eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee156cd-a161-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169980 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

2. Zamówienie obejmuje następujący zakres:

1) Sprzedaż i dostawę automatów drzwiowych
2) Transport na miejsce montażu
3) Montaż i instalację
4) Uruchomienie
5) Regulację i testowanie
6) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej
7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru:
 zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru,
 dokumenty techniczne, atesty, certyfikaty,
 dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń.

2.1. Szkolenia stanowią podstawowe szkolenia związane z eksploatacją i konserwacją urządzeń. Prowadzone będą w miejscu instalacji/użytkowania urządzeń przed podpisaniem protokołu odbioru. Szkolenia obejmują szkolenie personelu Działu Technicznego i Działu Techniki Medycznej odnośnie obsługi technicznej i konserwacji.

2.2. Gwarancja- minimum 24 miesiące (parametr oceniany) obejmuje:

 wady materiałowe zamontowanych urządzeń,
 usuwanie wszelkich błędów w montażu i regulacji automatyki,
 w okresie gwarancji obowiązkowe jest wykonanie wymaganych przeglądów okresowych zgodnie z instrukcją producenta lecz nie rzadziej niż raz w roku (pierwszy przegląd nie później niż po 12 miesiącach od rozpoczęcia eksploatacji, ostatni przegląd nie wcześniej niż 1 miesiąc przed zakończeniem gwarancji).
Okresowe przeglądy gwarancyjne mają na celu w szczególności sprawdzenie poprawności pracy zamontowanych automatów drzwiowych, wykonanie ewentualnych regulacji, wykonanie i usunięcie ewentualnych usterek.


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwierają załączniki do SWZ:

 załącznik nr 1 A – Formularz cenowy
 załącznik nr 4- Tabela wymagań ogólnych
 załącznik nr 5- Zestawienie drzwi
 załącznik nr 6- Opis wymaganych parametrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269001,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351288 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269001,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Assa Abloy Entrance Systems Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261766347

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269011,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.