eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługę sprzątania Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127832 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę sprzątania Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364481345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hlonda 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 299 37 51 lub (+48 22) 308 14 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wielanek@mt514.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mt514.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę sprzątania Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb35e3d-e250-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016481/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprzątanie ekspozycji Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 174/DiA/275.1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206216,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi sprzątania Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego znajdujących się na terenie kompleksu Świątynno-Kulturalnego „Centrum Opatrzności Bożej” w Warszawie (dalej: „Muzeum”). W zakresie sprzątania znajduje się: ekspozycja Muzeum, toalety (wraz z zapewnieniem serwisu sprzątającego w godzinach otwarcia ekspozycji), wejście główne do Muzeum wraz z dojściem, wejścia techniczne do Muzeum, klatki schodowe (poziomy od -1 do 8), sale boczne, pomieszczenia użytkowe i pomieszczenia techniczne oraz „barak wolontariatu”.
Miejsce wykonwania usługi.
Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego (Muzeum) jest zlokalizowane przy ul. Prymasa Augusta Hlonda 1 w Warszawie. Ekspozycja Muzeum znajduje się w pierścieniu pod kopułą budynku Świątyni Opatrzności Boże (SOB)j, na poziomie 8 budynku. Wejście główne do Muzeum stanowi hol zlokalizowany na poziomie 0 w północno-zachodnim narożniku budynku. Z wejścia głównego na ekspozycję prowadzą dwie klatki schodowe, oraz 4 windy osobowe przyległe do tych klatek. Bieżący ruch zwiedzających odbywa się tylko i wyłącznie poprzez ww. 4 windy osobowe.
Ponadto na poziom ekspozycji prowadzą 3 klatki schodowe w pozostałych 3 narożnikach Obiektu, dodatkowo przy jednej z klatek znajduje się dźwig osobowo-towarowy.
Barak wolontariatu znajduje się także na terenie Kompleksu, w bezpośrednim sąsiedztwie budynku SOB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), w przypadku gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa tę kwotę, Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, chyba że może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Ustalenie braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia uprawnia Zamawiającego do unieważnienia postępowania. Zgodnie ze stanowiskiem UZP wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 206.216,03 zł netto, tj. 253.645,71 zł brutto. Najtańsza oferta na kwotę 256.440,00 PLN netto, tj. 315.421,20 PLN brutto jest droższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o 50.223,97 PLN netto. Zamawiający dokonał analizy swoich możliwości finansowych i uznał, że nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji należy uznać, iż okoliczności faktyczne wskazane powyżej wyczerpują przesłanki art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315421,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441323,26 PLN

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.