eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › MODERNIZACJA BUDYNKU GARAŻOWEGO KPP W HAJNÓWCE PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128174 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU GARAŻOWEGO KPP W HAJNÓWCE
PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA BUDYNKU GARAŻOWEGO KPP W HAJNÓWCE
PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9002fa1d-cf41-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008434/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku garażowego KPP w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 1.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/C/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 797008,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku garażowego KPP w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 1.
Parametry charakteryzujące nieruchomość:
Działki o nr geod. 1502/19, obręb 0001 Hajnówka, powierzchnia 4 451m2.
Budynek garażowy:
• pow. użytkowa 204,0 m2
• pow. zabudowy 251,0 m2
• kubatura brutto 859,0 m3
• ilość pomieszczeń garażowych - 8
• pomieszczenie warsztatowe - 1
• pomieszczenie techniczne agregatu - 1
• pomieszczenie wentylatorowni - 1
• pomieszczenia socjalne - 1 +WC
Jest to budynek parterowy, jednokondygnacyjny niepodpiwniczony z płaskim dachem, wybudowany około 1973r. w technologii tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi prefabrykowanymi i wylewanymi na budowie.
Budynek usytuowany ścianą podłużną od zaplecza po granicy działki. Z obu stron do ścian szczytowych przylegają ogrodzenia działki.
Budynek został zrealizowany w jednej bryle konstrukcyjnej o zróżnicowanej szerokości. Pod względem funkcjonalnym składa się z dwóch części o zróżnicowanej szerokości:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 828147,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828147,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 828147,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALUWINDOWS Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662111370

7.3.3) Ulica: ul. Szlak Żubra

7.3.4) Miejscowość: Narew

7.3.5) Kod pocztowy: 17-210

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Rozbiórki, roboty budowlane i montażowe; roboty elektryczne, rozbiórki; roboty sanitarne rozbiórki.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 828147,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.