eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PODWALE 30

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717496310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-909285ac-9186-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-909285ac-9186-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008276/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00022129

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-2502-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193725 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest 12 - miesięczna kompleksowa obsługa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Krzyków we Wrocławiu, we wszystkich siedzibach Zamawiającego, tj.
- w budynku przy ul. Podwale 30 we Wrocławiu;
- w budynku przy ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu;
- w budynku przy ul. Joannitów 14 we Wrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30192320-0 - Taśmy do drukarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W ww. postępowaniu Wykonawca (PRINT-SOL PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE ANNA SOLDAK), którego oferta otrzymała najwyższą ocenę według kryterium wyznaczonego w SWZ, uchylił się od podpisania umowy.
Kolejni trzej Wykonawcy (Realism Technology Sp. z o. o., PHU AVI SYSTEM Arkadiusz Maciejowski oraz DRUKMEDIA Irena Siwarga) nie potwierdzili aktualności swojej oferty lub/i nie złożyli podmiotowych środkowych dowodowych we wskazanym terminie.
Oferty pozostałych Wykonawców (DRUK SERWIS MICHAŁ KRZYWONOS, PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA oraz Stan – Mit Sp. z o. o) znacznie przekroczyły kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.