eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbów › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym w Garbowie - etap II, nawierzchnie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127940 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym w Garbowie - etap II, nawierzchnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 50

1.5.2.) Miejscowość: Garbów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815018063

1.5.8.) Numer faksu: 815018070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garbow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggarbow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uggarbow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=152

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym w Garbowie - etap II, nawierzchnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73102ec2-ccfb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002849/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-parkowym w Garbowie etap II .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.PARK.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326313,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace związane z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej parku w zabytkowym Zespole Pałacowo- Parkowym w Garbowie- etap II, nawierzchnie będący kontynuacją realizowanego zamierzenia objętego decyzją pozwoleniem na budowę (Nr 1675/17 z dnia 11.10.2017r., Decyzją znak: IN.5142.110.3.2017 z dnia 25.09.2017 Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków). Projektowany obszar znajduje się w obrębie działek nr: 395/1, 395/2, 1131/2 i 1131/4. Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków pod nr A/462, jako zespół pałacowo-parkowy: pałac z dekoracją sztukateryjną wnętrza i detalem architektonicznym na zewnątrz, pozostałości parku (ukształtowanie terenu i drzewostan) z historycznym układem komunikacyjnym i trzema stawami (Irena, Pod pałacem i Kępa). Ponadto teren znajduje się w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej (Pałac w Zespole Pałacowo-Parkowym, park ze stawami w ZPP).
Zakres prac etapu II-nawierzchnie obejmuje: - prace rozbiórkowe, remont istniejących ciągów komunikacyjnych oraz ujednolicenie nawierzchni, budowę schodów terenowych przy przedepcie, budowę schodów przy kamieniu pamiątkowym, remont nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej. Szczegółowy zakres etapu II – jest zaznaczony w załączniku do SWZ (zakres opracowania nawierzchni dla Etapu II)
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ od nr 14 do nr 16. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w pasie dróg wojewódzkich i powiatowych zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarządców Dróg (załączniki do dokumentacji) oraz uzyskać stosowne pozwolenia na prowadzenie robót.
W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną dla realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści, w skład której wejdą m.in.: 1) Dziennik budowy, 2) oświadczenie Kierownika budowy, 3) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 4) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, protokoły badań i prób, 5) dokumentacja fotograficzna, 6) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru.
Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji budowlano-wykonawczej, (zawiera: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, rysunki, przekroje, oraz jako element pomocniczy przedmiary robót) stanowiący załączniki od nr 14 do nr 16 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297135,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412127,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297135,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Mostów Bartłomiej Zadura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162650849

7.3.3) Ulica: Góry 85A

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297135,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.