lub deklaracja właściwości użytkowych słupa/wysięgnika
5) Karta techniczna systemu sterowania wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE systemu sterowania
b) Certyfikat ISO 27001 producenta systemu sterowania
c) Certyfikat TALQv2.0 systemu sterowania

Po zmianie:
9.1 Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą n/w przedmiotowych środków dowodowych:
9.1.1 Lista wymaganych dokumentów do dostarczenia wraz z ofertą:
1) Wypełniony Załącznik nr 10 – Tabela doboru urządzeń
2) Obliczenia fotometryczne zgodne z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 10
3) Pliki fotometryczne zastosowanych w obliczeniach opraw w formacie eulumdat zgodnie z Załącznikiem nr 10

9.1.2 Lista dokumentów podlegających uzupełnieniu
1) Karta techniczna opraw drogowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
2) Karta techniczna opraw parkowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
3) Karta techniczna opraw stylowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE
4) Karty techniczne oferowanych słupów i wysięgników wraz z certyfikatem jednostki
notyfikowanej lub deklaracja właściwości użytkowych słupa/wysięgnika
5) Karta techniczna systemu sterowania wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE systemu sterowania
b) Certyfikat ISO 27001 producenta systemu sterowania
c) Certyfikat TALQv2 lub równoważny certyfikat wraz z załącznikami systemu sterowania

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Lista dokumentów podlegających uzupełnieniu
1) Karta techniczna opraw drogowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
2) Karta techniczna opraw parkowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
3) Karta techniczna opraw stylowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE
4) Karty techniczne oferowanych słupów i wysięgników wraz z certyfikatem jednostki
notyfikowanej lub deklaracja właściwości użytkowych słupa/wysięgnika
5) Karta techniczna systemu sterowania wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE systemu sterowania
b) Certyfikat ISO 27001 producenta systemu sterowania
c) Certyfikat TALQv2.0 systemu sterowania

Po zmianie:
Lista dokumentów podlegających uzupełnieniu
1) Karta techniczna opraw drogowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
2) Karta techniczna opraw parkowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE,
b) Certyfikat ENEC lub certyfikat jakości wydany przez akredytowane laboratorium
3) Karta techniczna opraw stylowych wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE
4) Karty techniczne oferowanych słupów i wysięgników wraz z certyfikatem jednostki
notyfikowanej lub deklaracja właściwości użytkowych słupa/wysięgnika
5) Karta techniczna systemu sterowania wraz z dokumentami:
a) Deklaracja CE systemu sterowania
b) Certyfikat ISO 27001 producenta systemu sterowania
c) Certyfikat TALQv2 lub równoważny certyfikat wraz z załącznikami systemu sterowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.