Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082226/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127940 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym w Garbowie - etap II, nawierzchnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 50
1.5.2.) Miejscowość: Garbów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815018063
1.5.8.) Numer faksu: 815018070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garbow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggarbow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uggarbow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym w Garbowie - etap II, nawierzchnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73102ec2-ccfb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002849/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku w Zabytkowym Zespole Pałacowo-parkowym w Garbowie etap II .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.PARK.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326313,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace związane z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej parku w zabytkowym Zespole Pałacowo- Parkowym w Garbowie- etap II, nawierzchnie będący kontynuacją realizowanego zamierzenia objętego decyzją pozwoleniem na budowę (Nr 1675/17 z dnia 11.10.2017r., Decyzją znak: IN.5142.110.3.2017 z dnia 25.09.2017 Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków). Projektowany obszar znajduje się w obrębie działek nr: 395/1, 395/2, 1131/2 i 1131/4. Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków pod nr A/462, jako zespół pałacowo-parkowy: pałac z dekoracją sztukateryjną wnętrza i detalem architektonicznym na zewnątrz, pozostałości parku (ukształtowanie terenu i drzewostan) z historycznym układem komunikacyjnym i trzema stawami (Irena, Pod pałacem i Kępa). Ponadto teren znajduje się w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej (Pałac w Zespole Pałacowo-Parkowym, park ze stawami w ZPP).
Zakres prac etapu II-nawierzchnie obejmuje: - prace rozbiórkowe, remont istniejących ciągów komunikacyjnych oraz ujednolicenie nawierzchni, budowę schodów terenowych przy przedepcie, budowę schodów przy kamieniu pamiątkowym, remont nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej. Szczegółowy zakres etapu II – jest zaznaczony w załączniku do SWZ (zakres opracowania nawierzchni dla Etapu II)
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ od nr 14 do nr 16. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w pasie dróg wojewódzkich i powiatowych zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarządców Dróg (załączniki do dokumentacji) oraz uzyskać stosowne pozwolenia na prowadzenie robót.
W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną dla realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści, w skład której wejdą m.in.: 1) Dziennik budowy, 2) oświadczenie Kierownika budowy, 3) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 4) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, protokoły badań i prób, 5) dokumentacja fotograficzna, 6) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru.
Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji budowlano-wykonawczej, (zawiera: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, rysunki, przekroje, oraz jako element pomocniczy przedmiary robót) stanowiący załączniki od nr 14 do nr 16 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297135,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412127,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297135,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Mostów Bartłomiej Zadura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162650849
7.3.3) Ulica: Góry 85A
7.3.4) Miejscowość: Markuszów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-173
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bartłomiej Zadura Zakład Budowy Dróg i Mostów
jakie przetargi wygrała firma
Bartłomiej Zadura Zakład Budowy Dróg i Mostów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297135,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI GARBÓW
- Przebudowa drogi gminnej nr 105916L - ul. Kasztanowej w Garbowie
- "Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej ul. Malinowa i ul. Tatarakowa w Garbowie"
- Przebudowa i remont dróg w miejscowości Gutanów gm. Garbów.
więcej: przetargi GARBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.