Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00073401/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00082416/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee156cd-a161-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169980 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie automatów drzwiowych w 17 drzwiach na trasach komunikacyjnych w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
2. Zamówienie obejmuje następujący zakres:
1) Sprzedaż i dostawę automatów drzwiowych
2) Transport na miejsce montażu
3) Montaż i instalację
4) Uruchomienie
5) Regulację i testowanie
6) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej
7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru:
zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru,
dokumenty techniczne, atesty, certyfikaty,
dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń.
2.1. Szkolenia stanowią podstawowe szkolenia związane z eksploatacją i konserwacją urządzeń. Prowadzone będą w miejscu instalacji/użytkowania urządzeń przed podpisaniem protokołu odbioru. Szkolenia obejmują szkolenie personelu Działu Technicznego i Działu Techniki Medycznej odnośnie obsługi technicznej i konserwacji.
2.2. Gwarancja- minimum 24 miesiące (parametr oceniany) obejmuje:
wady materiałowe zamontowanych urządzeń,
usuwanie wszelkich błędów w montażu i regulacji automatyki,
w okresie gwarancji obowiązkowe jest wykonanie wymaganych przeglądów okresowych zgodnie z instrukcją producenta lecz nie rzadziej niż raz w roku (pierwszy przegląd nie później niż po 12 miesiącach od rozpoczęcia eksploatacji, ostatni przegląd nie wcześniej niż 1 miesiąc przed zakończeniem gwarancji).
Okresowe przeglądy gwarancyjne mają na celu w szczególności sprawdzenie poprawności pracy zamontowanych automatów drzwiowych, wykonanie ewentualnych regulacji, wykonanie i usunięcie ewentualnych usterek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwierają załączniki do SWZ:
załącznik nr 1 A – Formularz cenowy
załącznik nr 4- Tabela wymagań ogólnych
załącznik nr 5- Zestawienie drzwi
załącznik nr 6- Opis wymaganych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269001,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351288 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269001,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Assa Abloy Entrance Systems Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261766347
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSA ABLOY ENTRANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ASSA ABLOY ENTRANCE SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269011,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-03INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Wykonanie trzech ruchomych sztankietów nad Sceną Główną Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
więcej: Urządzenia elektromechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.