eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Przebudowa drogi powiatowej nr 1468N w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odcinku od km 0+000 do km 0+522 w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budowa wiaty row



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128595 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1468N w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odcinku od km 0+000 do km 0+522 w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budowa wiaty row

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1468N w zakresie budowy ścieżki rowerowej na odcinku od km 0+000 do km 0+522 w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budowa wiaty row

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d5e1d02-c9de-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003993/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa drogi rowerowej w miejscowości Marcinkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 737460,49 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1468N w zakresie kompleksowej realizacji ścieżki rowerowej o szerokości 2 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku od km 0+000 do km 0+522 w miejscowości Marcinkowo gmina Purda.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac:
Część nr 1:
1.1 Zakres kwalifikowany:
- wycinka drzew i usunięcie karp
- wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej bez fazowej szarej i grafitowej gr. 8 cm
- wykonanie podbudowy zasadniczej ścieżki rowerowej
- wykonanie wykopów oraz nasypu budowlanego pod ścieżkę rowerową i pobocza
- budowa ścieku przy jezdni wraz ze ściekami skarpowymi i pod chodnikowymi
- budowę gruntowego pobocza za ścieżką rowerową
- regulacja rowów drogowych
- ustawienie elementów organizacji ruchu znaki C13 i C13a (tarcze małe generacja I) oraz balustrad drogowych koloru szarego
- przebudowę zjazdów
- umocnienie skarp i przeciwskarp drogowych wokół fundamentów słupów oświetleniowych
- zabetonowanie istniejącego przepustu pod istniejącym zjazdem
- wykonanie przelewu awaryjnego
- wykonanie oświetlenia w obrębie działki nr 222 – 15 szt. latarni LED o mocy 81W każda
- rozbiórka elementów kolidujących z inwestycją
- regulacja istniejących sieci uzbrojenia terenu (w tym studni teletechnicznej w km.0+509 po północnej stronie drogi przy przejściu pod drogą, która nie jest uwidoczniona na planie sytuacyjnym), montaż rur osłonowych.
- wybudowanie obniżonych krawężników na wjazdach i zjazdach ze ścieżki rowerowej

1.2 Zakres niekwalifikowany:
- wykonanie oświetlenia (budowa szafki za licznikowej oraz za licznikowej linii kablowej oświetlenia na działkach 285/5, 221/1, 217/4, 245 , montaż trzech latarni LED o mocy 55W każda – dz. 245).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 717460,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres kwalifikowany - budowa wiaty rowerowej (ok.: 4,5 m długości, 1 m szerokości, 2m wysokości) o konstrukcji drewnianej, zadaszonej dachem dwuspadowym pokrytym dachówką ceramiczną, wyposażonej w drewniany stojak rowerowy na 6 miejsc oraz ławkę drewnianą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706277,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811785,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 706277,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowy „KASIA” Henryk Wasilewski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392036768

7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 15/32

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-456

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706277,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Arcadius Arkadiusz Dmochowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392446615

7.3.3) Ulica: Purda 2a

7.3.4) Miejscowość: Purda

7.3.5) Kod pocztowy: 11-030

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.