eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michów › Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora "Złoty Wiek" w Gminie Michów.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek I 16

1.5.2.) Miejscowość: Michów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-140

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818566001

1.5.8.) Numer faksu: 818566001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ela.rodak@michow.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmichow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4effa122-7f8f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058591/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa pomieszczeń budynku przedszkola na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101593,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń w budynku przy ul. Strażackiej 3 w Michowie na potrzeby Klubu Seniora „Złoty Wiek” w Gminie Michów
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Klub Seniora Złoty Wiek w Gminie Michów”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
3. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania parteru budynku po dawnym przedszkolu z przeznaczeniem na Gminą Bibliotekę publiczną i Klub Seniora w gminie Michów.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Przewidziane prace remontowe zakładają remont pomieszczeń usytuowanych w budynku przy ul Strażackiej 3 w Michowie
Zakres remontu dotyczy pomieszczeń: części sanitarnej (łazienka), szatnia, kuchnia,
sala nr 1, kancelaria, magazynek, korytarz, zmywalnia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania Klubu seniora i Biblioteki publicznej w szczególności:
a) demontaż istniejących wykładzin podłogowych wykonach z wykładziny PCV oraz płytek ceramicznych,
b) usuniecie istniejących zdegradowanych powłok malarskich, rozebranie ścianek działowych przeznaczonych do wymiany min w pomieszczeniu „ kancelaria” zlikwidowanie magazynku, rozbiórka ścianek działowych oraz przebudowa pomieszczenia z przeznaczeniem na urządzenie dwu toalet w tym jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
c) demontaż opraw oświetleniowych, gniazd i przewodów oraz montaż
nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
d) ułożenie w miejsce rozebranej: nowej wykładziny PCV , ułożenie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych ( łazienka, kuchnia), wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu łazienki i kuchni,
e) wykonanie nowych powłok malarskich w remontowanych pomieszczeniach w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym,
f) remont pomieszczeń sanitariatów i szatni wraz przebudową pomieszczeń celem dostosowania ich dostępności dla osób z niepełnosprawnych,
g) demontaż starej i wykonanie nowej instalacji sanitarnej, w pomieszczeniach łazienki i kuchni
h) demontaż zlewów i instalacji sanitarnej w pomieszczeniu „zmywalni”
i) dostawa i montaż opraw oświetleniowych do remontowanych pomieszczeń wg zestawienia w przedmiarze robót
j) dostawa i montaż nowej armatury sanitarnej do pomieszczeń łazienkowych i kuchni.
k) likwidacji progu schodowego - roboty rozbiórkowe, wykonanie przebudowy części chodnika przed wejściem do budynku, celem wykonania łagodnego (bez progowego) wyjścia przystosowanego dla osób z niepełno sprawnościami ruchowymi.

5. Zamówienie należy wykonać w szczególności uwzględniając Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – załącznik 12 A, przedmiar robót – załącznik nr 12 B, oraz zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108239,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200367,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108239,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EDBUD Edward Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120307845

7.3.3) Ulica: Cisowa 9

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-703

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108239,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.