Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047523/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00059158/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128178 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni, związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Skwery dla Ludwinowa”, dla ZZM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni, związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Skwery dla Ludwinowa”, dla ZZM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aabf2667-ae51-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty budowlane w zakresie wykonania skweru dla Ludwinowa (os. Podwawelskie).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047523/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.27.21.UK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508474,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w roku 2021 wraz z roczną pielęgnacją materiału roślinnego w latach 2021-2022, związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Skwery dla Ludwinowa (os. Podwawelskie)”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP26.2.27.21.UK
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi robót ogólnobudowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni, remontu nawierzchni asfaltowej, montażu obiektów małej architektury, oraz nasadzeń zieleni zgodnie ze zgłoszeniami zamiaru wykonania robót budowlanych AU-O1-7.6743.1595.2020.ANO z dnia 20.11.2020r. (Skwer Dworski) oraz AU-O1-7.6743.1596.2020.ANO z dnia 30.10.2020r., przedstawionych w treści niniejszej SIWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.3 Miejsce wykonania robót budowlanych obejmuje następujące obszary:
1.3.1 ETAP Ia - Skwer Zdrowia: działka nr 115/9 obr. 9 jednostka ewidencyjna Pogórze,
1.3.2 ETAP Ib - Skwer Dworski: działka 210/4 oraz fragment działki 210/3 obr. 11 jednostka ewidencyjna Pogórze,
1.3.3 ETAP Ic - Skwer przy kapliczce: fragmenty działek 500/6 oraz 22/1 obr. 12 jednostka ewidencyjna Pogórze,
zgodnie z załączoną dokumentacją i SIWZ.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje w szczególności prace obejmujące:
1.4.1 ETAP Ia, ETAP Ib, ETAP Ic w terminie nie dłuższym niż 120 dni, liczonym od dnia zawarcia umowy:
1.4.1.1 wykonanie nowych nawierzchni,
1.4.1.2 wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej,
1.4.1.3 budowę obiektów małej architektury,
1.4.1.4 wykonanie nasadzeń zieleni,
1.4.1.5 porządkowanie terenu po zakończonych pracach,
1.4.1.6 oznaczenie obiektu tabliczką (z dibondu) z informacją o realizacji projektu ze środków budżetu obywatelskiego zaakceptowaną przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki stanowi załącznik do SWZ,
1.4.1.7 ETAP II w terminie do 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisaniu protokołu odbioru etapu I – roczna pielęgnacja wykonanych nasadzeń zieleni.
1.5 Zamawiający informuje, że zakres prac obejmuje nieużytkowany teren, który należy zagospodarować zgodnie z projektem.
1.6 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzupełnienia książki obiektu budowlanego i dostarczenie jej wraz z dokumentacją powykonawczą. Wzór książki obiektu budowlanego jest dowolny, a koszt jej zakupu ponosi Wykonawca.
1.7 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.8 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.9 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.10 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 3) 10. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzającymi, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) urządzeń i elementów małej architektury, tj. H – Hamak, K – Kosz na śmieci, Ł1 – Ławka z oparciem, Ł2 – Ławka bez oparcia, spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, architektoniczne, estetyczne, materiałowe itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531369,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594238,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531369,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMBUD Józef Paryl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6811218960
7.3.3) Ulica: Węglówka 72
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PARYL JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PARYL JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531369,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.