eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warnice › Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 288/48, 288/60, 288/47 wraz z budową chodnika na dz. nr ewid. 288/39 obr. Warnice, gm. Warnice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 288/48, 288/60, 288/47 wraz z budową chodnika na dz. nr ewid. 288/39 obr. Warnice, gm. Warnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90

1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.warnice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 288/48, 288/60, 288/47 wraz z budową chodnika na dz. nr ewid. 288/39 obr. Warnice, gm. Warnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a2f498-9df1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002597/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 288/48, 288/60, 288/47 wraz z budową chodnika na dz. nr ewid. 288/39 obr. Warnice, gm. Warnice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077096/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.13.2022.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 633290,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 288/48, 288/60, 288/47 wraz z budową chodnika na dz. nr ewid. 288/39 obr. Warnice, gm. Warnice, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 288/7, 288/39, 288/47, 288/48, 288/50, 288/59, 288/60 w miejscowości Warnice, gmina Warnice
3. Zakresem zadania (zamówienia) jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 288/48, 288/60, 288/47 wraz z budową chodnika na dz. nr ewid. 288/39 obr. Warnice, gm. Warnice. Zadanie będzie realizowane w trybie „zaprojektuj i wybuduj” i obejmuje dwa Etapy:
1) Etap I - Część projektową.
Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Projekt ma odpowiadać zaleceniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Opisu przedmiotu zamówienia, Projektu umowy i niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w tym:
a) wykonanie projektu budowlanego – 5 egz.;
b) wykonanie projektu wykonawczego branży drogowej i kanalizacyjnej – 5 egz.;
c) wykonanie przedmiarów robót – 3 egz.;
d) wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg i z właściwymi władzami, uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego;
e) uzyskanie w imieniu inwestora decyzji o pozwolenie na budowę;
f) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na odprowadzanie wód opadowych z terenu projektowanej drogi i parkingu– jeżeli jest wymagane;
g) projekt stałej organizacji ruchu – zatwierdzony 3 egz.;
h) projekt czasowej organizacji ruchu – zatwierdzony 3 egz.;
i) przekazanie praw autorskich do dokumentacji.
Całość po opracowaniu należy przekazać dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej – PDF oraz dwg.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych:
a) wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z kostki betonowej sześciokątnej;
b) wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni zatok parkingowych z płyt drogowych żelbetowych;
c) wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych oraz krawężników i oporników betonowych;
d) rozbiórka nawierzchni bitumicznej na zjeździe na drogę wojewódzką nr 106;
e) wykonanie wpustów ulicznych i przykanalików do projektowanego odwodnienia drogi gminnej i zatok parkingowych wraz z odprowadzeniem wody deszczowej na teren na dz. nr 288/59 i 288/7 na której należy wykonać zbiornik odparowujący;
f) wykonanie podbudowy na drodze gminnej, parkingu, chodniku oraz zjeździe na DW 106;
g) wykonanie nawierzchni drogi gminnej, parkingu, chodniku oraz zjeździe na DW 106 z kostki betonowej brukowej;
h) wykonanie krawężnika ulicznego, wystającego i wtopionego 15x30x100 cm w ilości ok. 390 mb;
i) wykonanie opornika betonowego 12x25x100 cm w ilości ok. 100 mb;
j) wykonanie oznakowania pionowe i poziomego;
k) humusowanie i obsianie mieszanką traw terenów biologicznie czynnych
l) obsługa geodezyjna,
m) inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna,
n) nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
o) opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa,
p) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości opisane w programie funkcjonalno-użytkowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.
6. Wielkości właściwości funkcjonalno-użytkowych wyrażonych w m2, mb mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10%. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SWZ), Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Załącznik nr 7 do SWZ), Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542128309

7.3.3) Ulica: Na grobli 4

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.